Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te silikonirintaiset

Vierailija
17.06.2019 |

Hei. Otin silikonit pari päivää sitten ja ne on aivan valtavat kovat pallot. 280cc laitettiin ja anatomiset. Kai nämä tästä vielä laskeutuu luonnollisesti? Olisi kiva muutenkin kuulla muiden toipumisesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se turvotus laskee nopeastikin. Laita kuvaa lopputuloksesta. Oliko onnistuneet omasta mielestä?

Vierailija
2/6 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä/mitkä asia/t johti päätökseesi laittaa silikonirinnat? En tuomitse, mutta kun ei tuttavilla ole niin olisi kiva tietää.

Itse harkitsen pienennysleikkausta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa onnistumisesta tässä vaiheessa. Koko vaatteet päällä on ihan ok mutta tosiaan odotan että turvotus lähtisi ja nämä laskeutuisi näyttäen luonnollisemmilta. Entisiä rintoja ei kyllä ole ikävä.

ap

Vierailija
4/6 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus on kyllä todella valtavaa tai ainakin itselläni oli. Eli rinnat kyllä laskeutuu siitä, pehmenee ja eivät näytä niin massiivisilta.

Vierailija
5/6 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli turvotusta ainakin kuukauden päivät. Valtava ero alun palloista siihen lopulliseen tulokseen. Mulla on todella onnistuneet, omasta mielestäni tietenkin. Suurin piirtein samankokoiset kuin sulla.

Vierailija
6/6 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä/mitkä asia/t johti päätökseesi laittaa silikonirinnat? En tuomitse, mutta kun ei tuttavilla ole niin olisi kiva tietää.

Itse harkitsen pienennysleikkausta :/

Rinnat oli pienet mutta roikkuvat. Kirurgikin ihmetteli miten 21v naisen rinnat on sen näköiset, kun ei painovoimankaan pitäisi pieneen nuoreen rintaan noin vaikuttaa. Luulisin että johtuu rintaliivittömyydestä, hypin koko teini-iän rinnat ilman tukea.