Miksi juhannuksesi on menossa pilalle?
Laitetaas tänne syitä minkä takia juhannuksesi on mennyt tai menossa pilalle. Voi laittaa myös minkätakia on joskus aiemmin mennyt. Tää on ihan aito pahanmielen ketju jonne voi purkaa omia turhautumisiaan 😄
Ja niin, oma juhannus ei ole pilalla, mulle riittää että saan olla maaseudun rauhassa ja ottaa rennosti joten paljon ei voi edes mennä pieleen.
Kommentit (51)
Piti laittaa yhdessä ruokaa ja rentoutua. Mökillekään ei ollut tulossa liikaa ihmisiä.
Mies ja kaveri ottivat väsyneinä pari terävää ja se juhannus oli sitten siinä.
Vein anopin ulos syömään, ja sekin oli kivempaa.
Kielletään juhannus kun se aiheuttaa liikaa negatiivisuutta. Ei hukkuisikaan turhaan ihmisiä.
Miten yksi viikonloppu voi aiheuttaa näin paljon hämminkiä??
Pienen aikuisten porukan juhannus meni uusiksi, kun mukaan ilmoittautui lapsiperhe. Mistään ryyppyreissusta ei ole kysymys, eli se ei harmita, mutta nämä mukaan tulevat ovat taitavia ulkoistamaan lastenhoidon muille. Kyseessä siis tuleva juhannus. Olen ajatellut pakata mukaan läjän kirjoja ja jos näyttää siltä, että lastenhoitonakkia tuputetaan minulle, vetäydyn omiin oloihini lukemaan. Olisinpa mies, niin kukaan ei olettaisi minun toimivan lastenvahtina... Miehen juhannuksenviettoon tämä ei varsinaisesti vaikuta, joten häntä ei haittaa lapsiperheen mukaan tulo.
Meillä ei ole omia lapsia enkä ole tottunut lasten kanssa touhuamaan.
Vaimo pohtii, että jäisivätkö sittenkin lasten kanssa kotiin eivätkä mene sisarensa mökille. Juhannus on täysin pilalla, jos se pitää viettää perheen kesken, ihan kuin normaali arkiviikon loppu. Ja senhän tietää, että on ihan turha ainakaan ilman huutoa kuvitella lähtevänsä kavereiden kanssa dokaamaan jos keittiöjyrä on kotona.
Olen flunssassa, kurkku kipeä ja nenä valuu :(
Luultavasti alan jossain vaiheessa juhannusta stressata siitä, että heti juhannuksen jälkeen pitää taas mennä äitini luo. Äiti on muistisairas hamstraaja ja h-tin itsepäinen, joten sinne roinan keskelle ei ole mikään ilo mennä selvittelemään, millaisia homeviljelmiä jääkaapissa taas on ja mihin äiti on tällä kertaa piilottanut lääkkeet, avaimet, laskut, kännykän laturin ja ties mitä muuta onkaan poissaollessani keksinyt. Yritän olla ajattelematta asiaa, kun kerrankin saan olla mieheni kanssa kahdestaan kotona, mutta kokemuksesta tiedän että mitä lähempänä matka on, sitä enemmän se alkaa stressata.
Vierailija kirjoitti:
jos näyttää siltä, että lastenhoitonakkia tuputetaan minulle, vetäydyn omiin oloihini lukemaan.
No niin, problem solved! :)
Ei ole menossa pilalle, hiukan ärsyttää kun kaikki suunnitelmat on ihan auki! En tiedä olenko lapsen kanssa kahdestaan, lähteekö hän isänsä kanssa mökille, jääkö miesystäväni maisemiin vai lähteekö sukumökilleen... Olen ajoissa suunnitelmia kysellyt ja sanonut, että kaikkien päätökset vaikuttaa myös minun päätöksiini, mutta koska kukaan ei edelleenkään tiedä mitä huomenna tekee, niin en ole enää kysellyt ja varaudun viettämään kaupunkijuhannuksen yksin, mikä ei ole ollenkaan huono sekään.
