Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten sopia riita

Vierailija
16.06.2019 |

nyt ois semmonen tilanne et mun luona oli täs jätkä yötä, joka on yks mun lähimmistä kavereistani.
no asioita tapahtui sillä me nukuttiin samassa sängyssä, ja mullahan on tunteita häntä kohtaan.

olisin halunnut puhua hänen kanssa ennenkö lähtee kotiin koska meillä on monen sadan kilometrin välimatka, mutta ei keretty. no puhuttiin sitten viesteillä ja hänestä meidän pitäs olla vaan kavereita, no kysyin sitten että onko hänellä tapana harrastaa seksiä kaikkien kavereidensa kanssa, vastaus oli "en tiedä, riippuu ihmisestä". mua sitten tietysti sattui tää mun tunteiden takia ja sanoin hänelle mutta ei minkäänlaista kiinnostusta hänen puolelta, vaikka ennen sanoi haluavansa minut enemmän kuin kaverina..

nyt hän sitten on vihainen mulle sillä kuulemma pidän häntä fuckboyna, vaikka en pidä tietenkään, mielummin mä olisin vaan kaveri kun menettäisin hänet kokonaan ja nyt hän ei enään kuuntele mua, miten sopia😫

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sille, että kaverisi on itsekeskeinen hyväksikäyttäjä, ikävä sanoa. Ei kannata uhrata hänelle hirveästi omaa sydäntään. Tuollainen ei koskaan tule löytämään aitoa rakkautta, joka muita satuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla