Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lestadiolaiset, körtit, helluntailaiset ja muut tosiuskovaiset, jotka edelleen kuulutte kirkkoon! Miksette eroa kirkosta, jolla ei ole enää mitään kristillistä sanomaa?

Vierailija
19.06.2019 |

Minä erosin, koska koen olevani uskovainen, enkä saa kirkon piiristä tukea uskolleni. Oman lähialueeni seurakunnan pastori ei edes usko taivaaseen :(

En tajua, miksi uskovaiset enää kuuluvat kirkkoon ja maksavat kirkollisveroa.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa: srk, kuuntele seuroja.

Sieltä minä sain sielunrauhan ja olen onnellinen ihminen.

Toivottavasti nähdään taivaassa!

<3

Mitä seuroja? Lessujen vai körttien? Heriksillä olen ollut monesti, ei kolahtanut.

Vierailija
122/126 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa: srk, kuuntele seuroja.

Sieltä minä sain sielunrauhan ja olen onnellinen ihminen.

Toivottavasti nähdään taivaassa!

<3

Mitä seuroja? Lessujen vai körttien? Heriksillä olen ollut monesti, ei kolahtanut.

Vanhoillislestadiolaisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitte joskus sateenkaarimessuun, niin huomaisitte että siellä luetaan Raamattua, lauletaan virsiä ja rukoillaan. Messun kaava on sama kuin muissakin jumalanpalveluksissa.

Ja samalla tavalla olen siellä kokenut Jeesuksen rakkautta ja armoa.

Ei ole uskovien tehtävä valita, kuka kuuluu tai ei kuulu Jeesukselle ja kenet päästetään taivaaseen. Jos Jeesus siunaa myös homot, kristittyjen tulisi hyväksyä se.

Kirkosta voi toki erota jos haluaa.

Vierailija
124/126 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys aina miksi?

Vierailija
125/126 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa uskonnoissa on homoja ja avioeroja . Myös hellarit eroaa ja vaparit . Turhaa ylentää itseään omavanhurskaudella . Mooseksen lakiset kuuluu SYNAGOGAAN.

Vierailija
126/126 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ihmisiä voi kuoleman jälkeen biojätteisiinkään heittää, joten jonkun on maksettava mm. hautajaisten järjestäminen seurakunnassa. Aika usein se itku tulee, kun kuolema koittaa. Sukulaisille hirveästi vaivaa, jos omainen ei kuulu kirkkoon.

Ei kirkkoon kuuluminen hautapaikkaan vaikuta, asuinkunta kylläkin. Ja kyllä papit siunaa kirkkoon kuulumattomiakin, tai voi tilata uskonnottoman puhujan pro-seremonioista (vapaa-ajattelijat). Hautajaiset voidaan silti pitää siunauskappelissa hautausmaalla (jos risti seinässä ei häiritse omaisia) . Tosin pieni vuokramaksu siitä tulee, se on erona kirkkoon kuuluviin - he ovat jo maksaneet tämän maksun veroissaan.