Oon koko kuukauden tehnyt hulluna töitä. Omia ja toisten, koska kesä-esat ei vielä oikein pysy tahdissa mukana. Nyt kun saisin juhannuksen rellestää kuin Ellun kana, niin eikös vaan kaikkea hauskaa ja päihteitä paheksuva nuiva lähisukulainen ole järjestämässä minulle muuta aktiviteettia.
Vierailija kirjoitti:
Pienen aikuisten porukan juhannus meni uusiksi, kun mukaan ilmoittautui lapsiperhe. Mistään ryyppyreissusta ei ole kysymys, eli se ei harmita, mutta nämä mukaan tulevat ovat taitavia ulkoistamaan lastenhoidon muille. Kyseessä siis tuleva juhannus. Olen ajatellut pakata mukaan läjän kirjoja ja jos näyttää siltä, että lastenhoitonakkia tuputetaan minulle, vetäydyn omiin oloihini lukemaan. Olisinpa mies, niin kukaan ei olettaisi minun toimivan lastenvahtina... Miehen juhannuksenviettoon tämä ei varsinaisesti vaikuta, joten häntä ei haittaa lapsiperheen mukaan tulo.
Vähän sama. Kaveri kyseli heidän mökilleen jussiksi ja oletin että ollaan jätkäporukalla... sanoin lähteväni mielelläni. Mutta sitten paljastuikin, että sinne on lähdössä myös heidän lapsia, joista yksi on vielä todella pieni (vauva). Mun kiinnostuis loppui siihen, koska haluan nauttia alkoholia ilman huonoa omaatuntoa enkä erityisesti pidä pikkulapsista. Mutta nyt en enää kehtaa sanoa, ettei mua kiinnostakaan lähteä. Perkele!
Minun piti viettää ihana, rentouttava ja taianomainen juhannus kahdestaan mieheni kanssa, mutta kävikin niin, että erosimme. :,(
Ystävilläni on jo muita suunnitelmia, joihin ei voi tunkea mukaan. Esim. paras ystävä viettää perhejuhannusta siskonsa perheen ja vanhempiensa kanssa. Jotkut ovat ulkomailla, jne.
Olen liian väsynyt. Väsyneenä ei jaksa mitään, edes kivaa. Haluaisin vain hiljaisuutta.
Juhannuksen pilannut juopot, sama kaikkien muittenkin ”juhlapyhien” kohdalla.
Töissä onneksi saan olla koko juhannuksen, ei tarvitse sietää paskovia ja kuseskelevia juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Kaveri kyseli heidän mökilleen jussiksi ja oletin että ollaan jätkäporukalla... sanoin lähteväni mielelläni. Mutta sitten paljastuikin, että sinne on lähdössä myös heidän lapsia, joista yksi on vielä todella pieni (vauva). Mun kiinnostuis loppui siihen, koska haluan nauttia alkoholia ilman huonoa omaatuntoa enkä erityisesti pidä pikkulapsista. Mutta nyt en enää kehtaa sanoa, ettei mua kiinnostakaan lähteä. Perkele!
Kyllä minä peruisin reissun vaikka millä tekosyyllä tuossa tilanteessa. Koko juhannusfiilis menee täysin pilalle ja tunnelma on aivan toisenlainen, jos mukaan ängetään yksikin lapsi, useammasta puhumattakaan. Tuo on suoraan sanoen kusetusta, jos ei heti paljasteta että kyseessä onkin perhehelvetti, eikä rento kaverijussi. Jos arvostat itseäsi ja omaa viihtyvyyttäsi, älä hel-ve-tis-sä mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika outoa, jos vauvaperheen isä viettäisi juhannuksen äijäporukalla mökillä erossa perheestään.
No, oppia ikä kaikki.
Lapsi kipeenä eikä voikaan mennä hoitoon viikonlopuksi.
Naapuri on kotona. Siinä se on sitten rasittava kyläluuta, eikä millään lähde, vaikka pyytäisikin.
Meillä oli tässä jo parin vuoden riitaisampi vaihe, mutta mentiin juuri viime viikolla sopimaan. Ärsyttää ihan saakelisti, etten tajunnut tätä pidemmälle miettiä.
Koska luulin lomani jatkuvan vielä viikon juhannuksen jälkeen, mutta pitääkin töihin jo maanantaina. Voi viddu.