Hei ihminen, mikä on elämän mottonne? Mikä saa teidät päivästä päivään tekemään elämäänne?
Niin, kertokaa ne syyt, mikä pistää teihin liikettä päivittäin?
Mistä saatte sen voiman elämiseenne?
Mulla on aika ajoin kadoksissa elämisen tarkoitus, ja en syyllistä itseäni siitä, koska enhän ole tänne pyytänyt syntymäänkään, vanhempanihan sen ovat tehneet, en minä!!!!
Ihmisenä oleminen vaan tuntuu välillä niin turhauttavalta, koska kuitenkin kuolema on sen päätepysäkki!
Kommentit (37)
siis nää kommentit on nii hassui XD 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Edes kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä.
Ei sitten yhtään asiallista kommenttia, kiitosta vaan.
Ap.
Be best at everything you do, and even better at things you don’t do.
Velvollisuus. On velvollisuus pysyä hengissä, käydä töissä ja iloita, jotta lapsistani kasvaisi tasapainoisia. En halua, että heiltä puuttuu mitään olennaista.
Heillä on vielä toivoa nauttia tästä elämästä. Itseäni pidän jo ihan menetettynä tapauksena, liikaa traumoja ja raskaita ihmisiä lähipiirissä. Pahoittelen, ap, mulla ei ole ehdottaa muuta elämänvirkistystä kuin ankea ajatus velvollisuudesta. Mottona ”kukin tekee sen mitä täytyy”. Täytyy vain keksiä, kuka olisi se tyyppi, jonka vuoksi on pakko jaksaa.
Kun elämä riepottaa ajattelen että elämä on kuin hanhen pska, toisesta päästä musta ja toisesta valkoinen. Näinhän asia on.
Kun murhetta tulee murheen perään ajattelen että sateen jälkeen paistaa aina aurinko. Se on jotenkin lohdullista.
Jaksan kun saan välillä ihanan mieskaverin munaa sisääni :D Ihanaa peuhata aina välillä vuoteessa ja naattia täysin rinnoin! Näillä minä jaksan, oikeesti.
Läppärini taustakuvana on jo pitkään ollut Walt Disneyn lausahdus: If you can dream it, you can do it. Jos osaa haaveilla ja uskoo tuohon, voi löytää elämään mielekkyyttä.
Annetaan asioiden mennä päin helvettiä ja katsotaan kuinka käy, kun ne ovat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Läppärini taustakuvana on jo pitkään ollut Walt Disneyn lausahdus: If you can dream it, you can do it. Jos osaa haaveilla ja uskoo tuohon, voi löytää elämään mielekkyyttä.
Walt Disneyhän vihasi juutalaisia. On varmaan unelmoidut heidän hävittämisestään 🤔
ÄLÄ KAIVA NENÄÄ SAMALLA SORMELLA KUIN KAIVAT PERSETTÄS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Walt Disneyhän vihasi juutalaisia. On varmaan unelmoidut heidän hävittämisestään 🤔
Sitä minä en tiedä mistä kaikesta hän on mahtanut haaveilla eikä se minua kiinnostakaan. Se ei vaikuta siihen, voiko tuota soveltaa omaan elämään.
A winner is just a loser who tried one more time.
Vatkaan munaa joka pääivä.