Niin helppo pettää vaimoa
Olen pettänyt vaimoa jo 3 vuotta. Tätä rakasta on kiva käydä työpäivän ohessa moikkaamassa tai vaikka golffauspäivän yhteydessä.
Minulle ei tule puhelimeen ilmoituksia lukitusnäytölle. Puhelimessa sormenjälkitunnistin. Juttelen säätöni kanssa aina snapchatissa, eikä siitä tule koskaan ilmoituksia viesteistä, koska olen ottanut ne pois. Siinähän vaimo sitten leikkiköön salapoliisia. Ei tajua edes epäillä.
Kommentit (37)
ihan siltä varalta että tämä ei ole väljähtänyt provo...
Mitä jos vaimosi pettäisi sinua? Olisiko sekin ok?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ei tiedä, se ei loukkaa. Jos vaimosi on onnellinen eikä koskaan saa tietää asiasta, niin kaikki ok.
Huijarin ja valehtelijan logiikkaa. Sekä varkaan, koska varastaa hyväuskoisen vaimon elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet avioliitossa? No ethän sä olekaan, koska olet 14-vuotias lasten sammakkopalstan nyymi.
Meillä on vaimonkin kanssa ihan kivaa ja hyvä elintaso.
Ap
Aikuistut sitten, kun vaimo saa selville ja loppuu tuo piilosleikki. Muistuttaa aika lailla tuota, mitä lapset tekee, kun pitää olla porukassa joku, jota kiusataan tai huijataan.
Niin naiset luulee. Kuitenkin melaa voi uittaa salarakkaassa ja pesemättä survaista vaimoon.
Minulla vaimo oli haluton pitkän aikaan ja pyysin lupaa käydä vieraissa, ettei hänen tarvitsisi harrastaa ja hän oli vallan helpottunut, ettei enää tarvitse yrittää rentoutua ja läträtä liukkaria joka päivä, kun minä puran pahimmat paineet muualla.
Aika moni mies toimii noin ja useamman hoidon kanssa. Vaimo ei ole ainut jota pettää. Olet siellä ringissä.
Juuri näin. Jos pettää se on tehtävä taidokkaasti niin ettei jää kiinni. Vastaavasti vaimosi saattaa pettää sinua vielä ovelammin kuin sinä, etkä ymmärrä edes epäillä häntä.
Aika moni mies toimii noin ja useamman hoidon kanssa. Vaimo ei ole ainut jota pettää. Olet siellä ringissä.
Naiset on yllättävän himokkaita salaa jakamaan torttuaan ettei miehet ymmärrä edes epäillä heitä. Sain selville, miten minunkin nainen jakaa pilluaan kun olen reissussa, mut en ole tietävinäänkään koko asiasta, koska panen reissuila itsekin.
Hoh hoijaa, kyllä ukot on lapsellisia ! Luulevat ettei vaimot muka tiedä näistä ukkojen pikku reissuista. Luusereita on tälläiset äijät joille ei oma vaimo riitä, minä en ukkomieheen koskis pitkällä kepilläkään, luusereita on myös naiset jotka päästää tälläisen idiootii ukkomiehen petiinsä. Ja jos liitossa vaimokin pettää, on sellainen liitto pelkkä irvikuva ja surkeeta kulissia. Kulissit pidetään pystyssä ettei elintaso vaan eron myötä laske eli siis ei ole Munaa erota!
Voi voi teitä ihmisten irvikuvia. Libidovetoisia liskoaivoja. Kasvakaa ja kehittykää ja lopettakaa se haisevilla elimillänne hinkkaus. Olette kuvottavia.
Hyötyliikuntaa vain kirjoitti:
Miestäkin on helppo pettää. Kun tulen hikisenä miestäni vastaan hänen tullessaan työstä, mies luulee, että olen raatanut kotona. Ehei. Just lähti yhti remonttireiska takaovesta pois. Niin vahva mies, että oikein heikottaa. Tulee milloin tulee, kun ehtii remppatöistään "ruokatunnille". Työpaikalla kuulemma ihmettelevät, että miksi reiskalla on nälkä ruokatunnin jälkeen.
Haluaisitko pettää miestäsi myös mun kanssa? Mul olis isoa patukkaa tarjolla. Hoidetaan hommat mun autossa ku sanot miehellesi lähteväsi lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi teitä ihmisten irvikuvia. Libidovetoisia liskoaivoja. Kasvakaa ja kehittykää ja lopettakaa se haisevilla elimillänne hinkkaus. Olette kuvottavia.
Juuri tämä.
Uunottaa voi junttimiehiäkin tai dillevillejä. Niin ovelaa että.
Sehän se huvituttaakin, kun kuvittelevat olevansa niin genius jätkää että.. paitsi että naisilla jotain paljon mielenkiintoisempaa menossa muualla.
Key log.. on jännä keksintö.
Joo ei ne mitään tajua. Luottavat vaan ja uskovat kaikki naurettavat valheet. Sellaisia ne typerät vaimot on.
Vierailija kirjoitti:
Aloittelijahan sinä vasta olet. Minun miehelläni oli vakituinen n. 17 vuotta ennen kuin jäi kiinni. Eikä ollut ainoa. Minä vaimona en oikeastaan edes epäillyt. En olisi koskaan miehestäni uskonut. Että onnea vaan jatkoon sinullekin.
Minunkin miehellä oli. Noin 10v. Joskus jotain epäilin, sain vastaukseksi omaa vainoharhaisuutta.
Kyllä satutti kun selvisi. Ja vieläkin vähän kun tulee mieleen. Erosta 10v.
Päteehän tämä myös silloin jos nainen antaa miehen olettaa olevansa isä toisen miehen lapsille? Eihän pettäminen ja valheessa eläminen väärin ole jos se tekee onnelliseksi eikä koskaan paljastu? :)