Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilotteleeko teidän miehet puhelintaan?

Vierailija
18.06.2019 |

Näyttö aina pöytää vasten, lataamaan myös aina näyttö alas päin. Ei koskaan jätä sitä mihkään vaan kuljettaa aina mukanaan myös vessaan. Tietokoneessa tyhjentää aina sivuhistorian..
Meillä on ollut aiempi yhteenotto liittyen miehen touhuihin ja mulle on tullut taas sama fiilis että ei ole asiat niinkuin pitäisi..

Kommentit (241)

Vierailija
101/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä kommentit että käytämme toistemme puhelimia ja tiedän mieheni koodit jne.

Taitava pelimies toimii juuri noin. Vaimo ei epäile mitään kun puhelin on aina "luettavissa".

Mutta sitten onkin olemassa varastossa tai autossa se kakkos-puhelin. Näin!

Työkaverilla on töissä kakkospuhelin. Tapailee rakastettuaan ruokatunnilla tai ottaa puoli päivää vapaata silloin tällöin. Ei kuitenkaan halua jättää vaimoaan, koska huolehtii hänestä taloudellisesti. 

Ihanaa solidaarisuutta sinulta. Mitäpä jos vaimo paukahtaakin kesken työpäivää työpaikalle eikä mies olekaan siellä? Kiinni jäi, puhelimesta huolimatta.

Vierailija
102/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän itsekin tiedä mikä on homman nimi. Ei ne sanat vaan teot! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä kommentit että käytämme toistemme puhelimia ja tiedän mieheni koodit jne.

Taitava pelimies toimii juuri noin. Vaimo ei epäile mitään kun puhelin on aina "luettavissa".

Työkaverilla on töissä kakkospuhelin. Tapailee rakastettuaan ruokatunnilla tai ottaa puoli päivää vapaata silloin tällöin. Ei kuitenkaan halua jättää vaimoaan, koska huolehtii hänestä taloudellisesti. 

Onko vaimo jotenkin kehitysvammainen tai työtön vai miksi mies haluaa huolehtia hänestä taloudellisesti? Olisikohan vaimo samaa mieltä asiasta, jos viitsisit tästä vinkata?

Vierailija
104/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vakuutellut että kaikki on hyvin..

Toi käytös vaan ei herätä luottamusta.

Toivottavasti miehellä on joku ihana ja mukava nainen, joka ei kyylää ja syyttele, utele ja nalkuta.

Ja jos olisi, miksi sitten ei olisi sen naisen luona?

En koskaan ole tajunnut tuota logiikkaa. Eksä oli sairas vainohullu ja yritin liian pitkään toivoa hänen muuttuvan. Jos minulla olisi ollut joku ihana mies, kuten hän kuvitteli, miksi olisin tuhlannut enää hetkeäkään hänen kanssaan.

Vierailija
105/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä miehellä ei ole salattavaa niin mielellään varmaan näyttää sen puhelimen sisällön? Voihan sen tsekata itsekin sitten jos ei lupaa saa, saapahan tietää todellisuuden. Joku yksityisasiasta nillittäjä itkee silloin turhaan jos jää kiinni pettämisistään.

Ikävä kyllä joillain ukkomiehillä on toinen puhelin touhujaan varten..

Vierailija
106/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa solidaarisuutta sinulta. Mitäpä jos vaimo paukahtaakin kesken työpäivää työpaikalle eikä mies olekaan siellä? Kiinni jäi, puhelimesta huolimatta.

Ei kuulu mulle tuo asia.  Vaimo ei ole ikinä käynyt työpaikalla muutenkaan saatikka sitten kutsumatta tulisi. Työpaikalle ei voi noin vain astella sisään. 

Vierailija
107/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on huvittavaa noi äijien selitykset että puhelin on henkilökohtainen ei sitä saa tutkia. Miksi?! Mitä niin henkilökohtaista siellä on ettei sitä saa tutkia? Sehän juuri kertoo että salattavas on ja todella paljon.

Minulla hieman eri tilanne kun on työnantajan puhelin käytössä. Siihen ei vaimolla ole mitään asiaa.

Mutta kuten naisetkin täällä usein kommentoivat, voi puhelimessa olla esimerkiki henk.koht. viestejä kavereilta, joita ei ole tarkoitettu kaikkien nähtäväksi.

Vierailija
108/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu mulle tuo asia.  Vaimo ei ole ikinä käynyt työpaikalla muutenkaan saatikka sitten kutsumatta tulisi. Työpaikalle ei voi noin vain astella sisään. 

Ei tietenkään kuulu, silti olet osallinen vaikka oikeasti oletkin tämä mies tai kakkonen. Kerta se on ensimmäinenkin kun vaimo pamahtaa paikalle. Vaikka ei sisään saakka pääsisikään, niin onhan se sangen outoa ja epäilyttävää, jos mies ei ole rakennuksessa eikä tule päästämään sisään. Kaikki liittyy kaikkeen. Tuo taloudellinen huolehtiminen toimii muuten useimmiten tekosyynä sille, että mies halua erota koska menettäisi erossa paljon. Rahaa pääasiassa.

Vierailija
109/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vakuutellut että kaikki on hyvin..

Toi käytös vaan ei herätä luottamusta.

Toivottavasti miehellä on joku ihana ja mukava nainen, joka ei kyylää ja syyttele, utele ja nalkuta.

Ja jos olisi, miksi sitten ei olisi sen naisen luona?

En koskaan ole tajunnut tuota logiikkaa. Eksä oli sairas vainohullu ja yritin liian pitkään toivoa hänen muuttuvan. Jos minulla olisi ollut joku ihana mies, kuten hän kuvitteli, miksi olisin tuhlannut enää hetkeäkään hänen kanssaan.

Valitettavasti kaikki eivät lähde kun uusi löytyy, ei vaikka ei olisi perheeseen tms liittyviä rakenteita, jotka haluavat säilyttää. Se on varmaan jännempää elää sivusuhteillen. -eri

Vierailija
110/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä miehellä ei ole salattavaa niin mielellään varmaan näyttää sen puhelimen sisällön? Voihan sen tsekata itsekin sitten jos ei lupaa saa, saapahan tietää todellisuuden. Joku yksityisasiasta nillittäjä itkee silloin turhaan jos jää kiinni pettämisistään.

Ikävä kyllä joillain ukkomiehillä on toinen puhelin touhujaan varten..

Jos pettäjä oikein haluaa puolustaa oikeuksiaan, niin voi siitä varmaan rikosilmoituksenkin väsätä että toinen menee viestintäsalaisuuden rikkomaan. Harva tähän taitaa lähteä, mutta käytännössä sen voisi tehdä.

Vierailija
111/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kuulu, silti olet osallinen vaikka oikeasti oletkin tämä mies tai kakkonen. Kerta se on ensimmäinenkin kun vaimo pamahtaa paikalle. Vaikka ei sisään saakka pääsisikään, niin onhan se sangen outoa ja epäilyttävää, jos mies ei ole rakennuksessa eikä tule päästämään sisään. Kaikki liittyy kaikkeen. Tuo taloudellinen huolehtiminen toimii muuten useimmiten tekosyynä sille, että mies halua erota koska menettäisi erossa paljon. Rahaa pääasiassa.

No ei ole ollenkaan outoa, jos hän ei ole rakennuksessa. Hänhän voi olla vaikka asiakastapaamisessa. 

En kerro syitä, mutta ymmärrän kyllä ettei ole jättänyt vaimoaan. Eihän tuo mukava tilanne ole, mutta tosiaan ei kuulu minun sotkeutua asiaan. En ole edes vaimoa koskaan tavannut. 

Vierailija
112/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on yhteiset luurit miehenne tai vaimonne kanssa niin voisitteko kertoa sen aina ihmisille ennen kuin viestitte mitenkään, niin tietäisi että ikinä ei puhu teille mitään muuta kuin ne "mitä kuuluu ja hyvää" fraasit. Itse en ole halukas jakamaan elämääni minkään kolmannen osapuolen kanssa tai ihmisen joka ei ymmärrä yksityisyyden päälle mitään.

Eipä sekään välttämättä auta kun on suu, jolla puhua, mutta onhan se toki tyhjää parempi. Mulla on pari ystävyyssuhdetta hajonnut juuri tuohon, että pariuduttuaan ovat jakaneet kaiken, myös ystävien henkilökohtaisia asioita. Kummastakaan ei tätä olisi voinut ennalta arvata. Kummankaan miehen kanssa en ollut mitenkään läheinen, samaa aaltopituutta ei vaan löytynyt. Sittemmin kumpikin pariskunta on eronnut.

