Avokonttorit ovat suoraan HEL.VETISTÄ
Avokonttorissa:
1. On jatkuvasti joku saa.tanan idiootti tai useampi, joka on jäänyt puhumaan skype-palaveria avotilaan häiriten kaikkia ympärillään
2. On aina enemmän tai vähemmän porukkaa, jotka lätisevät keskenään 100 % puhdasta paskaa yleensä vielä työhön liittymättömistä asioista, kikattavat, mölyävät jne.
3. On usein joku pässi, joka hakkaa näppäimistöään kuin pettävää ex-vaimoaan
4. On haahuilijoita, jotka laahustavat edes takaisin häiriten muita
5. On riemuidiootteja, jotka puhuvat kännykkäänsä tai pitävät sen äänet päällä niin, että jatkuvasti kuuluu jotain saata.nan pärähdyksiä, kilahduksia ja muistutuksia
Mitäs muita riemastuttavia asioita tulee mieleen?
Kommentit (26)
"Avokonttoreissa istuu ihmisiä, jotka eivät enää pysty tekemään järkeviä päätöksiä."
Linkki uutiseen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet päähän.
Sitten katsotaan, ettet ole sosiaalinen, kun teet töitä.
Mitä sitten?
Olen töissä tekemässä töitä enkä jauhamassa turhaa schaissea.
Sermit ympärillä ja kunnon ääntäeristävät kuulokkeet tekee avokonttorista paremman paikan keskittyä töihin.
Kun asiakas soittaa asiakaspalveluun niin muiden puhe kuuluu ja häiritsee oman asian toimittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet päähän.
Mitä sitten?
Sermit ympärillä ja kunnon ääntäeristävät kuulokkeet tekee avokonttorista paremman paikan keskittyä töihin.
Meidän avokonttorissa ei ole sermejä. Tämä on oikeastikin AVOkonttori. Yksi huone, useita työpisteitä, ei minkäänlaista näkösuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet päähän.
Mitä sitten?
Meidän avokonttorissa ei ole sermejä. Tämä on oikeastikin AVOkonttori. Yksi huone, useita työpisteitä, ei minkäänlaista näkösuojaa.
Voisiko sinne itse hankkia omakustanteisesti sermit oman työpisteen ympärille?
Sopii ainoastaan niihin hommiin, joissa on työvälineinä pelkkä läppäri ja kännykkä.
Kummasti meilläkin oli muka tällainen systeemi, mutta joka päivä konttorilla olevat ihmiset omivat omat paikat ja täyttivät ne täpötäyteen tavaroillaan. Auta armias, jos olisit istunut tällaisen paikalle.