Squirttaus vai tavallinen orgasmi?
Suhteemme alussa Naiseni ei squirtannut vaikka sai "tavallisen" orgasmin aika herkästi eri tavoin. Nyt hän squirttaa herkästi ja monta kertaa peräjälkeen. Session jälkeen hän on aika voipunut, eikä halua enää tavanomaista. Nyt pari kymysystä squirttaaville Naisille:
Kumpi on teille mieluisampi, tavallinen orgasmi vai squirttailu? Kaipaatteko vielä squirttaamisen jälkeen tavanomaista orgasmia vaikkapa suuseksillä?
Kiitti! =)
Kommentit (33)
Squirtin jälkeen paikat on niin hellinä et on pidettävä taukoa. Eli heti en halua mitään. Se on hirveää kidutusta, jos olen esim sidottuna ja vibra jatkaa vibraamista squirttini jälkeen. Jos näin on niin sitten tulee itku 😳
Miten squirttiorgasma eroaa tavallisesta. En oo itse koskaan saanu. Onko vinkkejä miten saada?
N48
Tavallinen orgasmi on parempi! S on toki voimakas kokemus ja lopettaa kaikki touhut siihen. Mutta jotenkin minulla jättää vähän vajaaksi olon silti.
Sen miten sen saa, en osaa vastata. Itselläni alkoholi pienessä määrin liittyy usein asiaan. Sekä kova kiihko, lähes liikaa stimulaatiota pilluun sisälle. Ja etenkin johonkin kohtaan siellä, etuseinämä aika alussa ehkä? Oisko se se maaginen g-piste sitten. Varmaan kumppanini osaisi neuvoa paremmin 😄
Moni on sanonut, että swquirttaus tuntuu paremmalta. Itse vihaan sitä, että squirttaan ja sen vuoksi en uskalla nauttia seksistä enää koskaan edes lähelle orgasmia
N45
Vierailija kirjoitti:
Moni on sanonut, että swquirttaus tuntuu paremmalta. Itse vihaan sitä, että squirttaan ja sen vuoksi en uskalla nauttia seksistä enää koskaan edes lähelle orgasmia
N45
Oho! Onpa kurjaa.. Mikä siinä sitten on niin inhottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Häpeä, luulen niin. Nykyisen tai entisen mieheni kanssa en koskaan päästänyt itseäni niin pitkälle. Jonkun yhden illan jutun kanssa noiden välissä kyllä ja hän piti siitä, mutta ensimmäinen miesystäväni haukkui minut. Siksi, ehkä häpeä
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Häpeä, luulen niin. Nykyisen tai entisen mieheni kanssa en koskaan päästänyt itseäni niin pitkälle. Jonkun yhden illan jutun kanssa noiden välissä kyllä ja hän piti siitä, mutta ensimmäinen miesystäväni haukkui minut. Siksi, ehkä häpeä
N45
Inhottavaa! Siinähän jää koko seksin paras osuus pois, jos ei anna itsensä kunnolla olla mukana ja saada mahdollisesti orgasmia! Nyt kyllä sanoisin, että pois elämästä semmoiset ihmiset ja uudestaan opettelet vapautumaan!
Ihan varmasti suurin osa miehistä vain nauttii tuosta ja etenkin siitä että annat itsesi nauttia kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti suurin osa miehistä vain nauttii tuosta ja etenkin siitä että annat itsesi nauttia kunnolla!
Kiitos, kun sanoit niin. Ehkä joskus pystyn käsittelemään pääni ja uskallan vapautua
N45
Voi miten turhaa häpeää! En pystyisi kantamaan, enkä toivoisi kenenkään muunkaan! Orgasmit ja seksi ovat kaunista, sekä elämään iloa antavia asioita!
Vierailija kirjoitti:
Voi miten turhaa häpeää! En pystyisi kantamaan, enkä toivoisi kenenkään muunkaan! Orgasmit ja seksi ovat kaunista, sekä elämään iloa antavia asioita!
Tätä aina hoetaan. Ja sitten sitä "iloa antavaa asiaa" kuitenkin pihdataan ja pantataan määrätynlaisilta ihmisiltä parhaan henkisen väkivallan hengessä.
Naurulokkiiii kirjoitti:
Vaimoni on gynekologi ja hän aina nauraa näille squirttaus-jutuille. Virtsankarkailuunkin löytyy apua lääketieteestä. Toki jos siitä nauttii niin antaa mennä vaan.
Tutkii kai sit sun pillus ihan pimeenä verottajalta piilossa?
Sama on itsellä kokemus. Naiseni käy ennen seksiä vessassa ja orgasmin yhteydessä suihkuaa todella runsaasti. Hieronnassa tunnen kuinka kiihittuessa emättimen etuosa turpoaa todella voimakkaasti ja sitten tulee orgasmi ja squirtti. Itsekin epäilen virtsaksi, mutta on kirkasta ja ei tuoksu virtsalta. Aluksi naistani hävetti asia, mikä latisti hänen nautinnon tunnetta, mutta kun asiasta on keskusteltu ja siihen varautuu, on nautinto huipussaan. Usein saan pyynnön jatkaa uuteen huippuun. Oli neste mitä oli, on kiitottavaa tuottaa toiselle nautinto, jota toinen kaipaa. Seksi on parhaimmillaan kun nautitaan yhdessä, eikä tarvitse tuntea häpeää.
Onko muita joilla on kokemusta squirtista? Hävettääkö? Onko normaalia orgasmia voimakkaampi?