Aivan, Parisuhteet kun nykyään ei kestä, että kun jaatte toisten asioita ilman lupaa puolisollenne niin miettikää sitä, että laitatte sen tulevaisuuden vieraan käsiin ja tuonne maailmalle ilman mitään säilyttämis velvoitetta. Haluatteko omatkin intiimi ja yksityis asianne yleiseen tietoon?

Vierailija
113/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ollenkaan outoa, jos hän ei ole rakennuksessa. Hänhän voi olla vaikka asiakastapaamisessa. 

En kerro syitä, mutta ymmärrän kyllä ettei ole jättänyt vaimoaan. Eihän tuo mukava tilanne ole, mutta tosiaan ei kuulu minun sotkeutua asiaan. En ole edes vaimoa koskaan tavannut. 

Ymmärrät vaikka et ole vaimoa koskaan tavannut. Selvä. Näin se miesten keskinäinen suojelupiiri toimii. Naiset kyllä käräyttävät toisensa mielellään, se hyvä puoli naisissa sentään on. Ps. kaikilla ei ole mitään asiakastapaamisia, joten sellaisella on silloin vaikea selitellä.

Vierailija
114/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei piilottele. Hänellä esim. tulee whatsapp-viestit kokonaisuudessaan ruudulle näkyviin, ja jättää sen usein sohvalle vaikka olisi itse tunnin makkarissa työpalaverissa.

Miksi alapeukku? Luuliko joku nyt, että minä luen niitä viestejä vai? Kerrottakoon nyt, ettei mua kiinnosta neljänkympin villityksessä olevan miesporukan moottoripyöräviestit, niitä ne tuntuu lähettelevän taukoamatta. 😂

Itsellä kyllä tulee vain ilmoitus viestistä ruudulle, en halua että muksut lukee mun viestejä.

Vierailija
115/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on yhteiset luurit miehenne tai vaimonne kanssa niin voisitteko kertoa sen aina ihmisille ennen kuin viestitte mitenkään, niin tietäisi että ikinä ei puhu teille mitään muuta kuin ne "mitä kuuluu ja hyvää" fraasit. Itse en ole halukas jakamaan elämääni minkään kolmannen osapuolen kanssa tai ihmisen joka ei ymmärrä yksityisyyden päälle mitään.

Eipä sekään välttämättä auta kun on suu, jolla puhua, mutta onhan se toki tyhjää parempi. Mulla on pari ystävyyssuhdetta hajonnut juuri tuohon, että pariuduttuaan ovat jakaneet kaiken, myös ystävien henkilökohtaisia asioita. Kummastakaan ei tätä olisi voinut ennalta arvata. Kummankaan miehen kanssa en ollut mitenkään läheinen, samaa aaltopituutta ei vaan löytynyt. Sittemmin kumpikin pariskunta on eronnut.

Aivan, Parisuhteet kun nykyään ei kestä, että kun jaatte toisten asioita ilman lupaa puolisollenne niin miettikää sitä, että laitatte sen tulevaisuuden vieraan käsiin ja tuonne maailmalle ilman mitään säilyttämis velvoitetta. Haluatteko omatkin intiimi ja yksityis asianne yleiseen tietoon?

Ei ystävyydetkään välttämättä mitään ikuisia juttuja ole. Kannattaa ylipäätään miettiä, mitä kenellekin puhuu tai kirjoittaa missä muodossa tahansa. Lähettäjällä on myös vastuu omasta toiminnastaan.

Vierailija
116/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ihmisiä nykyään on kun puhelinkin on niin suuri salaisuus että jos oma elämänkumppani haluaa lainata niin se ei onnistu koska se on luottamuspula samantien ja oman yksityisyyden urkkimista? Siis mitä ihmettä? Kyllä täytyy olla outoja juttuja luuri täynnä. Jos oma mies alkaisi tuollaista mulle vauhkoamaan niin saisi lähteä luurinsa kansaa eri osoitteeseen. Meillä ei onneksi tollaisisa tarvitse peitellä ja en edes kyttää toisen luuria. Jos joskus joku tarvitsee puhelinta lainaan niin kyllä me ihan avoimesti voidaan omiamme lainata. Sairaaksi menee mailma..

Vierailija
117/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ystävyydetkään välttämättä mitään ikuisia juttuja ole. Kannattaa ylipäätään miettiä, mitä kenellekin puhuu tai kirjoittaa missä muodossa tahansa. Lähettäjällä on myös vastuu omasta toiminnastaan.

Menee jo ot, mutta tuolla logiikalla mikään muu kuin suhde itseen ei ole loppuelämää kestävä. Kuitenkin moni meistä jotain itsestään jakaa, kaiken piilottamistakin sitten pidettäisiin outona. Itsellä on ollut hyvin rajallisesti hyviä ystäviä, mutta silti näiden kahden kohdalla kävi näin. Toki se on aiheuttanut sen, että kerron hyvin harkiten enää liian yksityisiä asioita kellekään. Mutta voihan vuosien parisuhdekin loppua ja ero olla kaunainen. Moniko miettii sitä, että sille ihanalle ja luotettavalle puolisolle ei kannata kertoa mitään, koska se voi vielä joskus kostaa ja levitellä tietojaan?  /100

Vierailija
118/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ihmisiä nykyään on kun puhelinkin on niin suuri salaisuus että jos oma elämänkumppani haluaa lainata niin se ei onnistu koska se on luottamuspula samantien ja oman yksityisyyden urkkimista? Siis mitä ihmettä? Kyllä täytyy olla outoja juttuja luuri täynnä. Jos oma mies alkaisi tuollaista mulle vauhkoamaan niin saisi lähteä luurinsa kansaa eri osoitteeseen. Meillä ei onneksi tollaisisa tarvitse peitellä ja en edes kyttää toisen luuria. Jos joskus joku tarvitsee puhelinta lainaan niin kyllä me ihan avoimesti voidaan omiamme lainata. Sairaaksi menee mailma..

Miksi ihmeessä haluaisi lainata toisen puhelinta? Ei mulle ole ikinä tullut tarvetta lainata toisen puhelinta. 

Ei tulisi edes mieleenkään kysyä mieheltä puhelinta lainaa. Juu meillä ei kytätä, kun ei edes olla kiinnostuneita toistemme puhelimista. 

Vierailija
119/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piilottele, enkä piilottele minäkään omaani. Päinvastoin, molemmat tiedämme toistemme lukituskoodit, lainailemme toistemme puhelimia, vastaamme toistemme puhelimiin jne. Toinen myös välillä pyytää toista laittamaan puhelimestaan jonkun viestin jollekin, jos on itse vaikka menossa juuri suihkuun tmv.

Voisimme ihan helposti lukea toistemme viestejä ja joskus toki näkeekin toisen viestejä jos laittaa jollekin siitä puhelimesta viestin. Ja ennenkuin joku alkaa vaahtoamaan kavereiden vain yhdelle henkilölle tarkoitetusta ongelmien kertomisesta, minulla ei ole ystäviä, joten minulle ei kukaan kerro mistään, paitsi joskus mieheni kaverit, mutta kertovat myös miehelleni asiasta. Mieheni viestiketjuja kavereidensa kanssa en avaa, juuri siitä syystä jos siellä on jotakin joka on tarkoitettu vain miehelleni.

Mutta ei ole mitään tarvetta urkkia toisen puhelinta ja viestejä, ikinä ei ole tarvinnut toista epäillä. Minulle ainakin oli siitä asti kun suhde vakavoitui ihan selvää, että tottakai mieheni saa käyttää puhelintani ja tietää lukituskoodini, ei minun sitä tarvitse salailla. Sama juttu oli miehelläni, ei koskaan salaillut ja nopeasti antoikin minulle lukituskoodinsa. Mitään puhelimen salailua kummallaa ei ole ollut tässä 15 vuoden suhteen aikana.

En ymmärrä kauheaa puhelimen salailua, jos ei ole mitään salattavaa. Tietysti silti yksityisyytensä saa pitää jos tahtoo, tottakai.  Sitten täytyy silti varautua siihen, että toinen epäilee pettämisestä, varsinkin jos on aiemmin joutunut petetyksi. Ja työpuhelin on asia erikseen, siihen ei ole mitään asiaa kellään toisella tietenkään koskea.

Jos taas pelkää toisen katsovan yksityisiä viestiketjuja vaikka kaverin ongelmaan liittyen, minusta kumppaniinsa pitäisi voida luottaa sen verran, että luottaa siihen, ettei tämä katso sitä ketjua. Jos häneen ei voi luottaa sen vertaa tai hän ei ole luottamuksen arvoinen, voiko häneen luottaa muussakaan? 

Vierailija
120/241 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulkitsin tuon siten, että puhelimen käyttövapaudella (ja mahdollisuudella katsoa mitä siellä puhelimessa on) vahvistetaan luottamusta parisuhteessa, että sitten toinen ei petä. Ei sitä, että pyytää toisen luuria lainaan, jotta voi soittaa sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän