Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies väitti että nolasin hänet ystäviemme mökillä, ottaisitteko tämän "nolauksena" ?

Vierailija
19.06.2019 |

Mies jäi vielä saunomaan ja minä laiturilla jutustelemassa niitä näitä muun porukan kanssa. Yksi mies oli jo sen verran hiprakassa että nojasi kaiteeseen jolloin yksi lauta retkahti irti. Sanoin että minä voin äkkiä nakuttaa sen paikoilleen kun automme peräkonttiin unohtui viime remontista työkalupakki.

Hoidin homman ja mökin omistajapariskunta kiitteli kovasti. Mies tuli saunalta ja tämä pariskunnan mies sanoi että sinulla onkin oikein kätevä emäntä.

Mies käski minut autolle ja alkoi nalkuttaa kuinka ei halua että muut pitävät minua jonain "raksaäijänä" vaan naisena. Ja että tuolla käytöksellä olin vihjaillut että hän ei osaisi tehdä sitä hommaa. Mies muuttuu kyllä draamaprinsessaksi humalassa, mutta ottaisitteko tuollaisen käytöksen nolaamisena?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 provo

Kukaan tietävä ei olisi vasaralla olisi korjannut vaan ruuvilla.

Ja peruskäytöstavat omaava ihminen olisi kysynyt ennen kun alkaa toisten mökillä hääräämään yhtään mitään.

Vierailija
22/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 provo

Aika paljon väki tosiaan naulailee siihen nähden. Mutta ruostumattomia terassiruuveja olisin itsekin käyttänyt, jos olisi mukana ollut. Ruuvari oli, mutta akku tyhjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 provo

Ja peruskäytöstavat omaava ihminen olisi kysynyt ennen kun alkaa toisten mökillä hääräämään yhtään mitään.

Riippuu seurueesta, mökistä ja monesta muusta. Jos olen känniapinoiden kanssa ja ne kolhivat itsensä johonkin kaiteeseen, toki korjaan sen jos voin, ennenkuin käy pahemmin.

Keltä vuokramökillä pyytäisit luvan, jos ei ole omistajan yhteystietoja?

Tuo luvan pyytäminen on joskus tapa pestä kädet kaikesta, jopa kun pitäisi elvyttää joku. Sijaiskäyttäytymistä.

Vierailija
24/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta laittaa siihen palan voita ja sirottelee päälle ruokosokeria. Olemme tehneet näin jo 17 vuotta.

Meille ei kummallekaan tulisi koskaan - ei siis ikinä - mieleen jättää työkalupakkia auton takakonttiin. Miten te hyvät ihmiset oikein tavaroistanne huolehditte. Järjestys se olla pitää !

Vierailija
25/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies olisi heti älynnyt kysyä: Kuka on opettanut? Nauruksi olisi mennyt koko juttu!

Vierailija
26/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä satuahan tämän, vaan kun av-mammat luulee, että Pyhää Vulvaa on loukattu, niin pitäähän sitä kaakattaa niin kamalasti.

Vierailija
27/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 provo

Aika paljon väki tosiaan naulailee siihen nähden. Mutta ruostumattomia terassiruuveja olisin itsekin käyttänyt, jos olisi mukana ollut. Ruuvari oli, mutta akku tyhjä.

Ok nyt viimeistään paljastuit trolliksi kun tarina muuttuu lennosta. 

Vierailija
28/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D ei apua!! Minun mieheni olisi ollut loputtoman kiitollinen ja täyttä hymyä loppu illan kun olisi itse välttynyt nakuttelulta ja saanut saunoa rauhassa. Mainittakoon, että meillä ei olisi ollut mitenkään selviö, että olisin omatoimisesti korjannut kaiteen vaan todennäköisesti olisin vaivannut miestä. Kiittämätön tuo sinun miehesi, toivottavasti vain humalassa eikä liian usein :) hyvin hoidettu ap!

Vierailija
29/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pieni untuvakerä kirjoitti:

Minä syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta laittaa siihen palan voita ja sirottelee päälle ruokosokeria. Olemme tehneet näin jo 17 vuotta.

Meille ei kummallekaan tulisi koskaan - ei siis ikinä - mieleen jättää työkalupakkia auton takakonttiin. Miten te hyvät ihmiset oikein tavaroistanne huolehditte. Järjestys se olla pitää !

Tämä on tosiaan merkillistä. Ei kukaan työkalupakkia auton tavarasäiliössä pidä.

Vierailija
30/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono itsetunto. Jotain henkisiä ongelmia on jos tosta alkaa draamailla.

Vierailija
31/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, laiturit kasataan ruuveilla, eikä mitään "lautaa" saa retkahtamaan irti nojaamalla, koska ne kiinnitetään niin päin, että kuormitus painaa niitä lujemmin alustaansa kiinni.

Vierailija
32/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksei miehesi ollut vain ylpeä sinusta!

Vierailija
33/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian ydin on tässä kuitenkin se, että työkaluja pitää säilyttää huolellisesti eikä unohdella niitä auton takakonttiin.

Vierailija
34/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nolasi itsensä kun ei vetänyt turpaan sitä kehujaa. Nössö äijä sulla. Jätä se sika.

Vierailija
35/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Olihan tässä vähän uusi kulma

Vierailija
36/36 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli varmaankin trollilaituri.