Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon pudottaminen normaalipainoisena

Vierailija
18.06.2019 |

Mikä voisi olla mielestänne realistinen painonpudotustavoite kun olen tälllä hetkellä normaalipainoinen ja aikaa painonpudotukseen on kaksi kuukautta?
Ruokailutottumukseni ovat vähän huonot, ajoittain tulee ahmittua enkä juuri harrasta liikuntaa. Yritän aloittaa liikunnan lenkkeilemällä 30-60 min päivässä ja yritän myös syödä säännöllisemmin. Tarkoitus olisi aloittaa terveellisempiä elämäntapoja, millekään nälkäkuurille en ajattellut alkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisena ei kannata pudottaa painoa vaan keskittyä lihasten hankkimiseen. Syö kulutuksen mukaan ja pitää painon samana, mutta lihasmassan määrä kasvaa ja rasvan vähenee

Vierailija
2/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni lähti 8-10kg/2kk karppaamalla ja ruokavalio muuttui samalla pysyvästi vähähiilariseksi. Sitten oli mukava aloittaa kuntoilu kun olo paljon kevyempi. Bmi 25->19 ja tämä on itselleni paljon sopivampi paino, kun kilot ei mitenkään naisellisesti kertyneet vaan yksinomaan keskivartaloon.

Tuolla suunnitelmallasi varmaan 2-3kg kuukaudessa realistinen tavoite, muista että hiilarit (ja varmaan liikuntakin) sitoo nestettä mikä voi hämätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu esim sulamoon ja merkkaa sinne ihan kaikki mitä syöt. Ei tarvii vaivata päätään sen kummemmin. Laihdut. Mä pudotin juuri muutaman kilon siten normaalipainon sisällä ja nyt tyytyväinen.

Vierailija
4/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosi.

Vierailija
5/5 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu esim sulamoon ja merkkaa sinne ihan kaikki mitä syöt. Ei tarvii vaivata päätään sen kummemmin. Laihdut. Mä pudotin juuri muutaman kilon siten normaalipainon sisällä ja nyt tyytyväinen.

Varmasti on hyvänä apuna, mutta kannattaa kyllä itsekin miettiä, mitä suuhunsa laittaa. Sen verran voi päätään vaivata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme