Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan juhannusta

Vierailija
16.06.2019 |

Tätä ei tietenkään saisi sanoa, koska aina jollakin on syöpä tai joku kuollut ym. Mut sanonpa nyt kuitenkin, että juhannus on inhokkiaiheeni heti joulun jälkeen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman näköinen juhannuksen luominen ei kyllä ainakaan mulla onnistu, niinkuin joku tuolla ehdotti. Itse haluan ihan eri asioita kuin mieheni, joka haluaa sen 'mökkitalkoot" juhannuksen sääskien syötävänä yötäpäivää. Erohan siitä tulisi, jos haluaisin olla kaupungissa, Yritän jotenkin pysyä kasassa sen 4 päivää, joka siellä rehkitään.

Vierailija
42/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on minunkin mielestäni paska amatöörien ryyppyjuhla. Kun ei osata kännätä eika kusta muualla kuin veneestä keskellä järveä. Vappu on toinen paska juhla.

Oletko itse juhlimisen ammattilainen? Paljonko sulle maksetaan oikeaoppisesta kännäämisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina inhonnut juhannusvouhotusta. Ihan niinkuin juhannus olisi jotain erityistä. No ok, monen loma alkaa juhannukselta, mutta muuten juhannus on yhtä helvettiä. Ylipainoisia ihmisiä valtavine kukkuraisine ostoskärryineen hehtaarihallin kassajonossa, liikenneruuhkia, kännikaloja ja pakkoryyppäämistä, hukkuneita ja onnettomuuksissa loukkaantuneita, ällöttäviä perinteitä. Grillimakkaraa ja pahoja uusia perunoita, pakollista jussin viettoa.

Miksi ihmeessä teet juhannuksestasi yhtä helvettiä menemällä hehtaarihalleihin ostoksille, katselet kännikaloja, grillaat, syöt makkaraa ja pahoja perunoita...?

Aikamoista mielen köyhyyttä jos et osaa viettää muuta kuin ”pakkojuhannusta” 😂.

Vierailija
44/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsakimppu kirjoitti:

Mikä on vammainen syysi juhlia sitä? Mikset vain ole kotonasi niin kuin muulloinkin?

Miksi luulet että juhlin sitä? En oe koskaan niin tehnyt, vaan vihaan sitä vouhotusta sen ympärillä. Vihaan joidenkin tarvetta kutsua itseäni jonnekin mökille, ja sitten surkutella kun en tule. Ei huvita. Johan sanoin, että vihaan juhannusta.

Ap

Mikä sun ongelmasi sitten on? Pitää vaan saada valittaa asiasta, joka ei sinua edes koske.

Vierailija
45/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman näköinen juhannuksen luominen ei kyllä ainakaan mulla onnistu, niinkuin joku tuolla ehdotti. Itse haluan ihan eri asioita kuin mieheni, joka haluaa sen 'mökkitalkoot" juhannuksen sääskien syötävänä yötäpäivää. Erohan siitä tulisi, jos haluaisin olla kaupungissa, Yritän jotenkin pysyä kasassa sen 4 päivää, joka siellä rehkitään.

Ero siitä jos viettää 4 päivää erillään? Ei mene hyvin teilläkään.

Vierailija
46/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on nähnyt 65 juhannusta niin voi haistattaa paskat koko mittumaarin juhlalla. Ei kiinnosta enää.

Jep, kuoppaan vaan makaamaan ja odottelemaan kuolemaa.

Vierailija
47/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuskakku. Ai, että oikein odotan kun pääsen tekemään kakun juhannukseksi.

Tänä vuonna teen raparperijuustokakun.

Suku kokoontuu taas kesäpaikassa. Syödään ja vietetään aikaa yhdessä, pelataan pihapelejä, uidaan ja saunotaan. Mahtava juhannus taas tulossa.

Vierailija
48/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ihmisiä riittää, joilla menee aina kaikesta naama norsunveelle 😂?

Vierailija
49/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 juhannuksen, vapun, pääsiäisen ym aina saman kaavan juhlien jälkeen kiinnostus lopahti kyseisiin traditioihin ja nykyään vaan olen iloinen niiden suomista vapaapäivistä!

Jos se itse juhla ei kiinnosta, niin ei tarvitse juhlia, mikäs sen mukavampaa.

Vaimon kanssa semierakkoina emme pahoita mieltä tai tule vihaiseksi tällaisista pyhistä ja on muutenkin todella helpottavaa, ettei tarvitse mennä kenenkään mökille tms kokoontumisia, vaan voidaan olla kotona ja tehdä mitä halutaan, viis veisaten muista.

Vierailija
50/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanajan juhla, joka pitäisi palauttaa entiselle paikalleen tai jättää joka toinen vuosi pois kalenterista.

Vierailija
51/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus, kuten myös joulu ja muut pyhät, on siitä kiva että kukin saa viettää sen kuinka tahtoo ja parhaaksi näkee. Koskaan en ole juhannuksena ollut mökillä tai festareilla, kokkoakaan en ole nähnyt kuin kerran liki 40 vuotisen elämäni aikana. Tykkään juhannuksesta sellaisena kuin olen sen oppinut viettämään. Kelin mukaan ulkoillaan, käydään uimassa, syödään parvekkeella, illalla avataan pullo kuohuvaa ja vietetään laatuaikaa.

Julkinen hössötys tympii. Juhlat voisi säätää vähemmän kansallisiksi.

Vierailija
52/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se juhannus yksinäiselle raskasta aikaa. Muilla on ystävät, sukulaiset, lähdöt ja mukavat hössötykset juhannusta odotellessa.

Toivottavasti sinullakin on elämässäsi joskus ihmisiä joiden kanssa on mukava viettää juhlapäiviä.

Vierailija
53/53 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin skippaan Juhannussimat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän