Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Squirttaus vai tavallinen orgasmi?

Vierailija
19.06.2019 |

Suhteemme alussa Naiseni ei squirtannut vaikka sai "tavallisen" orgasmin aika herkästi eri tavoin. Nyt hän squirttaa herkästi ja monta kertaa peräjälkeen. Session jälkeen hän on aika voipunut, eikä halua enää tavanomaista. Nyt pari kymysystä squirttaaville Naisille:

Kumpi on teille mieluisampi, tavallinen orgasmi vai squirttailu? Kaipaatteko vielä squirttaamisen jälkeen tavanomaista orgasmia vaikkapa suuseksillä?

Kiitti! =)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina pissalla ennen seksiä ja rakko on siis tyhjä. Squirtti tulee jostain pinnempaa, ei syvältä rakosta. Haju ja värikin on eri. Uskoisin että on eri tavaraa.

N49

Sama on itsellä kokemus. Naiseni käy ennen seksiä vessassa ja orgasmin yhteydessä suihkuaa todella runsaasti. Hieronnassa tunnen kuinka kiihittuessa emättimen etuosa turpoaa todella voimakkaasti ja sitten tulee orgasmi ja squirtti. Itsekin epäilen virtsaksi, mutta on kirkasta ja ei tuoksu virtsalta. Aluksi naistani hävetti asia, mikä latisti hänen nautinnon tunnetta, mutta kun asiasta on keskusteltu ja siihen varautuu, on nautinto huipussaan. Usein saan pyynnön jatkaa uuteen huippuun. Oli neste mitä oli, on kiitottavaa tuottaa toiselle nautinto, jota toinen kaipaa. Seksi on parhaimmillaan kun nautitaan yhdessä, eikä tarvitse tuntea häpeää. 

Onko muita joilla on kokemusta squirtista? Hävettääkö? Onko normaalia orgasmia voimakkaampi?

Vierailija
22/33 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirtin jälkeen paikat on niin hellinä et on pidettävä taukoa. Eli heti en halua mitään. Se on hirveää kidutusta, jos olen esim sidottuna ja vibra jatkaa vibraamista squirttini jälkeen. Jos näin on niin sitten tulee itku 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten squirttiorgasma eroaa tavallisesta.  En oo itse koskaan saanu. Onko vinkkejä miten saada?

N48

Vierailija
24/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen orgasmi on parempi! S on toki voimakas kokemus ja lopettaa kaikki touhut siihen. Mutta jotenkin minulla jättää vähän vajaaksi olon silti. 

Sen miten sen saa, en osaa vastata. Itselläni alkoholi pienessä määrin liittyy usein asiaan. Sekä kova kiihko, lähes liikaa stimulaatiota pilluun sisälle. Ja etenkin johonkin kohtaan siellä, etuseinämä aika alussa ehkä? Oisko se se maaginen g-piste sitten. Varmaan kumppanini osaisi neuvoa paremmin 😄

Vierailija
25/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sanonut, että swquirttaus tuntuu paremmalta. Itse vihaan sitä, että squirttaan ja sen vuoksi en uskalla nauttia seksistä enää koskaan edes lähelle orgasmia

N45

Vierailija
26/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on sanonut, että swquirttaus tuntuu paremmalta. Itse vihaan sitä, että squirttaan ja sen vuoksi en uskalla nauttia seksistä enää koskaan edes lähelle orgasmia

N45

Oho! Onpa kurjaa.. Mikä siinä sitten on niin inhottavaa? 

Vierailija
27/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Häpeä, luulen niin. Nykyisen tai entisen mieheni kanssa en koskaan päästänyt itseäni niin pitkälle. Jonkun yhden illan jutun kanssa noiden välissä kyllä ja hän piti siitä, mutta ensimmäinen miesystäväni haukkui minut. Siksi, ehkä häpeä

N45

Vierailija
28/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Häpeä, luulen niin. Nykyisen tai entisen mieheni kanssa en koskaan päästänyt itseäni niin pitkälle. Jonkun yhden illan jutun kanssa noiden välissä kyllä ja hän piti siitä, mutta ensimmäinen miesystäväni haukkui minut. Siksi, ehkä häpeä

N45

Inhottavaa! Siinähän jää koko seksin paras osuus pois, jos ei anna itsensä kunnolla olla mukana ja saada mahdollisesti orgasmia! Nyt kyllä sanoisin, että pois elämästä semmoiset ihmiset ja uudestaan opettelet vapautumaan! 

Vierailija
29/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti suurin osa miehistä vain nauttii tuosta ja etenkin siitä että annat itsesi nauttia kunnolla!

Vierailija
30/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti suurin osa miehistä vain nauttii tuosta ja etenkin siitä että annat itsesi nauttia kunnolla!

Kiitos, kun sanoit niin. Ehkä joskus pystyn käsittelemään pääni ja uskallan vapautua

N45

Vierailija
31/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten turhaa häpeää! En pystyisi kantamaan, enkä toivoisi kenenkään muunkaan! Orgasmit ja seksi ovat kaunista, sekä elämään iloa antavia asioita!

Vierailija
32/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten turhaa häpeää! En pystyisi kantamaan, enkä toivoisi kenenkään muunkaan! Orgasmit ja seksi ovat kaunista, sekä elämään iloa antavia asioita!

Tätä aina hoetaan. Ja sitten sitä "iloa antavaa asiaa" kuitenkin pihdataan ja pantataan määrätynlaisilta ihmisiltä parhaan henkisen väkivallan hengessä. 

Vierailija
33/33 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurulokkiiii kirjoitti:

Vaimoni on gynekologi ja hän aina nauraa näille squirttaus-jutuille. Virtsankarkailuunkin löytyy apua lääketieteestä. Toki jos siitä nauttii niin antaa mennä vaan.

Tutkii kai sit sun pillus ihan pimeenä verottajalta piilossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän