Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenellekään käynyt niin, ettet löydä aiemmin kadottamaasi ihmistä

Vierailija
18.06.2019 |

Olen yrittänyt jäljittää ihmistä menneisyydestä. Meillä jäi hyvästit sanomatta ja minulla myös muutama muu asia. En haluaisi häiritä hänen elämäänsä, ainoastaan tehdä sen mitä en tehnyt silloin kun olisi pitänyt ja pyytää anteeksi.

On mahdollista, etten löydä häntä. Asia on minulle tärkeä. Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa ja miten kävi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, lopulta selvisi että hän oli kuollut viitisen vuotta sitten. Siksi ei ollut missään mitään tietoja.

Vierailija
2/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, lopulta selvisi että hän oli kuollut viitisen vuotta sitten. Siksi ei ollut missään mitään tietoja.

Onpa surullista. Ilmeisesti sinulta jäi jotain sanomatta vai olisitko halunnut vain kuulla kuulumisia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihmiseni oli myös kuollut. Tiesin hänen sairastavan, mutta en viime vuosina tulleesta jyrkästä alamäestä. Minua jäi asiat painamaan, mutta epäilen, että häntä ei; olisi varmasti itse ottanut yhtytttä jos olisi. 

Vierailija
4/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jumalaa tässä asiassa.

Vierailija
5/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ihmiseni oli myös kuollut. Tiesin hänen sairastavan, mutta en viime vuosina tulleesta jyrkästä alamäestä. Minua jäi asiat painamaan, mutta epäilen, että häntä ei; olisi varmasti itse ottanut yhtytttä jos olisi. 

Niin. Minutkin olisi ehkä löytänyt. Mutta en ole varma, onko hän loukkaantunut vai välinpitämätön. Jos olen loukannut, haluaisin pyytää anteeksi.

Ap

Vierailija
6/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa surullista. Ilmeisesti sinulta jäi jotain sanomatta vai olisitko halunnut vain kuulla kuulumisia?

Ap

Olisin halunnut tavata vielä. Nuoruuden kesäheila, erosimme niin että sanoin tulevani takaisin, mutta siihen meni viisitoista vuotta ennen kuin palasin.

Vierailija
7/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisin halunnut tavata vielä. Nuoruuden kesäheila, erosimme niin että sanoin tulevani takaisin, mutta siihen meni viisitoista vuotta ennen kuin palasin.

Tieto kuolemasta toi kuitenkin tiedon lopullisuudesta ja sitten sitä kautta toi selvyyden?

Ap

Vierailija
8/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että jätät hänet rauhaan. Jos et ole löytänyt häntä tähän mennessä, on todennäköistä, että hän ei halua kuulla sinusta.

Minulla on eräs henkilö, jonka tiedän "jäljittävän minua" aika samalla motiivilla, mitä sinullakin tuntuu olevan. Olen kuullut siis kiertoteitse, että pyrkii saamaan yhteyttä minuun. Inhoan ja suorastaan vihaan kyseistä henkilöä ja toivon, ettei hän kuuna päivänä astele eteeni vaan pysyy kaukana minusta.

Vierailija
9/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helposti sait tuon selville vai vaatiko paljon työtä?

Ap

Vierailija
10/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että jätät hänet rauhaan. Jos et ole löytänyt häntä tähän mennessä, on todennäköistä, että hän ei halua kuulla sinusta.

Minulla on eräs henkilö, jonka tiedän "jäljittävän minua" aika samalla motiivilla, mitä sinullakin tuntuu olevan. Olen kuullut siis kiertoteitse, että pyrkii saamaan yhteyttä minuun. Inhoan ja suorastaan vihaan kyseistä henkilöä ja toivon, ettei hän kuuna päivänä astele eteeni vaan pysyy kaukana minusta.

Samoin! Tiedän hänestä aivan tarpeeksi - liikaa. On tehnyt ja sanonut tekonsa/sanansa, ja aivan tarkoituksella. Sellaisia ei sovitella. Outoa ettei joku ymmärrä ylittäneensä toisen rajoja niin raskaasti ettei anteeksiantoa enää ole. On vain henkilökohtainen katumus ja suoraselkäinen karman kohtaaminen.

Vierailija
11/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Hän ei missään tapauksessa "piilottele" minulta vaan on kadoksissa muuten. 

2. Ei pitäisi olla mitään syytä, miksi hän vahvasti vihaisi minua tai edes vähän. 

3. Koska arvostan ihmisen omaa tilaa ja elämää, yritän ottaa häneen yhteyden välikäden kautta ja jos ilmaisee toiveensa, ettei kuule minusta mitään, en todellakaan yritä enää koskaan uudelleen. Jos hän on vihainen tai loukattu ja suostuu ottamaan vastaan yhden viestin, jätän sen enkä odota mitään vastausta. 

4. On mahdollista, että hän ilahtuu kuullessaan minusta tai suhtautuu tilanteeseen neutraalin välinpitämättömästi. 

Ap

Vierailija
12/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä taas jotenkin taattua av:ta. Ihmeen aggressiivisia kommentteja. Meillä ei ole ollut mitään riitaa tuon ihmisen kanssa, yhteydenpito vaan jäi. Haluaisin selittää sen omalta osaltani ja pyytää anteeksi, jos se loukkasi. Olisin halunnut jatkaa, mutta syistä x ja y se ei onnistunut. Kertoisin samalla, että hän on ollut tärkeä ihminen elämässäni ja toivottaisin kaikkea hyvää hänelle (jos haluaisi olla jatkossa yhteydessä minuun, toki olisin valmis siihenkin). 

Ap

Vierailija
13/15 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä ei ole kenelläkään kokemusta siitä, että voisi jotenkin nätisti saada kohdattua pitkän ajan jälkeen niin, että se voisi olla molemmille hyvä kokemus? Että tämä on vain ja ainoastaan huono idea? 

Itse asiassa tarkemmin ajateltuna itselläni kyllä on sellainen hyvä kokemus ja ehkä siksi haluaisin yrittää tätä. Enemmän asiat vaivaavat, jos ne jäävät vaan roikkumaan. 

Ap

Vierailija
14/15 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Annoitko mitään aikamäärettä?

”Palaan viikon päästä” tai ”nähdään 15 vuoden päästä”

Eikä mokomaa aikaa jaksanut odottaa? Ei tainnut olla tosissaan sinun suhteesi.

Vierailija
15/15 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit todennäköisesti löytänyt, jos toinen haluaisi tulla löydetyksi. Usein menneisyyden henkilöistä ei halua kuulla enää mitään.