Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivuille potkiva juoksutyyli naisilla?

Vierailija
18.06.2019 |

Tuntuu, että tuota näkee enemmän kuin ennen.
Eli juoksua, jossa polvet eivät paljon nouse, vaan sääret potkivat ikäänkuin sivulle.

Erikoisen näköistä.

Mikähän moiseen tyyliin ajaa? Onko juoksija itse tietoinen tavastaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin itse samaa silloin, kun vielä harrastin juoksua. Nimenomaan naiset tekevät tuota ja liekö syynä juuri mainitsemasi eli askel ei jostain syystä nouse. Hassua vispaamista.

Vierailija
2/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä on vain opittu tapa. Ennen muinoin ei juoksemista pidetty järin naisellisena, joten naiset yritti sipsuttaa siveästi polvet yhdessä silloinkin kun joutuivat juoksemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on hyvä tapa juosta? Ei pidä ajatella rajoittuneesti :). Mäkihyppääjien V-tyylikin näytti alussa hassulta, nyt siihen on totuttu. 

Vierailija
4/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-tyylistä vispaamistyyliin.

Äkkiseltään näyttää tehottomalta ja raskaalta tavalta.

Vierailija
5/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni tekee tuota samaa, aina anaaliseksin jälkeisenä päivänä.

Vierailija
6/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuota näkee tosiaan huomattavasti useammin naisilla kuin miehillä, olen arvellut, että sillä voisi olla jotain tekemistä lantion rakenteen kanssa. Eli jos vaikka on todella leveä lantio, niin nuo reisiluuthan tulevat aika jyrkässä kulmassa sisäänpäin verrattuna kapeaan lantioon. Jos vielä lantion tai lonkkanivelten liikkuvuus on rajoittunut (esim. istumatyö tai synnynnäisesti jäykät nivelet), niin voi olla, että sitä liikettä on juostessa vaikea saada sieltä ylhäätä asti riittävästi, joten sitä sitten konpensoidaan liikuttamalla polvien kohdalta jalkoja eri tavalla.

Vierailija
7/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiltana viimeksi näin kun joku 35v hieman ylipainoinen mamma veti kireissä juoksutrikoissa sivupotkutyylillä ja perseen ja reisien raejuustokuorrutteet sen kuin hölskyi trikookankaan läpi. Suuhuni tuli hieman oksennusta, mutta silti samaan aikaan olin revetä nauruun.

Vierailija
8/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisiltana viimeksi näin kun joku 35v hieman ylipainoinen mamma veti kireissä juoksutrikoissa sivupotkutyylillä ja perseen ja reisien raejuustokuorrutteet sen kuin hölskyi trikookankaan läpi. Suuhuni tuli hieman oksennusta, mutta silti samaan aikaan olin revetä nauruun.

Ja kotiin päästyään todennäköisesti palkitsi itsensä jäätelöannoksella. 😂

Vierailija
9/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mussa ylipainoiset juoksijat herättää kunnioitusta koska itse olen laiha mutta rapakuntoinen sohvaperuna.

Vierailija
10/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kotiin päästyään todennäköisesti palkitsi itsensä jäätelöannoksella. 😂

Vaikka tekisi niin (tuskin), liikunta on kaikille painosta riippumatta terveellistä. Joten nyt ette kyllä pisteitä nostaneet kumpikaan typerällä haukkumisella.

Vierailija
11/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että muuta liikuntaa ei ole koskaan harrastettu ja siitä syystä tekniikkakin pielessä. Motoriset taidot ei ole niin kehittyneet ja jalkaterät sojottaa ulospäin, lihaskunto huonohko vaikka juosta jaksaa. Samaa olen katsellut. :) Sitten näkee myös tenipoikia jotka pyöräilee niin että jalkaterät sojottaa sivulle polkimissa, varmaan myös juoksisivat samalla tekniikalla.

Vierailija
12/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ankkoja

mies51v

Vierailija
13/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hiukan perverssiltä.  Koet nautintoa epätavallisista asioista, oksennusfetissi?

Vierailija
14/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ankkoja

mies51v

Juu, sinun kannattaa vältellä heitä jatkossakin.

Vierailija
15/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus lapsena näin, kun kapeassa olviin ulottuvassa hameessa nainen juoksi juuri tuolla tavoin jalkoja heitellen. Kiire kai oli, mutta huvittavalta, eikä niin tehokkaalta, meno näytti. Mutta syynä tietysti hameen joustamattomuus.

Vierailija
16/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot loitontajat, heikot pakarat

Vierailija
17/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ankkoja

mies51v

Juu, sinun kannattaa vältellä heitä jatkossakin.

Minkätakia?

mies51v

Vierailija
18/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni nuoruusajan heilani väite. Hän sanoi, että Roger Mooren (bondissa) juoksutyyli oli niin naismainen takaapäin, että siihenkin laitettiin stuntti juoksemaan miehekkäämmin. En tiedä, pitikö tämä sitten paikkaansa.

Vierailija
19/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja tytär juoksee noin. Varmaan perinnöllistä.

Vierailija
20/25 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ja tytär juoksee noin. Varmaan perinnöllistä.

Heh. Että mies juoksee akkatyylillä... Onks sekin ottanu gagoseen? :D:D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan