Mies väitti että nolasin hänet ystäviemme mökillä, ottaisitteko tämän "nolauksena" ?
Mies jäi vielä saunomaan ja minä laiturilla jutustelemassa niitä näitä muun porukan kanssa. Yksi mies oli jo sen verran hiprakassa että nojasi kaiteeseen jolloin yksi lauta retkahti irti. Sanoin että minä voin äkkiä nakuttaa sen paikoilleen kun automme peräkonttiin unohtui viime remontista työkalupakki.
Hoidin homman ja mökin omistajapariskunta kiitteli kovasti. Mies tuli saunalta ja tämä pariskunnan mies sanoi että sinulla onkin oikein kätevä emäntä.
Mies käski minut autolle ja alkoi nalkuttaa kuinka ei halua että muut pitävät minua jonain "raksaäijänä" vaan naisena. Ja että tuolla käytöksellä olin vihjaillut että hän ei osaisi tehdä sitä hommaa. Mies muuttuu kyllä draamaprinsessaksi humalassa, mutta ottaisitteko tuollaisen käytöksen nolaamisena?
Kommentit (36)
Narsisti, kaikki asiat liittyvät häneen henkilönä. Kaikessa on kyse hänestä.
Sun mies ei kestäisi mua sekuntiakaan, olen nainen ja timpuri. Onneksi oma mieheni ei ole tuollainen.
Mies nolasi sinut viemallä sivulle ja puhuttelemalla. Muut varmasti aistivat jotain kireyttä ja yhdistivät tuohon tapahtumaan. Typerä mies.
Noloa kehulla käteväksi emännäksi kun toinen osasi käyttää oikein vasaraa. Ja onhan tuollaiset kehut naisen arvoa alentavaa, joten tuo kehuja olisi saanut kuuluvan korvapuustin. Ja enkä olisi kenenkään mökillä alkanut korjailemaan mitään ilmaan lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kehulla käteväksi emännäksi kun toinen osasi käyttää oikein vasaraa. Ja onhan tuollaiset kehut naisen arvoa alentavaa, joten tuo kehuja olisi saanut kuuluvan korvapuustin. Ja enkä olisi kenenkään mökillä alkanut korjailemaan mitään ilmaan lupaa.
Ei ap:lla välttämättä ollut pullia mukana siellä mökillä.
Kyllä tämä on ihan vaan sun miehesi "ongelma", ei kenekään muun. :D Jestas mikä herneprinsessa!
Kiessus. Et tietenkään nolannut ketään! Mies munasi itsensä motkottamalla koko asiasta!
Jos sulla olisi fiksu ja vahvaitsetuntoinrn mies, niin hän olisi ottanut osaa kehuihin ja kiittänyt sinua.
Näin toimii normaali Mies eikä mikään huomioita väniseva itkuiikka, joka sulla valitettavasti sattunut mieheksi.
Vastahan sinä korjasit miehesi auton ja hän kuittasi, että uskaltaako sillä enää ajaa.
Minä rakensin perheelle talon. Hoidin luvat, suunnittelut, kilpailutukset ja olin hanslankarina koko projektin ajan kirvesmiehille.
Miehen ego vähän kolhiintui siinä, mutta mielestäni kaikkien ei tarvitse kaikkea osata varsinkaan genitaaliperusteisesti. Minulle oli ihan ok, että hoidin projektin aasta ööhön samalla kun hän tienasi rahat. Ja hei, pysyttiin budjetissa.
Tältäkin palstalta löytyi joku hönömies, joka kyseenalaisti minut, mutta se on hänen ongelmansa, ettei pätevää ja pystyvää naista kestä vaan tahtoo jonkun kanan.
Minä loukkaantuisin ystäväpariskunnan kommentista. Ihan kuin vasaraa käyttävä nainen olisi jotenkin erikoinen juttu. Sama kuin isät, jotka hoitavat lapsiaan, ovat jotain sankari-isiä. Eletään jo vuotta 2019!
Vierailija kirjoitti:
0/5 provo
Kukaan tietävä ei olisi vasaralla olisi korjannut vaan ruuvilla.
Olin ajatellut iskeä porakoneen parvekkeen kattoon vasta ensi viikolla, mutta kaipa on ryhdyttävä heti hommiin osoittaakseni epäilijöille, että Makita pysyy kyllä naisenkin käsissä. Ei siinä ole toimintoja, joita peniksellä käytetään.
Toivon vain ettei moottori kärtsää, ontelolaatta on ihan stnan kovaa eikä tuo ole mikään poravasara.
Kun on sinkku, on opeteltava itse. Ei voi ulkoistaa miehelle/vaimolle niitä juttuja, joissa on epävarma.
Mies voi kostoksi leipaista teille ihanan aterian. Opitpahan olemaan sitte :D
Huono itsetunto miehelläsi ainakin on.. ja taitaa asenne olla aika sovinistinen naisia kohtaan?