Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkimielinen grillimakkaroiden makutesti, Kabanossi oli ylivoimainen

Vierailija
22.06.2018 |

Korpelan grillimakkara, Lidlin dulano (halvin) Atrian hiillos, Saarioisten nakit ja Hk: kabanosseja paria laatua.

Tultiin siihen tulokseen että kabanossit oli ylivoimaisia maultaan ja kannattaa panostaa siihen jos makua haluaa. Saarioisten nakki oli myös syötävää. Kehuttu ja palkittu Korpelan grillimakkara oli pettymys.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että eikö Atrialla ole tarjota mitään hyvää grillattavaa, Wilhelmi? Atrilli ei ole hyvää ja käriste on samaa mautonta perusmakkaraa jonka voi korvata Lidlin halvalla dulanolla. 

En yhtään muista miltä wilhelmi maistuu.

ap.

Vierailija
2/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korpelan grillimakkara, Lidlin dulano (halvin) Atrian hiillos, Saarioisten nakit ja Hk: kabanosseja paria laatua.

Tultiin siihen tulokseen että kabanossit oli ylivoimaisia maultaan ja kannattaa panostaa siihen jos makua haluaa. Saarioisten nakki oli myös syötävää. Kehuttu ja palkittu Korpelan grillimakkara oli pettymys.

Miten niin kannattaa "panostaa" Kabanossiin? Eihän se ole edes kallis makkara.?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kannattaa "panostaa" Kabanossiin? Eihän se ole edes kallis makkara.?? 

No kannattaa sitten ostaa Kabanossia jos haluaa makkaralta makua.

Ap.

Vierailija
4/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt vähän muuttunut.

Eräs ei tykännyt kabanossista ja en itsekkään pystyisi syömään yhtä enempää. On liian maukas ja jää kitalakeen semmoinen "kitkerä" tuntuma.

Tämä alkaa nyt kallistumaan tavallisten grillimakkaroiden eduksi ja kabanossit jätetään kaupan hyllylle.

ap.

Vierailija
5/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä makutestit palvelevat? Mä ainakin haluan kokeilla niitä itse ja tehdä omat päätökseni.

Vierailija
6/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä makutestit palvelevat? Mä ainakin haluan kokeilla niitä itse ja tehdä omat päätökseni.

Voi voi , ei kai sinun lasisi ole puoliksi tyhjänä, kun tuli mieleesi että haluaisin vaikuttaa sinun makkaramieltymyksiisi:)

ap.

Vierailija
7/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi , ei kai sinun lasisi ole puoliksi tyhjänä, kun tuli mieleesi että haluaisin vaikuttaa sinun makkaramieltymyksiisi:)

ap.

....ja vielä ensimmäinen sana jonka jätit huomiotta "leikkimielinen".

ap.

Vierailija
8/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Kunhan ihmettelen, ei sen kummempaa.

Vierailija
9/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit edes valinnut samantyyppisiä ja -hintaisia makkaroita. Atria Wilhelmi on kilpailija kabanossille, Lidlistäkin joku sopivampi vertailukohde löytyy.

Vierailija
10/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrilli hot chili on valitani, kabanossi on kamalaa, kun täynnä niitä jänteenpaloja

Vierailija
11/24 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit edes valinnut samantyyppisiä ja -hintaisia makkaroita. Atria Wilhelmi on kilpailija kabanossille, Lidlistäkin joku sopivampi vertailukohde löytyy.

Nyt oli sitten sitä wilhelmiä. Olihan siinä sitä makua keskivertoa enemmän, mutta sitten joku kumma sivumaku ja jotenkin liian hienoksi jauhettu massa ja värikin punertava (sinertävä? violetti?). Rinnalla oli Korpelan grillimakkara joka miellytti ehkä enemmän. Ota tästä nyt sitten selvää.

ap.

Vierailija
12/24 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli sitten sitä wilhelmiä. Olihan siinä sitä makua keskivertoa enemmän, mutta sitten joku kumma sivumaku ja jotenkin liian hienoksi jauhettu massa ja värikin punertava (sinertävä? violetti?). Rinnalla oli Korpelan grillimakkara joka miellytti ehkä enemmän. Ota tästä nyt sitten selvää.

ap.

Olet nyt kehunut ja haukkunut kaikki makkarat ja toisinpäin.

Vierailija
13/24 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää te vain niitä teurasjätteitä. Minä syön aidosta riistalihasta valmistettuja makkaroita! Maussa täysin ylivoimainen ja voittamaton.

T: metsästäjämies

Vierailija
14/24 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiillos on parasta.

Vierailija
15/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla leikkimielistä makkaratestiä tänä kesänä, jos sitten joku toinen ei intoudu testaamaan. Pakastimessa on pari pakettia grillimakkaroita "otetaan mitä on" tyyliin.

ap.

Vierailija
16/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää te vain niitä teurasjätteitä. Minä syön aidosta riistalihasta valmistettuja makkaroita! Maussa täysin ylivoimainen ja voittamaton.

T: metsästäjämies

Vain typerys tekee parhaista lihoista makkaraa. Mestari tekee huippuhyvää makkaraa muista osista.

Vierailija
18/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella leikkisää vertailla jauhomakkaraa lihaisaan lajitoveriinsa.

Vierailija
19/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lihaisten makkaroiden suutuntumasta. Kunnolla grillattu perus käristemakkara on parasta.

Vierailija
20/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kabanossin laatu on tullut ropisten alas siitä, mitä se oli makkaran lanseerausvuonna joskus 1975-80.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan