Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäinkö koukkuun ?

Spessut
19.06.2019 |

Muilla samanlaista kokemusta ?

Löysin keväällä mukavan, vanhemman mieshierojan joka antaa vähän spessuhoitoa. Nyt tuntuu että olen jäänyt koukkuun tähän. Aluksi kävin kerran, ihan piruuttani kokeilemassa. Sitten uudestaan n. kuukauden päästä, sittenuduestaan ja nyt tekisi mieli mennä vaikka päivittäin. Eka kerta oli chatissä sovittu juttu, mutta nyt ihan vain laitan viestin ja tilaan ajan, hän tietää mitä tehdä.Homma menee samalla lailla joka kerta. Riisun itseni ihan alastomaksi. Ekalla kerralla se tuntui oudolta ja vähän jännältäkin, koska niin ei normaalisti tehdä, nyt seisoo jo melkein kun saan alushousut pois. Ensin saan kunnos jämäkän hartia ja niskahieronnan, selkän käsittelyn. Sitten, pakaroiden, kivesten heironnan ja sormetuksen, jonka jälkeen käänny selälleni ja hän hoitelee loput käsin. Eikä se paljoa vaadi.

Itseni olen tähän asti ajatellut ihan heteroksi, eikä kokemuksia miesten kanssa ole ollut tai edes kiinnostusta. Olen 42-v ja aviossa ja seksihommat pelaa kotonakin. Koko juttu lähti oikeastaan siitä että käyn säännöllisetsi ihan normihieronnassa, ja kyllä joskus on tullut kaikenlaista mieleen. Jotenkin luotevalta homma tuntuu toisen kaverin käsittelyssä, sillai jotenkin reilulta hommalta. Olen huomannut että kaverillakin kyllä seisoo ja sekin tuntuu juuri sopivalta. Viimeksi tuli mieleen että josko vähän koettaisi, mutta siiteä ei ole ollut puhetta ni en uskaltanut tehdä aloitetta. Enkä haluaisi pilata juttua koska osa viehätystä on mennä tuonen ikäänkuin ihan tava hierontaan.

Outoako ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On outoa.

Vierailija
2/2 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olen samaa mieltä, ja olen koittanut saada kiinni mikä siinä niin koukuttaa. Ehkä se on tuo että tilanne tuntuu niin normilta. Menenen hierontaan ihan muina miehinä. Odotelelssa alkaa vähän jännittää, mutta kaikki sujuu niin tavallisesti. Odottelen, hieroja ottaa vastaan, mennään hoitohuoneeseen. vaihdetaan muutama sana niitä näitä. Niinkuin jo sanoin, riisuessa alkaa vatsanpohjassa kutkuttaa, ja parina viime kertana seisoo jo kun riisun kalsarit veke. Koitan, mukamas, vähän peitellä seisokkia kun asetun pöydälle. Kaveri ei noteeraa sitä mitenkään erityisesti, enintään vilkaisee. Niska, hartiat, selkä menee ihan normaalisti. Jutellaan, treeneistä, vaivoista. Alaselän kohdalla alkaa taas odotus nousta. Sitten kaveri siirtyy pakaroihin, ja molemmat hiljenee. Sitten, kun pakarat on kunnolla hierottu, vasta aletaan livetä spessujen puolelle. Ilman mitään sen kumemmpaa säätöä ja sävellystä. Ihan muitta mutkitta loppuun asti. Kaveri tietää täsmälleen mitä ja miten ja missä tahdissa tekee. Se viehättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla