Miksi juhannusta pitäisi juhlia?
Kommentit (31)
Juhannus on just paras juhla! Me nähdään kavereita ja grillaillaan. Rentoa yhdessä oloa, pari drinkkiä. Ei olla kännissä eikä ole krapulaa.
Nuorena koin juhannuksen vähän pakkojuhlana, oli pakko vetää pää täyteen ja pitää hauskaa, mutta mitä enemmän tulee ikää, sen enemmän olen oppinut nauttimaan ihan vaan rennosta yhdessä olosta.
Ensinnäkin, miten määrittelet juhlimisen? Mitä se pitää sisällään? Mitä silloin käytännössä tehdään, kun juhlitaan? Miten olisi, jos muuttaisit juhlimisen määritelmää, ja "juhlisit" juhannusta tekemällä sitä, mistä nautit.
Pakkohan ei ole kuin kuolla. Se tieto varmaan helpottaa ap:takin.
Ei se mulle ole tavallinen viikonloppu koska normaalisti ole perjantaisin töissä.
Kyllähän sitä pimeän talven jälkeen juhlii mielellään valoa :)
En ole enää pariinkymmeneen vuoteen juhlinut mitään juhlapäiviä. Toki äitienpäiväksi lähetän kortin, mutta siihenpä se sitten jää.
Juhannus on yhtä turha kuin uusi vuosi!
ilonpilaajat liikkeellä, kun mua ei huvita teen kaikkeni, ettei muitakaan
Juhannus on perinne ja silloin on kaikilla lupa ryypätä kerrankin kunnolla. Ja naisia voi samalla vähän puristella, vaikkei se olisikaan välttämättä suotavaa. Kerranhan tässä vain eletään. Ugh! Ugh!
SONNI
Jokainen voi viettää omannäköisensä juhannuksen. Juhlia, jos tykkää ja olla juhlimatta jos ei. Kaikista pahimmat on ne meuhkaajat, jotka suureen ääneen kailottavat että joulu on turha, juhannus on turha jne, miksi pitää juhlia ym. Oikeita elämän ankeuttajia. Murjottaa kotona jos hamuaa se on ihan ok, älkää pilatko toisten mieltä.