Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako tatuointeja katsoa?

Vierailija
17.06.2019 |

Eilen rannalla oli taas niin mielenkiintoisia tatuointeja. Mutta en oikein kehtaa katsella niitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tulee kaihi silmiin.

Vierailija
2/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki omat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa kait niitä katsella, mutta vähän epämukava olo tuijottamisesta tulee ainakin itselleni. En kuitenkaan pahastu sinänsä.

Vierailija
4/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas..

Vierailija
5/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaan salaa työkaverini tatuointeja ja yritän päästä tästä eroon mutta en vain voi itselleni mitään, en tiedä mikä niissä on niin kiehtovaa! Hitto näitä t-paita- ja shortsikelejä...

Vierailija
6/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa kuten mitä tahansa mikä on näkyvillä. Tuntemattoman tatuointi ei toki ole kutsu keskusteluun. En pahastu jos joku haluaa tatuointejani kommentoida (asiallisesti) ja aloittaa juttelun. Joskus vain ihmisestä näkee, että haluaa olla nyt rauhassa, silloin anna hänen olla rauhassa. Tietenkään se ei mikään maailman loppu ole jos kumman vain tilannetaju pettää.

Vierailija
7/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin pikkujouluissa työkaveria näyttämään takapuolessa ollutta tatuointia kun kertoi sellaisen omistavan. Mentiin minun hotelli huoneeseen sitä katsomaan. Tämä nyt johti sitten vähän muuhunkin, mikä ei sitten ollut hyvä juttu kenenkään asiasta kuulleen tai tilanteen arvanneen mielestä.

ELI EI SAA KATSOA! (iso punainen huutomerkki)

Vierailija
8/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyysin pikkujouluissa työkaveria näyttämään takapuolessa ollutta tatuointia kun kertoi sellaisen omistavan. Mentiin minun hotelli huoneeseen sitä katsomaan. Tämä nyt johti sitten vähän muuhunkin, mikä ei sitten ollut hyvä juttu kenenkään asiasta kuulleen tai tilanteen arvanneen mielestä.

ELI EI SAA KATSOA! (iso punainen huutomerkki)

Hmmm munkin tekisi kovasti mieli nähdä kuinka pitkälle työkaverin tatuoinnit jatkuu, enkä millään malttaisi odottaa pikkujouluihin asti.

Vierailija
9/9 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up