Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En selviä työhaastatteluista järjettömän paniikin ja puhumattomuuden takia

Vierailija
19.06.2019 |

Diagnoosina on paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. En pysty hakemaan töitä, koska pelkään haastattelutilanteita niin kamalasti, etten saa sanaakaan suustani. Beetasalpaaja on käytössä, mutta se ei toimi. Menen paniikista niin lukkoon, etten muista edes omaa nimeäni enkä saa puhuttua mitään. Olen ollut ryhmähaastatteluissa, joissa en ole sanonut sanaakaan. Kamalinta on, että olen meinannut pyörtyä pelosta ja alkanut tihrustaa itkua. On sanomattakin selvää, että en ole ikinä elämässäni saanut töitä haastattelun perusteella.

Mitä ihmettä teen?!

Alkoi pelkästään tämän kirjoittaminen AHDISTAA niin kamalasti, että itken ja vapisen. Henkeä ahdistaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta opiskelija mutta en ole ikinä ollut töissä lähinnä sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Itsellä samanlaisia ongelmia ja olen hyväksynyt sen että en ikinä varmaan saa töitä kun olen niin vähäsanainen. Itse olen sairastanut psykoosin jonka takia mun puheesta on tullut hyvin epäloogista ja köyhää ja mulla on hankaluuksia just kysymyksiin vastaamisessa kun menen aina ihan paniikkiin ja vastaan vaan kahdella sanalla. 

Vierailija
62/64 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku kokeilet lyricaa 4tbl päivä kerta annoksena eipä ahdista takaan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko hakea helppoina pitämiisi töihin joihin et välttämättä halua? Treenaat haastattelua ja puhumista niillä.

Vierailija
64/64 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mielialalääkitys lääkäriltä. Elämäni muuttui täysin. Moni ihminen käyttää. Ei ole häpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä