Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Asun kerrostalossa, siivoan, pesen pyykkiä ja suihkuttelen just silloin kun huvittaa!
25.05.2006 |
Ylhäällä asuu tappeleva ja juopotteleva pariskunta. Seinän takana työtön sekopää joka soittaa musiikkia miten sattuu ja lujaa. Ei nekään ajattele meitä tippaakaan.
Vielä reilu vuosi pitäis tässä luukussa jaksella!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t: kateellinen 2, joka asuu edelleenkin kerrostalossa kun muutat omakotitaloon.
Alue: Aihe vapaa
Kerrostalot, varsinkin vanhat sellaset, on ihan tappoluukkuja.