Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt makkaravinkkejä Juhannukseen, ettei käy kuin viimevuonna.

Vierailija
16.06.2019 |

Viime vuonna ostin 10 pakettia tavallista hiillos makkaraa jussiksi. Tuli sanomista kun olin ostanut pelkästään halpismakkaraa...Panostin enemmän lihoihin ym... ja ajattelin että makkarat on saunan jälkeistä huikopalaa ja ei ole niin väliä.

Onko nuo erilaiset makumakkarat (chili joku, juusto pekoni, sinihomejuusto valkosipuli jne...) mistään kotoisin. Itse en syö kuin yhden koko pyhinä, mutta muulle perheelle ja viersille makkara kelpaa.

Mitä itse ostatte?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitkiä nakkeja, en muista nimiä mutta melko kalliita on. Löytyy erilaisia.

Me ei syödä yhtään paksua pötköä, ei ole mikään niistä laatua.

Vierailija
42/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braatfurstia ja bradwurstia 😂😂😂😂 kas kun ei vieraat ole tykänny....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Vorssassa kyllä sanotaan braatfurst.

No anyway, kantsii katsoa makkarasta se hiilareiden määrä, sellainen 1gr/100gr on jo aika jees. Tosin toisethan tykkää niistä jauhomakkaroistakin.

Vierailija
44/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä pitkiä nakkeja, en muista nimiä mutta melko kalliita on. Löytyy erilaisia.

Me ei syödä yhtään paksua pötköä, ei ole mikään niistä laatua.

On paksuissakin lihaisia ja laadukkaita (esim. Huilun tuhti), mutta kieltämättä ohuissa laatu on varmemmin kohdallaan. Itse suosin Olivia-sarjaa, on minun makuuni esim. se Välimerellinen.

Vierailija
45/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen tykkää Wilhelmeistä, kun niissä on niitä pieniä lihakönttejä. Siksi mieluummin Kabanossi perus- ja maustettuina versioina.

Aihe on ajankohtainen, itsekin mietin grillattavia.

Vierailija
46/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en söisi edes muuta kuin juuri niitä niitä ns.jauhomakkaroita. poprillia tai atrillia. Parempi vaan mitä lihattomampia ovat.

Että kyllä minä suosittelen niitä ja sinappia reilusti päälle.

Muuta lihaa en sitte syökään, mutta kesällä on muutama grillimakkara saatava.

Vierailija
47/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara on prosessoitua syöpäruokaa, ei sitä kannata syödä.

Vierailija
48/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkka mieto chili nakki ja Pirkka tomaattimozzarella nakki, yönakki, grillattavat maissit, ryynimakkara. Tässä hyväksi todetut nakeissa ja makkaroissa.

Aloituksessa kysyttiin makkaravinkkejä, ja sinä listaat jotain ihan muita tuotteita kuin makkaroita.

No on nakkikin makkara.

Onneksi olkoon. Vain nainen voi laukoa noin äärimmäisen typerän kommentin.

Niin... Naiset ampuvat vain omaan nilkkaan, kun pelastavat miehen itsetunnon tuollaisella kommentilla...

Vierailija
49/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jussia varten:

Hiillos, Hiillos Juusto. Wilhelm chili-sulatejuusto, Wilhelm Feta-mustapippuri. Iivari, Iivari juusto. Gamping, Atrilli.

Viime vuonna meillä oli makkaranarvostelu. Laitoin tännekkin makuvoittajan:)

Nyt on pudotettu pois Lidlin halvin makkara. On niin huono.

Tässähän tämä onkin tämä makutesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3201526/leikkimielinen-grillimakkaroiden-makutesti-kabanossi-oli-ylivoimainen

Eikä yhtään kabanossia tällä kertaa:)

Vierailija
50/50 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ostin Lidlistä Wilhelmiä 3€ hintaan pari 400 g pakettia. Tarjous oli voimassa sen verran kauan, että tuli muutaman kerran ostettua. Ei niin kallista, ja A-luokan makkara. Sekä Lidlin porsaan marinoituja ulkofilepihvejä myös noin 4 €/kg hintaan. Näillä kyllä pärjäilee, ja pitää olla varuillaan, ettei maksa juhannussapuskasta liikaa.

T. Lidl-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme