Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arlan Tinder tv-mainos entisestään vahvistaa "supersankari" -meemiä - miehen oltava överi monacolainen jahtimiljonääri or no match

Vierailija
17.06.2019 |

Oletteko nähneet tämän mainoksen tvssä viime viikkoina?

Onpa taas stereotyyppistä miehen oltava supersankari -meemiä pakottava mainos.

Tavallisille miehille tulee kyllä tunne, että ei taida kelvata kun naiset hakee Tinderistä niitä parhaimpia (jotka pyörittää kahdeksaa naista).

On se kyllä, kun jopa TV-mainokset tekee pilaa tästä meemistä. Tavallisten miesten tulevaisuus käy entistä tukalammaksi naismarkkinoilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä?

Vierailija
2/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kukahan sen mainoksen on ideoinut ja siitä muutenkin päättänyt? Ettei vaan olis taas joku miesten tekemä juttu, eli ihan itse ylläpidätte tätä p'skaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä päivään levoton ulikko tekee itsestään marttyyrin

Vierailija
4/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun naiset vielä kommentoivat "mihin kaikki kunnolliset miehet ovat kadonneet?"

Surullista

Vierailija
5/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kyllä sanottu ettei muut saa matcheja.

Vierailija
6/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aina olleet hiukan kiinnostuneita rikkaista ja menestyvistä miehistä, jo ennen Tinderiä. Silti suurin osa päätyy ihan tavallisen miehen kanssa kimppaan.

Vierailija
7/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kun on niin tärkeetä se miltä kaikki näyttäää niin tällanen tulostin mainostaa voit tulostaa itelles tismalleen sellatteet rievut ku itte lystääät.

Vierailija
8/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt. Tinder ei kiinnosta minua millään lailla.

Vierailija
9/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on kaksi miestä. Toinen vatkaa tyytyväisenä rahkajogurttia. Nuori nainen on ilmeisesti hänen vaimonsa.

Monacolainen on omaisuudestaan huolimatta joutunut seilaamaan suominaisen kanssa kylmään Suomeen tämän lapsen luo.

Kummalla noista miehistä menee paremmin?

Vierailija
10/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse ajattelin että siinä leikitellään juuri sillä idealla, että Tinderissä jahtiveneen omistava miljardööri ei koskaan ole oikeasti sellainen :D paitsi tällä kertaa. Onhan näitä kaikenmaailman Auervaaroja, jotka huijaavat kypsemmiltä naisilta rahat väittämällä ties mitä "olen miljonäärilentokapteeni Yhdysvaltojen komennuksessa".

Vierailija
11/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on kaksi miestä. Toinen vatkaa tyytyväisenä rahkajogurttia. Nuori nainen on ilmeisesti hänen vaimonsa.

Monacolainen on omaisuudestaan huolimatta joutunut seilaamaan suominaisen kanssa kylmään Suomeen tämän lapsen luo.

Kummalla noista miehistä menee paremmin?

Eikös kyseessä ole tämän naisen täti eikä äitu? Ja täti on löytänyt saaliin tinderistä mikä on överiä naisen mielestä...

Vierailija
12/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä?

En löydä netistä, mutta tv:ssä pyörii jatkuvasti iltaisin. "Se löys sen miehen tInDeRisTÄ"

Joku jugurttimainoshan jostain mökiltähän se oli, johon monacolainen tinder jahtimiljonääri tulee.

Vierailija
13/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mielestä oli överiä ja miehen mielestä ei. Minä näin siinä kaksi erilaista pariskuntaa. Maanläheiset ruoanlaittajat ja huvijahtilaiset.

Vierailija
14/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys. mainoksessa ei mitenkään indikoida että vain jahtimiehet saavat matcheja ja muut jäävät ilman. Tämä tulkinta on ihan u.li.mie.hen omassa päässä, jälleen kerran.

Vierailija
15/15 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisille miehille tulee kyllä tunne, että ei taida kelvata kun naiset hakee Tinderistä niitä parhaimpia (jotka pyörittää kahdeksaa naista).

Pidän itseäni tavallisena ja olen Tinderissäkin, mutten kokenut Arlan mainoksen koskettavan minua mitenkään. Mielensä voi toki pahoittaa vaikka mistä, mutta helpompaa olla välittämättä monestakaan asiasta.