Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni +30v nainen ei anna edes mahdollisuutta 2-kymppiselle miehelle?

Vierailija
17.06.2019 |

2-kymppinen mies on vielä viriili ja nuoruuden intoa täynnä. Hän jaksaa ja osaa innokkaasti kuunnella ohjeita niin parisuhteessa yleisesti kuin makkarin puolellakin, varsinkin vanhemmalta kokeneelta naiselta. Lisäksi nuori mies on erinomainen elämänkumppani kun ajatellaan ihan sitä biologista faktaa, että miehet kuolevat muutaman vuoden aiemmin kuin naiset. On siis todella luonnollista, että vanhempi nainen kokee vetoa nuoreen mieheen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin antaa, mahdollisuuden siis, heh.. 

Vierailija
2/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden jutut on vielä teinien tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo lapsia, en tarvitse enempää.

Vierailija
4/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistäsi ja nimimerkistäsi päätellen sinulla on jonkinlainen fetissi itseäsi vanhempiin naisiin liittyen. Useimmat naiset eivät halua tulla kohdelluiksi fetissinä vaan yksilöinä.

Vierailija
5/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täältä olen lukenut, että yli 20v.nainen on miesten mielestä ruma, rypistynyt, rupsahtanut läski, jota kukaan mies ei halua.

Vierailija
6/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska täältä olen lukenut, että yli 20v.nainen on miesten mielestä ruma, rypistynyt, rupsahtanut läski, jota kukaan mies ei halua.

Juuri näinhän miehistäkin puhutaan :-))

Lisäksi lerppamuna isomaha kalju.

Vierailija
7/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumiluksia varmaan olemme, me vanhat naiset, mutta sanoisin, että nykyään nuoret naiset ovat paljon läskimpiä kuin me.

Vierailija
8/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luulevat olevansa, niin paljon kypsempiä pelkän iän perusteella.

Ja tämähän on luonnollisesti täyttä paskaa, sillä harva ihminen sen teini/nuoren aikuisen biletysvaiheen jälkeisen "aikuistumisen" jälkeen, enää muuttuu juuri yhtään.

Lapsen/lapsien saanti vain lisää henkilökohtaista vastuuta mutta henkilö itsessään on ihan sama ihminen kuin oli biletysvaiheen loputtua.

T. 27v

Kenen yli 30v ystävät/kaverit ovat tismalleen samanlaisia, kuin he olivat 7-10v takaperin.

Vierailija
9/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, mä voisin antaa, lurps :-)

Vierailija
10/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen luetaan vielä kasvuvaiheessa oleviin. Ihminen tasoittuu ja löytää itsensä noin 30 ikävuoden vaiheilla. Saatat ehkä olla ikäistäsi kypsempi, mutta tarvitset elämänkokemusta. Jos pidät vanhemmista naisista se piirre säilyy sinussa aina, joten anna ajan kulua ja hae sitten vakavammin itsellesi sitä elämäsi mummelia.

Vierailija
11/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iheessä kopioit äsken poistetun 3 vuotta vanhan keskustelun kommentteineen päivineen?

Vierailija
12/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan alle kolmekymppisen jos on valmis perustamaan perheen nopealla aikataululla.

N34

Vierailija
13/13 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin naiset haluavat mitään melkein teinejä toisin kun miehet. Poikkeuksia toki on mutta suurin osa taitaa haluta ihan oman ikäluokan miehiä. Joku kaksikymppinen on vielä niin lapsekas,monissa asioissa vaikka yrittäisi esittää muuta. Tuokin,parikymppiset varmaan ajattelevat VAIN panohaluja ja kykyjä,30+ naiset arvostavat jo vähän muutakin..(tässä viestissä ei ole mitään poistettavaa. kuka näitä asia vastauksia poistelee? jos me aikuiset naiset ei haluta mitään pojankloppeja niin ei haluta.)

Ilmoitin asiattomaksi. Vihapuhetta nuoria miehiä kohtaan.