Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion lopettaa lemmikkini

Vierailija
17.06.2019 |

Se on tulossa vanhaksi, enkä aio ruveta pitämään sitä niin kauan, että se on vanhuudesta sairas. Kyse siis kissasta. Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Sehän on vain eläin.

Vierailija
2/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta taas päivää näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Älä tee sitä. Teet tosi väärin lemmikkiäsi kohtaan. Kissa voi elää vaikka kuinka vanhaksi.

Olen valmis ottamaan kissasi luoksesi ja tarjoamaan sille hyvän kodin.

Pidä ketjua yllä jos haluat tuoda sen minulle.

Vierailija
4/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on trolli. Omistajana velvollisuutesi on tarjota lemmikillesi arvokas elämä niin pitkään, kun se on terve - tai etsiä sille vaihtoehtoisesti uusi, rakastava koti mikäli sinä et syystä tai toisesta kykene sen tarpeista enää huolehtimaan. Sairaan eläimen lopettaminen on tietenkin asia erikseen, mutta monet eläinlääkärit eivät edes suostu lopettamaan terveitä eläimiä. 

Vierailija
5/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen kissa on? Mistä olet huomannut että se on tulossa vanhaksi?

Vierailija
6/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset apua käytännön toteutuksessa, soita SDP:n nuorisojärjestöön. Sieltä löytyy osaamista.

Vierailija
7/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö Ap mielestäsi sinutkin lopettaa siinä vaiheessa, kun alat tulla vanhaksi? Kyllä siinä 60-vuotiaana alkaa monenlaista vaivaa yleensä kasautumaan, parempi varmaan ettet jää tänne odottelemaan tulevia kärsimyksiä. Minkä ikäinen olitkaan?

Vierailija
8/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet mitä ajatuksia se täällä herättää..

Ei varmastikaan saa kannatusta.

Itse olen sitä mieltä että samaa ideologiaa se on kuin mikä tahansa eutanasia.

Mitä väliä sillä sitten on missä kohtaa se lopetetaan jos ihminen sen päivän joka tapauksessa päättää?

Vierailija
9/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitset apua käytännön toteutuksessa, soita SDP:n nuorisojärjestöön. Sieltä löytyy osaamista.

Uskomatonta että tuo roskapuolue hyväksyy jäsenikseen kissantappajia

Vierailija
10/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lopeta vaan lopetuta osaavalla, esim. eläinlääkärillä sitten kun kissa alkaa oikeasti hiipua. Ikä ei ole sairaus.

Vierailija
11/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta taas päivää näitä.

Hah hah 😂

Ap

Vierailija
12/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miksi terve kissa pitäisi lopettaa.

Vierailija
13/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissani on 19-vuotias ja täysin terve. Kissat eivät ole vanhoja 7-vuotiaana, vaikka monet niin ajattelevatkin. Kaverini odottaa koko ajan, että hänen 5-vuotias kissansa kuolee vanhuuteen. Viisivuotias. Ihmiset ovat ihan hukassa tietojensa suhteen.

Vierailija
14/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä luulet mitä ajatuksia se täällä herättää..

Ei varmastikaan saa kannatusta.

Itse olen sitä mieltä että samaa ideologiaa se on kuin mikä tahansa eutanasia.

Mitä väliä sillä sitten on missä kohtaa se lopetetaan jos ihminen sen päivän joka tapauksessa päättää?

Joo tätä mä vähän arvelinkin. Ihan mielenkiinnosta laitoin tän ketjun pystyyn, kun taannoin oli Ylellä juttua lemmikkien omistajista, jotka käyttävät vaikka viimeisetkin rahansa eläinlääkäri palveluihin. Osa omistajista oli valmis maksamaan mitä tahansa, että eläin voisi hyvin. Niin sillä tämä ikääntymiskysymys pyörii meidän huushollissa. Minusta olisi parempi päästää päiviltä ajoissa kuin juoksuttaa lääkärissä.

Vierailija
15/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nämä kommentit ovat outoja ja kuvastavat perus lihaa syövien ihmisten ideaalia lemmikistä. Lemmikillä on omistaja, lemmikki on omaisuutta ja lainkin mukaan lemmikkinsä saa tappaa täysin ilman syytä, kunhan se tehdään asianmukaisesti. Se kissa ei tiedä kuolevansa ja jonain päivänä ap kuitenkin sen kuolemasta päättäisi ellei tapata sitä nyt. En silti itsekään ymmärrä, miksi tekisit niin, sillä voisit antaa kissan uuteen kotiin. Jos ei muuten niin ihmisten iloksi. En ymmärrä, miksi olet ottanut lemmikin, jos et jaksa sitä hoitaa. Sinulla ei kuitenkaan ole velvollisuutta lääkitä kissaa. Jos sillä on vanhuuden tuomia sairauksia, joita et halua hoitaa, sittenhän se on ihan ok lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi