Miksi juhannuksesi on menossa pilalle?
Laitetaas tänne syitä minkä takia juhannuksesi on mennyt tai menossa pilalle. Voi laittaa myös minkätakia on joskus aiemmin mennyt. Tää on ihan aito pahanmielen ketju jonne voi purkaa omia turhautumisiaan 😄
Ja niin, oma juhannus ei ole pilalla, mulle riittää että saan olla maaseudun rauhassa ja ottaa rennosti joten paljon ei voi edes mennä pieleen.
Kommentit (51)
Naapuriin viritettiin uusi tramppa. En tiedä viillänkö pohjan aattoyönä vai seuraavana.
Vierailija kirjoitti:
Pienen aikuisten porukan juhannus meni uusiksi, kun mukaan ilmoittautui lapsiperhe. Mistään ryyppyreissusta ei ole kysymys, eli se ei harmita, mutta nämä mukaan tulevat ovat taitavia ulkoistamaan lastenhoidon muille. Kyseessä siis tuleva juhannus. Olen ajatellut pakata mukaan läjän kirjoja ja jos näyttää siltä, että lastenhoitonakkia tuputetaan minulle, vetäydyn omiin oloihini lukemaan. Olisinpa mies, niin kukaan ei olettaisi minun toimivan lastenvahtina... Miehen juhannuksenviettoon tämä ei varsinaisesti vaikuta, joten häntä ei haittaa lapsiperheen mukaan tulo.
Meillä ei ole omia lapsia enkä ole tottunut lasten kanssa touhuamaan.
Miten puhekykyinen aikuinen ihminen voidaan väkisin nakittaa kakaravahdiksi?
Sanot, että sovitaan heti, ettå kukin hoitaa itse omat lapsensa. Noin helppia se on.
Perjantaille ennustettu ukkonen ja sade ovat poistuneet kartalta. Minä kun niin niitä odotin! Ukkospäivät järvellä ovat mahtavia!
Mahdollinen ukkonen ja sade, oltaisiin mieluummin ulkona kuin sisällä.
Toisaalta ei mitään ihmeempää suunnitteilla, lasten kanssa vain olen.
Alettiin tänää riitelee poikaystävän kanssa, ja huomenna tarkoitus lähteä porukalla mökille ja meillä tulee olemaan kireät välit, joten mulla on paha mieli koko jussin. Jos vielä erehdyn juomaan alkoholia surullisena, nii silloin en enää edes kykene esittämään että kaikki on hyvin, joten täytyy olla absolutisti että pystyy pitää roolia yllä. Mielessä käy jo kaikki että peruisin koko reissun omalta osalta mutta sit alkaa kysely ja mitäpä sitä selittäisi.
Vituttaa olla vieläkin raskaana. Laskettu aika tänään, eikä merkkiäkään synnytyksen käynnistymisestä. Turhauttaa, väsyttää, sattuu, on hiton kuuma ja tukala... Miksei se tule ulos?? Esikoisen kanssa oli sama juttu. Lopulta piti käynnistää, ja niin ilmeisesti käy taas. Olen todella pettynyt kroppaani. Mikä siinä on, ettei minulla synnytykset käynnisty spontaanisti!? Sairaala suostuu käynnistämään vasta, kun on ihan pakko, eli vielä kaksi viikkoa kärvistelyä. Kyllä ottaa päähän.
Ärsyttää ryyppäävät elämäntapatyöttömät naapurit jotka on jo eilisestä asti juhlineet ja tulevat meillekin välillä "kylään" (katsomaan oisko meillä viinaa tarjolla).
Kyläpaikassa on surkea patja ja vuosikymmenien aikana olemattomaksi nukuttu tyyny. Tiedän jo nyt herääväni rautakankena, vaikka nuorehko olenkin.
Anopin takia tietenkin!! Nyt se keksi että meidän perheen saunavuoro on klo 18 vaikka kaikki tietävät että meidät lapset kattoo pipsa possua kuudelta! Ja oltiin etukäteen sovittu että meidän saunavuoro on klo 19. Miten selitän lapsille että anoppi taas kerran pilannut koko juhannuksen?!
Miehen kännäilystä en edes viitti alottaa...
En tiedä onko se menossa pilalle, mutta en ainakaan ole menossa minnekkään juhlistamaan sitä.
Olen nimittäin töissä pe,la ja su.
Sairaanhoitoala ja mies olen!
Koska kaikki vouhottavat juhannuksen vietosta ja kyselevät, mitä teen juhannuksena. Sitten eivät millään ymmärrä, kun sanon, etten vietä juhannusta mitenkään, vaan taivastelevat, kuinka tylsää mahtaa olla kun ei koskaan juhli. Ihan kuin olisi suurikin rikos olla viettämättä juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa sataa, niin pilalla on.
Tämä on niin totta. Huono sää pilaa juhannuksen varmasti. Olin jo toiveikkaana että on hyvä sää ja voi grillailla ja puuhastella puutarhassa koko viikonlopun mutta saa nähdä miten käy.
Mustan erään juhannuksen milloin tämä Suomen osa oli ainut paikka missä aurinko paistoi aattona ja juhannuspäivänä. Käsittämätön säkä joka tuskin uusiutuu.
Yleensä on vietetty mukavaa perhejuhannusta, sitten mies muutaman otettuaan alkaa kaivata ryyppyseuraa ja kutsuu omin nokkineen jotain kavereita tai sukulaisia ölisemään pihalle yömyöhäiseen.
Pari naapuria taivastellut meikäläisen lupiineita takapihalla ojan reunalla. Toinen heistä nyt kahden viikon välein trimmeröinyt tontin reunoja puolen päivää, hitokseen karsea ääni. Vedin tänään nupit kaakkoon stereoista ja annoin kunnon desibelit naapureille, myös ulkona. Ja aion myös jatkaa sitä koko juhannuksen. Että mikäpä tässä on ärsyttävää, lupiinit vai melu, ja juhannus on vain kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko se menossa pilalle, mutta en ainakaan ole menossa minnekkään juhlistamaan sitä.
Olen nimittäin töissä pe,la ja su.
Sairaanhoitoala ja mies olen!
Olisi ehkä pitänyt laittaa tuo nimimerkkikin mukaan.
Saa taas nähdä koko kirjon alkoholi, parasetamoli ja muita övereitä, puukotuksia ja niin edelleen..
Toivon tosissani, että nyt olisi rauhallinen juhannus ja ihmisillä hyvä käsitys niistä uimataidoistaan.
Lämmin ilma pilaa Jussin ihan täysin
Vierailija kirjoitti:
Piti laittaa yhdessä ruokaa ja rentoutua. Mökillekään ei ollut tulossa liikaa ihmisiä.
Mies ja kaveri ottivat väsyneinä pari terävää ja se juhannus oli sitten siinä.
Vein anopin ulos syömään, ja sekin oli kivempaa.
Juhannusaatto on vasta ylihuomenna.
Tänä vuonna kaupunki tai mikään muukaan taho ei järjestä minkäänlaista juhannustapahtumaa. Ei edes kokkoa tuikata tuleen, säästösyistä. Lähimmät tapahtumat ja tanssit on 40km päässä, "keskellä ei mitään" minne olis pakko mennä autolla tai taksilla.
Jos alkaa sataa, niin pilalla on.