Vihaan juhannusta
Tätä ei tietenkään saisi sanoa, koska aina jollakin on syöpä tai joku kuollut ym. Mut sanonpa nyt kuitenkin, että juhannus on inhokkiaiheeni heti joulun jälkeen.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserit joilla ei ole perhettä, kavereita tai mökkiä kiukuttelemassa huhannuksesta. Hihii.
Haista sinä v#ttu. Hihii.
Luuserilla meni tunteisiin.
Juhannuksessa ei oikeastaan häiritse muu kun jotkut tollot, joiden mukaan kesä päättyy juhannukseen.
Varmaan samojen ihmisten mielestä talvi päättyy jouluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserit joilla ei ole perhettä, kavereita tai mökkiä kiukuttelemassa huhannuksesta. Hihii.
Haista sinä v#ttu. Hihii.
Luuserilla meni tunteisiin.
Ei menny. Elämää on sen verran takana, että sylettää koko juhannusvouhotus. Juhannus sitä ja juhannus tätä. Tapellaan verissäpäin, ryypätään vaikka ei osata sitäkään, nussitaan niin että pusikot ryskää eikä varmasti oman puolison kanssa. Ollaan olevinaan mökillä rakkaiden sukulaisten kanssa ja selän takana haukutaan ne pataluhiksi. Viimeistään tällä palstalla.
Perkele kun se Irmeli toi halpaa makkaraa ja söi saatana meijän kapanossit! Ja niiden kakarat veti naamariinsa meijän jäätelöt.
Vierailija kirjoitti:
Juhannus on minunkin mielestäni paska amatöörien ryyppyjuhla. Kun ei osata kännätä eika kusta muualla kuin veneestä keskellä järveä. Vappu on toinen paska juhla.
Mikset vietä juhannusta yksin tai vähemmän kännäävien ihmisten seurassa? Niin minä teen ja on ihan kivaa.
Joulu juhlista jaloin, mutta juhannusta tai vappua en ole koskaan oikein ymmärtänyt. Lakilla, koivuilla tai ilman. Jotenkin ankeaa jopa Ahvenanmaalla, jossa muutoin iso kansanjuhla tapahtumineen.
Joo ja helekutin halloween. Tyhjää hösellystä. Juhannus tavallinen kesäpäivä, jolloin arskat paistaa. Ihme show vedetään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vitsakimppu kirjoitti:
Mikä on vammainen syysi juhlia sitä? Mikset vain ole kotonasi niin kuin muulloinkin?
Jos jotain vammaista pitää löytää niin se olet sinä.
No oikeassahan se on, ei juhannusta ole mikään pakko juhlia vai oletko erimieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä asuvana juhannuksen ainoa hyvä puoli on, että kaupunki hiljenee ja kaikkialla vallitsee rauha ja järjestys. Tekee sielulle aivan hunajaa, ettei kaikkialla ole ryysis ja mekkala.
...niin sulla on yksi rauhallinen päivä vuodessa, muuten siellä onkin aikamoinen vappu 24/7. Mikset muuta pois. Itse otin 35kmz etäisyyttä ja on rauhallista, linnut visertää autojen ääniä eikä muutakaan ihmisten aiheuttzmaa mölyä ei kuulu mistään. Ei tule stressi jatkuvasta hulinasta ja älämölöstä.
Jostain rinnakkaistodellisuudesta höpötätte molemmat :o
Vaikkei itseä stressaisi, on liikkeellä ihmisiä joita stressaa. Juoppojen ja luusereiden vaillejäämisenkokemus korostuu, kun he luulevat että kaikilla muilla on ihana mökki, juhla tms jotain jossain eikä heitä ole kutsuttu. Yksittäiset miehet aiheuttaa harmia, ja se voi häiritä niitä jotka osaa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina inhonnut juhannusvouhotusta. Ihan niinkuin juhannus olisi jotain erityistä. No ok, monen loma alkaa juhannukselta, mutta muuten juhannus on yhtä helvettiä. Ylipainoisia ihmisiä valtavine kukkuraisine ostoskärryineen hehtaarihallin kassajonossa, liikenneruuhkia, kännikaloja ja pakkoryyppäämistä, hukkuneita ja onnettomuuksissa loukkaantuneita, ällöttäviä perinteitä. Grillimakkaraa ja pahoja uusia perunoita, pakollista jussin viettoa.
Mikä pakko on mennä hehtaarihalliin ja liikenneruuhkaan? Me ollaan aina juhannus kotona ja laitetaan monenlaista ruokaa, kaikille sellaista mistä tykkää. Tehdään mitä keli sallii ja mieli tekee. Perinteisiin meillä kuuluu saunanpesu, luonnonkukkien keruu maljakkoon ja jonkinlainen kakku.
Juhannus, kuten myös joulu ja muut pyhät, on siitä kiva että kukin saa viettää sen kuinka tahtoo ja parhaaksi näkee. Koskaan en ole juhannuksena ollut mökillä tai festareilla, kokkoakaan en ole nähnyt kuin kerran liki 40 vuotisen elämäni aikana. Tykkään juhannuksesta sellaisena kuin olen sen oppinut viettämään. Kelin mukaan ulkoillaan, käydään uimassa, syödään parvekkeella, illalla avataan pullo kuohuvaa ja vietetään laatuaikaa.
Miksi pitää noteerata ollenkaan jotain, mikä ei kiinnosta. Minua ei kiinnosta joulut eikä juhannukset, enkä niitä vietä. Samaa ruokaa syön kuin muulloinkin ja nautin, kun kaupungissa on hiljaista.
Juhannuksessa ei ole mitään vihattavaa. En ole koskaan tuntenut vihan tunnetta mistään maailman asiasta.
Mä inhoan juhannusta koska hyttyset ym. pahimmillaan silloin. En voi mennä maalle tms.
En ota juhannusta ja juhannuksen viettäjiä mitenkään henkilökohtaisena veetuiluna minua kohtaan. Juhannus tulee ja menee perinnetapoineen tai ilman.
Jätän juhannuksen väliin kesäpaikassani, koska kaupungissa on silloin hiljaisempaa ja rennompaa.
Muutenkaan juhannus ei ole ollut lapsuudessanikaan mikään juhlinnan aihe, ei arkiviikonloppua isompaa, vaan ihan on syöty kesäherkkuja ja korkeintaan juhannuspyöräilty koko porukalla hiljaisia taajamateitä pitkin.
Juhannus on myös minun inhokkini.
Aikaisemmin matkustin jussina maihin, joissa EI vietetä ko juhlaa...
Tyhmä ryyppyjuhla.
Onneksi se on taas kohta ohi.
Juhannus on sellainen taitekohta kesässä ja aletaan valua kohti syksyä. Olo piristyy, kun syksy lähenee 🍂🍂🍂🍁🍁🍁
Olipa juhannus, joulu, pääsiäinen, helatorstai, vappu tai ihan mikä vaan... juhlista viis, kunhan on VAPAATA!!! Nauttikaamme siitä, ihmiset! Lisää juhlapyhiä vaan kalenteriin, kiitos!
Vitsakimppu kirjoitti:
Mikä on vammainen syysi juhlia sitä? Mikset vain ole kotonasi niin kuin muulloinkin?
Miksi luulet että juhlin sitä? En oe koskaan niin tehnyt, vaan vihaan sitä vouhotusta sen ympärillä. Vihaan joidenkin tarvetta kutsua itseäni jonnekin mökille, ja sitten surkutella kun en tule. Ei huvita. Johan sanoin, että vihaan juhannusta.
Ap
Ei tarvitse vihata mitään juhlapyhiä, kun on aina töissä. Iloisin mielin teen töitä, että perheelliset pääsevät viettämään pyhiä. Pitkän työttömyyden jälkeen osaan arvostaa työtä.😀