Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin helppo pettää vaimoa

Vierailija
18.06.2019 |

Olen pettänyt vaimoa jo 3 vuotta. Tätä rakasta on kiva käydä työpäivän ohessa moikkaamassa tai vaikka golffauspäivän yhteydessä.

Minulle ei tule puhelimeen ilmoituksia lukitusnäytölle. Puhelimessa sormenjälkitunnistin. Juttelen säätöni kanssa aina snapchatissa, eikä siitä tule koskaan ilmoituksia viesteistä, koska olen ottanut ne pois. Siinähän vaimo sitten leikkiköön salapoliisia. Ei tajua edes epäillä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet avioliitossa? No ethän sä olekaan, koska olet 14-vuotias lasten sammakkopalstan nyymi.

Vierailija
2/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies! Ajattelitko alkaa joskus kunnioittamaan vaimoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Joidenkin mielestä hienotunteisuus on normaali toimintatapa, ei syy kerskata.

Vierailija
4/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet avioliitossa? No ethän sä olekaan, koska olet 14-vuotias lasten sammakkopalstan nyymi.

Meillä on vaimonkin kanssa ihan kivaa ja hyvä elintaso.

Ap

Vierailija
5/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolololoo

Vierailija
6/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaani, luuletko tosiaan etten tiedä? Olen ymmärtänyt, että hienotunteisuudesta sinä et puhu juoksuistasi enkä minä omistani ;)

Vierailija
7/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei tiedä, se ei loukkaa. Jos vaimosi on onnellinen eikä koskaan saa tietää asiasta, niin kaikki ok.

Vierailija
8/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vaimonkin kanssa ihan kivaa ja hyvä elintaso.

Ap

Aikuistut sitten, kun vaimo saa selville ja loppuu tuo piilosleikki. Muistuttaa aika lailla tuota, mitä lapset tekee, kun pitää olla porukassa joku, jota kiusataan tai huijataan.

Vierailija
9/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei loukkaa. Jos vaimosi on onnellinen eikä koskaan saa tietää asiasta, niin kaikki ok.

Nimenomaan näin. Jos pettää ja jää tökerösti kiinni, vain silloin satuttaa rakastaan tai vaimoaan.

Vierailija
10/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on just tälläinen ja naiset ei vaan tajua vaan on pakko olla se ihana mies :D

Vierailija
11/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, miesten luottamus oveluuteensa voi joskus kompastua miehen omahyväisyyteen. Odota, kun sivuhoitosi haluaakin sinusta enemmän alkaa tosiaan tapahtumaan.  OIsko kannattanut hankkia prepaid kuin kokeilla nyt tuuriasi?

Älä aliarvioi naisia: vaimoasi saati sivuhoitoasi. 

Vierailija
12/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelijahan sinä vasta olet. Minun miehelläni oli vakituinen n. 17 vuotta ennen kuin jäi kiinni. Eikä ollut ainoa. Minä vaimona en oikeastaan edes epäillyt. En olisi koskaan miehestäni uskonut. Että onnea vaan jatkoon sinullekin.

Vierailija
13/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni oli noin myös. Mies luuli olevansa ovela pettäjä, mutta vaimo ei vaan välittänyt, koska hänellä oli rakastaja. Vaimo ajatteli pysyä liitossa lasten takia ja miehen kanssakin meni ihan kivasti. Lopulta kyllä erosivat. Vaimo eli hyvä ystäväni on nyt uudessa parisuhteessa, muttei sen silloisen rakastajansa kanssa. Ex-miehellään on pari pientä lasta uuden vaimonsa kanssa, vaikuttaa aika stressaantuneelta, mutta voihan olla vaikka kuinka onnellinen, mistä minä tiedän.

Ap:lle sanoisin, ettei kaikki ole aina niinkuin kuvittelee ;)

Vierailija
14/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kirjoitellaan mun rakastajan kanssa anonyymissä sähköpostissa, niin ei tule mitään ilmoituksia minnekään, puhelimesta ei voi löytyä mitään raskauttavaa, kun ei siellä mitään ole, jos ei tuota sähköpostiosoitteen salasanaa tiedä :)

Pettämisestä jää kiinni vain idiootit tai ne, jotka haluavat jäädä kiinni :)

Vierailija
15/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäkin on helppo pettää. Kun tulen hikisenä miestäni vastaan hänen tullessaan työstä, mies luulee, että olen raatanut kotona. Ehei. Just lähti yhti remonttireiska takaovesta pois. Niin vahva mies, että oikein heikottaa. Tulee milloin tulee, kun ehtii remppatöistään "ruokatunnille". Työpaikalla kuulemma ihmettelevät, että miksi reiskalla on nälkä ruokatunnin jälkeen.

Vierailija
16/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei välitä sun touhuista sillä on ihan omat jutut..

Vierailija
17/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin aikoinaan tiesin mitä mieheni puuhaa selkäni takana. Vielä vähemmän se häiritsi silloin kun petin häntä. Sitten vasta alkoi tulla ongelmia kun mies alkoi kiinnostua kotona olemisesta. Varmaan siksi kun rakastajani sai olemukseni hehkumaan, ainakin näin muut ihmiset sanoi. Myönnän. Tulin hänen luotaan kotiin otettuani häneltä  juuri suihin ennen kotiin lähtöäni ja marssin mieheni luo heti tultuani ovesta ja suutelin häntä. Sellaisia naiset on.

Vierailija
18/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppo on trollipojan provosoida aikuisia naisia. En olisi uskonut, että noin moni lankeaa.

Vierailija
19/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trolololoo

Vierailija
20/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan sitä on jotain pikapanoja järjestää ja viestitellä salassa. Näin naisena sitä vaan tykkäisi silloin tällöin jäädä miehen viereen köllimään koko yöksi ja ottaa vaikka pariinkin otteeseen vielä uusintasession. Näihin vaan on hankalampi keksiä selityksiä, hyviä ideoita otetaan vastaan.