Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei ihminen, mikä on elämän mottonne? Mikä saa teidät päivästä päivään tekemään elämäänne?

Vierailija
17.06.2019 |

Niin, kertokaa ne syyt, mikä pistää teihin liikettä päivittäin?
Mistä saatte sen voiman elämiseenne?

Mulla on aika ajoin kadoksissa elämisen tarkoitus, ja en syyllistä itseäni siitä, koska enhän ole tänne pyytänyt syntymäänkään, vanhempanihan sen ovat tehneet, en minä!!!!

Ihmisenä oleminen vaan tuntuu välillä niin turhauttavalta, koska kuitenkin kuolema on sen päätepysäkki!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on juhla.

22/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Voit käytännössä valita, jäätkö rypemään itsesääliin ja syytät kaikista elämäsi ongelmista muita tai sitten voit valita toisin. Valintoja ovat myös elämästä kiinni pitäminen ja siitä luopuminen. Teemme kaikenlaisia valintoja päivittäin, pieniä sekä suuria ja ne määräävät elämämme suunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on lahja.

Miten selität tuon, että elämä olisi mukamas lahja, jota se ei minun mielestäni ole; ei ainakaan mieluinen lahja.

Vierailija
24/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FabuSFin kirjoitti:

Elämä on valintoja. Voit käytännössä valita, jäätkö rypemään itsesääliin ja syytät kaikista elämäsi ongelmista muita tai sitten voit valita toisin. Valintoja ovat myös elämästä kiinni pitäminen ja siitä luopuminen. Teemme kaikenlaisia valintoja päivittäin, pieniä sekä suuria ja ne määräävät elämämme suunnan.

Elämässä ihminen ei voi aina valita, vaan on tyydyttävä osaansa.

Vierailija
25/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mottoa, Mutta elämä maistuu tosi hyvältä just nyt!

Vierailija
26/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kuolen kuitenkin

Vierailija
27/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FabuSFin kirjoitti:

Höpöhöpö.

28/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FabuSFin kirjoitti:

Onko jokaisella oma määritelty "osansa" vai uskottelemmeko itsellemme niin? Vallitsevaan tilanteeseen jääminen ja siihen "tyytyminen" ovat valintoja kuten on myös valinta pyrkiä kohti muutosta. Tietysti ihminen ei pysty valitsemaan esimerkiksi sairastumista, mutta elämän heitellessä eteen vastoinkäymisiä, voimme valita kuinka niihin suhtaudumme. Lähinnä tarkoitan asioita, joissa on valinnan mahdollisuus olemassa. Jokainen kuitenkin itse määrittelee sen, mikä tuntuu realistiselta vaihtoehdolta ja mikä ei, mutta usein ihmisellä on mahdollisuus valita kuinka toimii.

Aloituksessa kysyttiin oman elämän mottoa, en halua siis yleistää tätä todellakaan kaikkiin, mutta itse pyrin puntaroimaan valintojani ja niiden kauaskantoisiakin seurauksia. En halua syyttää muita ihmisiä tai yhteiskuntaa esimerkiksi siitä, että en ole työllistynyt tai että olen pienituloinen. Olen valinnut sen, että aion kouluttautua ja työllistyä varmasti työllistävälle alalle tulevaisuudessa parantaakseni elämänlaatuani. Valintojensa kanssa on myös voitava elää, jokainen tekee elämässään virheliikkeitä, mutta niistä kuitenkin opitaan ja valitaan myöhemmin ehkä toisin.

Vierailija
29/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on olla rehellinen muille ja itselle ja pyrin elämään biin, ettei ole huono omatunto.

Vierailija
30/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani tekivät elämäni jo 80-luvulla. 

Vierailija
31/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä se oli tosi raskasta kun torvi täyttyi paskasta

Vierailija
32/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live, love laugh. Toinen hyvä on Life is better when you're laughing.

Vierailija
33/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mottoni on aika uusi, mutta helppo: "Nauti tässä hetkessä pienistä asioista"

Vierailija
34/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen kaikista kovin. Pistän ihan kenet vaan katuun, jos alkaa kränää tai aukoo päätä.

En kuole koskaan ja pistän ihan koska vaan ja ihan missä vaan ja ihan milloin vaan ja ihan miten päin vaan hyökkääjät katuun nuoleen mun varvashomejuustoja.

Kovuus pitää mut pystyssä ja muut kaatuilee ympäriltä.

Mua ei lannista edes joka aamunen kissanpaska oven edessä ja hiekat on tietysti tyhjät.

Otan vaan paskan käteen ja droppaan sen pönttöön. Ei tunnu missään. Oikeastaan nautin siitä lämmöstä kämmenellä. Se on kuin pieni heiveröinen linnunpentu. Voisin murskata sen, mutta en tee sitä, koska suojelen heikompiani hellin ottein.

Vierailija
35/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta sun mottostas on myös pieni laulu ja sen sanat menee näin:

Paviaanit runkkaa, paviaanit runkkaa, paviaanit runkkaa ja rallattaa HEI!

Vierailija
36/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin vankilaon se kun miettii mitä muut ajattelee

Vierailija
37/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta sun mottostas on myös pieni laulu ja sen sanat menee näin:

Paviaanit runkkaa, paviaanit runkkaa, paviaanit runkkaa ja rallattaa HEI!

Henna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän