Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi päästä töihin kolmekymppinen ihminen, joka ei ole koskaan ollut töissä ja jolla ei ole ammattia?

Vierailija
19.06.2019 |

Olen kolmekymppinen ylioppilas. En ole koskaan ollut töissä (nuoruuden kesätöitä lukuunottamatta).

Minne voin päästä töihin ja tienatakin vähän? Älkää kysykö, missä olen hyvä, sillä en tiedä, en ole kokeillut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos opiskelisit lähihoitajaksi, niin työnsaanti on täysin varmaa. Tosin jos sulla on mt-taustaa, niin sitten et ehkä pääse lähihoitajakoulutukseen (ei ole kokemusta, mutta voisin kuvitella)  Usein olen myös kuullut että jos joku on työskennellyt esim. pitkään kaupan kassalla, niin se on siinä samassa koulutettu merkonomiksi yms. Eli kannattaa kysyä kassatyötä, jos tarvii ensin nimenomaan työn eikä ehkä ole varaa opiskella. Jos on vara opiskella niin ammattikoulututkintoon ei mene kuin kaksi vuotta yo-pohjalla. Valitse hyvin työllistävä ala, niin todennäköisesti saat töitäkin, vaikka ei ole kokemusta. Uskon että jos on tuore tutkinto pohjalla, niin oot töitä hakiessa silti paremmassa asemassa kuin ne joilla on pitkä työttömyys ja vanha tutkinto tai ei ollenkaan tutkintoa.

Lähihoitajaksi ei kannata opiskella ellei oikeasti halua.

Vierailija
22/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae AP siivoojaksi? Uskoisin että pääset jonnekin ja vapaita työpaikkoja on pilvin pimein! Myös kauppaan kassaksi tai hyllyttäjäksi voisit päästä tai puhelinmyyjäksi. Lähetä paljon hakemuksia ja voit yllättyä. Alkupalkka voi olla huono, mutta silti paljon parempi kuin työttömyyskorvaus!

Voit myös aina hakea kouluun opiskelemaan alaa, jossa on hyvät työllisyysnäkymät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi