En ole itsetuhoinen, mutta odotan innoissani sitä, että pääsen pois tältä planeetalta
Varmasti jonkun korvaan kuulostaa kauhealta ja pitäisi "hakea apua", mutta en hae koska ei ole mitään hätää. :)
Olen ihan toimintakykyinen, en sinänsä ole masentunutkaan eikä minulla ole itse elämää vastaan yhtään mitään, mutta ei vaan pahemmin kiinnosta se elämä tällä planeetalla.
Narsistiset tyypit johtaa maailman kansoja ja ainoa mikä merkkaa, on raha tottakai ja sen perässä juostaan aina sinne mahdolliseen eläkeikään asti.
Tekee pahaa nähdä, kuulla ja kokea se, jos jotain ihmistä tai minua kohdellaan huonosti.
En voi ymmärtää sitä miten joku kykenee toimimaan niin?
Musta on ihan mukavia ne hetket, kun saa olla kotona omassa rauhassa, vaikka kiusaamiseni traumat varjostaa joka päivä ihmisten seurassa olemista. Mutta koska en ole paha ihminen, niin ei mun tarvitse mitään hävetäkään.
Kaiken tuon takia, en oikeasti voi kun odottaa poislähtöäni täältä. Mitä mä jäisin kaipaamaan? Tätä rahan perässä juoksemista ja itsekästä menoa vai ? Count me out then.
Kommentit (17)
Ajattelen ja tunnen ihan samalla lailla. Tämän maailman meno ottaa niin päähän, etten sanotuksi saa. Ei yksinkertaisesti kiinnosta nämä arvot mitä pidetään jopa ihan normaaleina ja hyväksyttävinä. Raha, raha, raha ja vielä kerran raha. Ihminen on vain niin itsekäs, egoileva ja typerä olento suurimmaksi osaksi, että oksettaa. Ei nyt onneksi kaikki kuitenkaan, mutta valtaosa. Harvassa ovat oikeasti viisaat ihmiset.
Muutenkin tuntuu, että olen kotoisin jostai toiselta planeetalta, ja vahingossa tupsahdinkin nyt ihmisten joukkoon. Ja mietin vaan, että mitä v'ttua täällä tapahtuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen ja tunnen ihan samalla lailla. Tämän maailman meno ottaa niin päähän, etten sanotuksi saa. Ei yksinkertaisesti kiinnosta nämä arvot mitä pidetään jopa ihan normaaleina ja hyväksyttävinä. Raha, raha, raha ja vielä kerran raha. Ihminen on vain niin itsekäs, egoileva ja typerä olento suurimmaksi osaksi, että oksettaa. Ei nyt onneksi kaikki kuitenkaan, mutta valtaosa. Harvassa ovat oikeasti viisaat ihmiset.
Muutenkin tuntuu, että olen kotoisin jostai toiselta planeetalta, ja vahingossa tupsahdinkin nyt ihmisten joukkoon. Ja mietin vaan, että mitä v'ttua täällä tapahtuu. :D
Ahh, no luulen, että varmaan suurin osa ihmisistä ajattelee enemmän tai vähemmän sitä, että ei tässä orjaplaneetassa oo mitään järkeä.
Mut tosiaan. Junassa aurinkolasien alla itkin, kun tämä elämä meille on vaan annettu ja loppuun asti pitäs painaa.... :D
Vailla oikeestaan mitään kontrollia.
Ajattelen aivan samoin kuin te.
Tämä maapallo on valtavan raskasenerginen paikka vääristyneine arvoineen.
Minä olen elänyt vaikean elämän mutta en ole katkera tai muutenkaan negatiivinen. Olen vaan täysin kyllästynyt tähän paikkaan.
Mutta mihinkäs pääset täältä eläessä. Onneksi oma sisäinen 'universumi' antaa pakopaikan tältä kaikelta. Se kehittyi jo lapsena ja voin mielessäni matkata juuri sellaisiin paikkoihin missä haluaisin elää ja oikeanlaisten nöyrien ihmisten (olentojen) kanssa. Realismi se on mikä tappaa suurimman osan ihmisistä, ellei sitä osaa paeta. Onneksi edes unet ovat pitkiä ja mielenkiintoisia, kuin rinnakkaismaailma, missä olen onnellisempi.
Jospa eläisit itse arvojesi mukaista elämää, voisi olla kivempaa. Jos et välitä rahasta, hakeudu vapaaehtoistyöhön ruokapalkalla. Jok u vanhus voi ottaa sinut asumaankin ilmaiseksi, jos hoidat häntä. Taiehkä sinulla on jo paljon säästöjä, jos olet tähän asti rahaa tehnyt, niin ei ehkä enää tarvitse, jos et sitä tarvitse, voithan antaa ylimääräiset pois.
Aikalailla samaa mieltä kanssasi. Ei paljoa haittaisi jos nyt vaikka huomenna ei enää heräisi.
Planeetalla ollaan ja pysytään, ei täältä pois pääse edes kuolemalla.
Planeetalta pois pääsy maksaa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut ovat päässeet, ainakin tuhkamuodossa. Gene Roddenberry muistaakseni ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut ovat päässeet, ainakin tuhkamuodossa. Gene Roddenberry muistaakseni ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa eläisit itse arvojesi mukaista elämää, voisi olla kivempaa. Jos et välitä rahasta, hakeudu vapaaehtoistyöhön ruokapalkalla. Jok u vanhus voi ottaa sinut asumaankin ilmaiseksi, jos hoidat häntä. Taiehkä sinulla on jo paljon säästöjä, jos olet tähän asti rahaa tehnyt, niin ei ehkä enää tarvitse, jos et sitä tarvitse, voithan antaa ylimääräiset pois.
Nimenomaan.
Ap: elä arvojesi mukaista elämää ja haistata pitkät muille.
Tyhmää käyttää ainutkertainen elämä kuoleman odotukseen.
Tulee vielä aika pitkäksi, jos elät 95- vuotiaaksi...
En usko tuonpuoleiseen, tämä on ainut mahdollisuus kokea mitään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/user/brienfoerster/videos
Suosittelen tutustumaan tyypin videoihin. Menneisyydessa ihmislajit ovat olleet todella erilaisia ja mystisiä sekä väkivallattomia. Kunnes nykyihminen tuhosi heidät.
Höpöhöpö.
Yksi paratiisimyytti entisten joukkoon.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Näin aion tehdä, totisesti.
Teen kaikkeni , auttaakseni muita tällä pallolla. En oikeastaan välitä rakastaako minua joku tai mitä materiaa tai rahaa saan, onko harrastuksia tai ystäviä.
Jos saan vaan auttaa ja tehdä kaikkeni hyvän puolesta, niin se riittää.
Itse uskon ikuiseen elämään, syyn ja seurauksen lakiin ja maallisen elämän tarkoituksena sielun moraalin kasvu ja puhdistuminen.
Mutta ei tarvitse väitellä siitä, elän elämäni kuten sanoin. Olen liian herkkä ja empaattinen tehdäkseni muuta.
Kiitos viestistäsi ja kiitos kaikille muillekin!
:)
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä ns. infosodankäynti on ehkä vieläkin vaarallisempaa mitä aseellinen sota. Ihmisiä patistetaan vihaamaan m*muja, h*moja, masentuneita, vuokralla asuvia, taiteilijoita ja yleensäkin liberaalia ja humaania elämää. Ja sitten vielä teinejä (!) patistetaan sijoittamaan rahansa, ja vanhempia laittamaan lapsilisät pörssiin. Tämäkin palsta on täynnä onnistumistarinoita siitä, että pelkillä osingoilla voi elää. Kumma että suurin osa ihmisistä, hyvätuloisistakin, käy töissä...
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Sanoisin, että kyllä mä viihtyisin, jos ei tarvis tehdä töitä, tai jos saisi esim lottovoiton ja vois tehdä toisia auttavaa työtä, kuten sen parhaaksi näkee ilman, että tarvis kärsiä ja viettää päiviä työkaverien seurassa.
Viimeistään eläkkeellä kyllä sit viihdyn, kun ei ole velvotteita pahemmin enää, eli sinänsä aikani ei käy pitkäksi loppujenlopuksi.
Mutta koska ihmisiä ketkä ovat vallan kahvoissa , ei kiinnosta pätkääkään, eikä ilmeisesti koskaan ole kiinnostanutkaan esim kehitysmaiden auttaminen ja globaali yhteen hiileen puhaltaminen, enkä voi vaikuttaa melkeinpä mitenkään siihen, niin elo on turhauttavaa toisaalta.
Omasta mielestäni olen kuitenkin winwin tilanteessa, sillä on ihan ok olla elossa, mutta ihan yhtä ok on myös kuolla millon vaan, eikä joku syöpädiagnoosi haittaisi pätkääkään.
Ottaisin vaan kaikki mahdolliset kulutusluotot ja jakaisin ne läheisilleni ym. :D
https://www.youtube.com/user/brienfoerster/videos
Suosittelen tutustumaan tyypin videoihin. Menneisyydessa ihmislajit ovat olleet todella erilaisia ja mystisiä sekä väkivallattomia. Kunnes nykyihminen tuhosi heidät.