Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jaa sänkyä

Vierailija
19.06.2019 |

kanssani vaikka olemme jo seurustelleet kolme kuukautta. Väittää ettei voi nukkua samassa sängyssä. Muka kuorsaan niin kovaa. Käy kyllä sen verran sängyssäni, että harrastamme seksiä. Pitäisikö tällainen suhde lopettaa heti alkuunsa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä oikeesti kuorsaat niin eihän Erkkikään nyt kuorsaajan vieressä nuku. Syy on nyt sinussa, eikä miehessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ulisee taas

Vierailija
4/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Huono unenlaatu aiheuttaa väsymystä ja sairauksia.

Minä pyörin niin paljon, ettei vaimo saa nukuttua samassa sängyssä. Niinpä meillä on kaksi sänkyä vierekkäin. Minun on niin leveä, että siihen sopii kaksi, kun on sen aika.

Vierailija
5/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lopettaa? 

Vierailija
6/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinilasten kesälomaprovo

Vierailija
7/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka tiedä kuorsaatko? Toki siinäkin eroja. Jos olet sellainen äänekäs rohinakuorsaaja tervemenoa parisuhteet. 

Vierailija
8/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä läheisyyttä ja yhdessäoloa voi olla muuallakin kuin vain sängyssä. Me ollaan oltu yli 20 vuotta porukoissa ja molemmilla on oma huoneet, kun toinen meistä kuorsaa ja toinen herää useita kertoja yössä. Ei ole mitään järkeä väkisin nukkua yhdessä, jos siitä ei vaan tule mitään.

Vierailija
9/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin suhteen miehen kanssa, joka oli ihan hillitön piereskelijä öisin. Ei hän sille itse mitään mahtanut, mutta vinkuvien ja pärisevien äänien ja ällöttävän mädän hajun yhdistelmä oli kuin keskitysleirillä olisi nukkunut!

Vierailija
10/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei ole kestävällä pohjalla jos siinä ei siedetä aivan luonnollisia ruumiintoimintoja. Korvatulpatkin on keksitty, jos herne alkaa painaa selkää.

Vierailija
11/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut kuorsauslääkkeitä?

Vierailija
12/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan miesystäväni kanssa kolmiossa, jossa molemmilla omat makuuhuoneet ja parisängyt niissä. Vieraillaan toistemme huoneissa kun siltä tuntuu, mutta mukava nukkua leveästi yksin, piereskellä ja kääntyillä kuten haluaa, eikä happi lopu tai toisen kuorsaus haittaa. T. 5-kymppinen pariskunta

Vierailija
13/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin suhteen miehen kanssa, joka oli ihan hillitön piereskelijä öisin. Ei hän sille itse mitään mahtanut, mutta vinkuvien ja pärisevien äänien ja ällöttävän mädän hajun yhdistelmä oli kuin keskitysleirillä olisi nukkunut!

Onko paljonkin kokemusta keskitysleirillä nukkumisesta?

Vierailija
14/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuorsaa mitenkään paljon. Lääkkeet ovat turhia. Aikaisemmat miesystäväni eivät ole siitä valittaneet Nykyinen on yliherkkä.

Ap

Vierailija
15/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuorsaa mitenkään paljon. Lääkkeet ovat turhia. Aikaisemmat miesystäväni eivät ole siitä valittaneet Nykyinen on yliherkkä.

Ap

Tai ensimmäinen rehellinen poikaystävä :)

Vierailija
16/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, mutta erittäin asiaton vertaus sinulla kommentissasi.

Vierailija
17/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan miesystäväni kanssa kolmiossa, jossa molemmilla omat makuuhuoneet ja parisängyt niissä. Vieraillaan toistemme huoneissa kun siltä tuntuu, mutta mukava nukkua leveästi yksin, piereskellä ja kääntyillä kuten haluaa, eikä happi lopu tai toisen kuorsaus haittaa. T. 5-kymppinen pariskunta

Me jäimme eri asuntoihin vähän samoista syistä.  Kuorsaus on ihan vakava ongelma. Sen huomaa joka lomareissulla. Toinen kärsii ja toinen potee syyllisyyttä.

Vierailija
18/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kiva kun toinen nukkuu siinä vieressä, mutta ei se toinen saa röhkiä ja hipaistakaan suuntaani tai nukkumisesta ei tule yhtikäs mitään. Lomareissulla oli kammottavaa nukkua sängyssä jossa oli yksi yhteinen patja ja yksi yhteinen peitto - eihän siitä nukkumisesta piru vie tullut mitään. Toinen kun vähän kylkeä kääntää niin hytkyy koko patja. Saati sitten ettei voi itse kääriytyä siihen peittoon kunnolla.

On ihan järkevää nukkua kunnon tilassa ja ilman häiriötekijöitä. Ottakaa erikseen rutiinihetki Ihot vastakkain ja hellittelylle, vaikka toinen sitten hilpaiseekin omaan sänkyyn ihan vain nukkumaan. Hyvin nukkunut kumppani on miellyttävämpi kuin jatkuvasti katkonaisesti ja liian kevyesti koisiva.

N43

Vierailija
19/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yhdessä nukkuminen on tärkeä osa suhdetta. En voisi seurustella tyypin kanssa, joka hipsisi aina yöksi kotiinsa, ja minä en todellakaan lähde toisen luota yön selkään seksin jälkeen.

Vierailija
20/26 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot, mutta erittäin asiaton vertaus sinulla kommentissasi.

Mitäs huumorinatseja täällä bunkkerissa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä