Miksi miehekkään näköisen Nooralotta Nezirin juoksut näytetään aina televisiossa mutta sen sijaan naisellisen Saga Anderssonin hyppyjä ei?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Koska Nezirilla on toiseusbonus, Saga on ihan liian kaunis kantistyttö.
Saga on suomenruotsalainen, ei kantis.
Vierailija kirjoitti:
Koska meillä (YLE) on un Elma
Kohta siellä varmaan näytetään ta harrusta hienona kulttuurina.
Kirjoita sama suomeksi kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga on suomenruotsalainen, ei kantis.
Suomenruotsalaiset kuuluvat kantiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on lajikiinnostavuudesta.
Minusta seiväshyppy on paljon kiinnostavampi laji. Naisten aitajuoksussa aidat on liian matalat.
toiseusbonus????? siis et suomalaiset tykkää enemmän muun maalaisista??? toi nooralotta on ihan tavis kuten myös toi toinenki.... :DD
kohta varmaa teet keskustelun siitä miten turvapaikanhakijamiehet on nii hottiksii!!!!!!11
monilla ulkomaalasilla on muuten todella, todella huonot piirteet kasvoissa. :DDDDDDDDD tolla nooralotalle ei .
No yleensä aina kaikki juoksukilpailut näytetään tarkasti ja kenttälajeja vähemmän.
no esimerkiks mä oon super hyvä tanssissa, aerobikissä yms yms yms, mua ei sais ees rahasa pelaamaan vaikka lätkää tai fudista, hyi hitto!!!!!!!!!!!! ja mun lajit on satakertaa seksikkäämpiä, kiinnostavampia ja parempia ku lätkä ja futis. ja mä myös näytän satakertaa paremmalta ku niissä toisissa lajeissa olevat.
Ainakin viime viikkoisissa kisoissa Andersson putosi jo alakorkeuksissa. Niitä ei välttämättä näytetä kovin orjallisesti.
Mistä muunmaalaisista täällä puhutaan? Neziri on syntynyt Turussa ja hänellä on suomalainen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viime viikkoisissa kisoissa Andersson putosi jo alakorkeuksissa. Niitä ei välttämättä näytetä kovin orjallisesti.
Hyppylajit tulevat usein tallennuksina, juoksut livenä. Painotus tietysti onnistumisiin, joita Sagalla ei juuri tänä kesänä ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muunmaalaisista täällä puhutaan? Neziri on syntynyt Turussa ja hänellä on suomalainen äiti.
Joo, mutta oikeasti se on porilainen hitsari.
Neziri on ikuinen keskinkertaisuus koska se ei viitsi trimmata itsestään turhia läskejä pois. Kauhea möhömaha verrattuna maailman huippuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvia Saagasta?
googlaa jos et tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on lajikiinnostavuudesta.
Minusta seiväshyppy on paljon kiinnostavampi laji. Naisten aitajuoksussa aidat on liian matalat.
Minusta kumpikaan laji ei ole erityisen kiinnostava näin Suomi-tasolla.
Sagako liian kaunis? Pakko olla naisen tekemä tämä aloitus. Naiset kehuu aina vastaavia naisia joilla maskuliinisesti silmät lähekkäin.