Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat selitykset kun paino ei putoa

Vierailija
17.06.2019 |

Tai paino vain nousee

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet lihottaa

Vierailija
2/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekurin puutos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruoka on pahaa

Vierailija
4/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet lihottaa

Kannattaa kokeilla sellaista lääkettä, joka lihottaa, vaikka kortisoni tai mirtatsapiini. Mä olen kokeillut jälkimmäistä. Hyvinkin puolessa vuodessa tuli 15 kg, joista lähti 10 parissa kuukaudessa, kun lääkkeen lopetin. Olin laihtunut ennen lääkkeen aloittamista nopeassa tahdissa reippaasti. Olin nuori, söin ihan normaalisti. 

Vierailija
5/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastunut aineenvaihdunta.

Vierailija
6/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liikaa.

Vierailija
7/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luut

Vierailija
8/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö liian vähän: tää on täällä av:lla jatkuvasti.

Vierailija
9/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet lihottaa

Kannattaa kokeilla sellaista lääkettä, joka lihottaa, vaikka kortisoni tai mirtatsapiini. Mä olen kokeillut jälkimmäistä. Hyvinkin puolessa vuodessa tuli 15 kg, joista lähti 10 parissa kuukaudessa, kun lääkkeen lopetin. Olin laihtunut ennen lääkkeen aloittamista nopeassa tahdissa reippaasti. Olin nuori, söin ihan normaalisti. 

Ja vielä korostan, että syömisissä ei tapahtunut muutosta silloin, kun lääkkeen lopetin. Aloittamisen jälkeen tapahtui, siirryin siis siitä, että en syönyt juuri mitään siihen, että söin normaalisti, mutta kun vaihdoin lääkettä, syömiset eivät muuttuneet, mutta paino putosi, humps. Mikähän se syy sitten mahtoi olla, ei varmaan se lääke kuitenkaan?

Vierailija
10/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pakko olla joku vakava neuroosi. Otappa yhteys lääkäriisi, sua voidaan varmasti auttaa.

Vierailija
11/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet lihottaa

Kortisoni ei varsinaisesti lihota, vaan kerää nestettä kehoon. Se ei ole läskiä.

Vierailija
12/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöliekki

Vierailija
13/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tämä on totta. Jos syö suositusten mukaisesti viisi kertaa päivässä ja lisäksi juomia, veressä on koko ajan insuliinia, joka on rasvaa säilövä hormoni. Vaikka ruuat olisivat terveellisiä ja vähäkalorisia, ne nostavat insuliinia.

Rasvan kertymistä aiheuttaa myös kortisoli eli stressihormoni. Estrogeeni lisää rasvaa myös eli jos naisella on sitä liikaa, laihtuminen on vaikeaa. Miehellä alhainen testosteroni aiheuttaa lihomista.

Lihavilla on todettu epänormaalia leptiinin ja greliinin eli nälkä- ja kylläisyyshormonin eritystä. On vaikeaa sanoa, onko se lihavuuden syy vai seuraus, mutta laihtumisesta se tekee vaikeaa.

Vanhetessaan ihminen tulee resistantiksi monille hormoneille, jotka edistävät lihasten kasvua ja hoikkuutta tai sitten näiden hormonien tuotanto vähenee. Tämä aineenvaihdunnan muutos johtaa lähes kaikilla lihomiseen tai ainakin rasvaprosentin kasvuun.

Vierailija
14/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi syömään terveellisesti tai on liian masentunut syödäkseen terveellisesti. 

Vierailija
15/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla näkee selityksiä jatkuvasti. Ikinä vika ei ole itsessä tai liian suuressa ruokamäärässä. Aina ongelma on joku ulkoinen tekijä johon ei voi vaikuttaa.

Vierailija
16/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli kasvaimia vatsalaukussa ja ruokatorvessa. Ensin lihoi runsaasti, sitten laihtui ryminällä kaiken pois. Ei pystynyt syömään juuri mitään, silti paino nousi.

Minä taas vaan syön liikaa ja mulla on isot luut!

Vierailija
17/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pakko olla joku vakava neuroosi. Otappa yhteys lääkäriisi, sua voidaan varmasti auttaa.

Otapa sinä esille oikeinkirjoitusta käsittelevä oppikirja.

Vierailija
18/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomatonta kuin se onkin, niin hyvin monet ihmiset ovat sokeita todellisille ruoka- ja juomamäärilleen. Tämä näkyy esim. eräässä ulkomaisessa TV-formaatissa, jossa asennetaan piilokamera valvomaan henkilöiden napostelua. Oman kertomansa mukaan kohdehenkilöt eivät ole syöneet lainkaan niin paljon ja usein, mitä kamera kertoo. Olemme taitavia huijaamaan itseämme.

Vierailija
19/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tämä on totta. Jos syö suositusten mukaisesti viisi kertaa päivässä ja lisäksi juomia, veressä on koko ajan insuliinia, joka on rasvaa säilövä hormoni. Vaikka ruuat olisivat terveellisiä ja vähäkalorisia, ne nostavat insuliinia.

Rasvan kertymistä aiheuttaa myös kortisoli eli stressihormoni. Estrogeeni lisää rasvaa myös eli jos naisella on sitä liikaa, laihtuminen on vaikeaa. Miehellä alhainen testosteroni aiheuttaa lihomista.

Lihavilla on todettu epänormaalia leptiinin ja greliinin eli nälkä- ja kylläisyyshormonin eritystä. On vaikeaa sanoa, onko se lihavuuden syy vai seuraus, mutta laihtumisesta se tekee vaikeaa.

Vanhetessaan ihminen tulee resistantiksi monille hormoneille, jotka edistävät lihasten kasvua ja hoikkuutta tai sitten näiden hormonien tuotanto vähenee. Tämä aineenvaihdunnan muutos johtaa lähes kaikilla lihomiseen tai ainakin rasvaprosentin kasvuun.

No höpö höpö, ei kaikki vanhat ole lihavia.

Vierailija
20/21 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otapa sinä esille oikeinkirjoitusta käsittelevä oppikirja.

NO EMPÄ TAIA VIITTIÄ 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi