Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsisitko työn vai miehen tässä tilanteessa?

Vierailija
18.06.2019 |

Olemme miehen kanssa seurustelleet kuusi vuotta ja asumme miehen omistamassa talossa pienellä paikkakunnalla.

Olen viime vuonna valmistunut aineenopettaja, eikä töitä ole paikkakunnallamme tarjolla. Mies on yrittäjä, eikä voi muuttaa pois minun työni perässä.

Voin tehdä loppuelämäni töitä miehen yrityksessä hyvin pienellä palkalla TAI vaan lähteä, ja luoda opettajan uran jossain muualla.

Lapsia meillä ei ole. Rakastan miestäni, mutta en ole varma rakastanko itseäni enemmän.

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin töiden perässä muualle. Voisitte olla etäsuhteessa. Onhan niitä pariskuntia, jotka ovat yhdessä viikonloput ja lomat. Jos olisit mies, et edes kyselisi tuollaisia.

Vierailija
62/66 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät, pidä edes huoli, että saat omistukseesi puolet yrityksestä ettet jää täysin tyhjän päälle kun suhde päättyy.

Tajuatko että otat todella ison riskin jos jäät. Tajuaako miehesi sen? Jos hän rakastaa sinua, hän kannustaa sinua etsimään koulutuksesi mukaista työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tutki nyt ensin, saisitko OIKEASTI työn haluamastasi kaupungista. Jos kyllä, sitten voit päättää otatko sen vastaan.

Vierailija
64/66 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä menisi töihin kumppanin yritykseen, joten tuo ei olisi minulle edes vaihtoehto. Oman elannon sitominen parisuhteen jatkuvuuteen on minusta todella huono idea. Siinä ei voida olla kahden itsenäisen aikuisen suhteessa.

Niinpä! Ihmeellistä, ettei tähän ole tartuttu. Tilanne olisi aivan eri, jos paikkakunnalla oli tarjolla mielekästä työtä jossakin muualla kuin miehen firmassa. Nyt vaihtoehtoina on taloudellinen riippumattomuus ja taloudellinen riippuvaisuus.

Vierailija
65/66 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilta tuntuvat menevän rakkaus ja parisuhde iloisesti sekaisin. Ei se, että rakastaa jotakuta, tarkoita, että suhde tuohon ihmiseen olisi järkevää, viisasta tai hyväksi itselle. Jokainen, joka on vaikkapa eronnut eriävien lapsihaaveiden vuoksi, tietää tämän.

Vierailija
66/66 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma primäärikumppanini, mikä tarkoittaa, ettei kenelläkään muulla ole veto-oikeutta elämänvalintoihini. Teen sellaisia ratkaisuja, jotka tuovat minulle iloa ja onnea. Jos omat tavoitteeni ovat linjassa kumppanin tavoitteiden kanssa, se voi olla hienoa ja arvokasta, mutta omat tarpeeni ovat minulle aina ykkösprioriteetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän