Miksi juhannuksesi on menossa pilalle?
Laitetaas tänne syitä minkä takia juhannuksesi on mennyt tai menossa pilalle. Voi laittaa myös minkätakia on joskus aiemmin mennyt. Tää on ihan aito pahanmielen ketju jonne voi purkaa omia turhautumisiaan 😄
Ja niin, oma juhannus ei ole pilalla, mulle riittää että saan olla maaseudun rauhassa ja ottaa rennosti joten paljon ei voi edes mennä pieleen.
Kommentit (51)
No kai me ehditään vielä sopia, mutta tänä tänään olen huutanut miehelleni, että hän on moukka ja empatiakyvytön besserwisser, joka ei tajua sulkea suutaan ajoissa ja joka vaan ei tajua, milloin ei kannata päteä ja viisastella. No sellainenhan hän on... mutta minä osaan päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta teini (ei ole hänen isä) ei vaan osaa suodattaa. Eikä sen tarvitsekaan, miehen aikuisena ihmisenä pitäis älytä. Tilanne on nyt se, että mies mököttää toisessa huoneessa ja minä itken sängyssä. Koira on aivan hämillään. Meillä ei normaalisti riidellä, en muistakaan milloin viimeksi olisi kiehahtanut, varmaan pari vuotta sitten.
Ollaan menossa mökille ja siellä on pienet tilat ja paljon porukkaa sekä sisällä että ulkona koko ajan (iso perhe ja paljon sukua) joten tiedän, ettei herkkäuninen vauva saa nukuttua kunnon päiväunia. V*tuiks menee siis kun väsyneenä sitten kiukkuaa.. Mutta menköön, kyllä mä kestän. Onpahan miehellä ja muilla lapsilla sentään mukava juhannus.
Mennään mökille, mikä on kivaa, mutta mies valittaa jo nyt, että on valtavasti töitä. Sillä on aina töitä ja aina kun käydään jossain, se valittaa, että töitä jää tekemättä. Omakin fiilis menee. Taas. :(
Juhannusaatolle luvattu liian lämmin (+28) sää vähän latistaa tunnelmaa, mutta muuten ei toivottavasti ole menossa pilalle...
Kelan raha ei tullut ja Juhannus oli sen varassa. Nyt ei vietetä Juhannusta 😔
Mieheni kuoli kaksi vuotta sitten juhannuksena. Vein tänään kimpun haudalle.
Vaikka ei tietoisesti ajattele, niin jo viikon ollut itkuinen ja alakuloinen.
Masennuslääkkeet ei tunnu auttavan eikä elämässä tunnu olevan järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuoli kaksi vuotta sitten juhannuksena. Vein tänään kimpun haudalle.
Vaikka ei tietoisesti ajattele, niin jo viikon ollut itkuinen ja alakuloinen.
Masennuslääkkeet ei tunnu auttavan eikä elämässä tunnu olevan järkeä.
Olen pahoillani puolestasi. Ei ole tämä eronneen juhannus helppoa liioin. Toinen lapsista vain kotona, toinen on sijoitettuna.
Menee pilalle jo Prismassa ostoksia tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaatolle luvattu liian lämmin (+28) sää vähän latistaa tunnelmaa, mutta muuten ei toivottavasti ole menossa pilalle...
Vettä tulossa ja pilvistä. Aurinko saattaa pilkahtaa.
En ajatellut viettää juhannusta sen kummemmin. Mutta silti sitä ennen pitäisi siivota ja käydä kaupassa ja viettää vähän kuitenkin, huoh. Itse aiheutettuja ongelmia siis, ei vakavaa. Lomapäivän käyttäminen suursiivoukseen ärsyttää. (Pienet on murheet)
Ei oo mökkiä eikä ketään kenen kanssa viettää.