Vieras auto pysäköinyt parkkiruutuuni
Enkä pysty tavoittamaan pysäköinninvalvojaa. Ollut eilisestä. Mitä teen? Tämä on toinen kerta, kun joku randomisti jättää autosta parkkiini.
Kommentit (18)
Onpa huonokäytöksinen auto. Anna sen kuulla kunniansa!
Periaatekysymys. Vieraspaikat myös alueellani aina täynnä, sillä jotkut eivät halua maksaa omasta parkista.
Jätä lappu ja pyydä siirtämään auto?
Isket ikkunat paskaks, sinähän olet vuokrannut paikan, joten kaikki sen sisällä on omaasi.
Ruuvaa siitä kilvet irti ja laita puhelinnumerosi, johon voi soittaa saadakseen ne takasin, tietenkin autopaikan vuokrahintaa vastaan.
Soita parkkipirkoille ja soittavat hinaajan paikalle.
Rekisteröidyn auton omistajan voi selvittää nykyään hyvin helposti
Laita ketjulla se auto kiinni lämpöpistoketolppaan tms ja ehkäpä vielä lukitset ketjun jotenkin. Ja tuulilasiin lappu, että paikka on sinun. Voit jättää myös puhelinnumerosi, jos reiluksi heittäydyt.
Mä parkkaan aina silloin ihan kiinni siihen mun paikalla olevaan autoon, ettei se pääse lähtemään mihinkään.
Jos näet parkkipaikallesi, pysäköit oma autosi sen toisen auton eteen. Jos tulee parkkipirkko tai on muuten tiellä, tietenkin selität tilanteen/siirrät autosi. Jos taas "vierailija" yrittää saada autonsa pois, jätä huomioimatta joksikin aikaa (tunneiksi). Tietäähän sitten, miten ärsyttävä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Rekisteröidyn auton omistajan voi selvittää nykyään hyvin helposti
Teoriassa. Osalla lukee omistajana vain rahoitysyhtiö, osalla on niin tavallinen nimi, että et löydä oikean ihmisen yhteystietoja mistään. Tai salainen numero. Kokemusta on, kun jouduin pari vuotta sitten selvittelemään randomisti omaan pihaan ilmestyneen auton omistajaa. Lopulta jouduin soittelemaan naapuruston kaikki ovikellot läpi, ennen kuin löysin omistajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri hinaaja? Eikö näin MeToo-aikana pitäisi olla varovaisempi noissa ihmisten ryhmittelyissä?
Vierailija kirjoitti:
Mä parkkaan aina silloin ihan kiinni siihen mun paikalla olevaan autoon, ettei se pääse lähtemään mihinkään.
Mulle tehtiin kerran noin mutta kätevänä miehenä keksin kyllä keinot päästä pois, mahtoi sitä tyyppiä harmittaa kun hänen auto oli aamulla poikkipäin keskellä parkkipaikkaa ja oma ruutunsa oli tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Meressäkö se ruutu on?
Vierailija kirjoitti:
Jätä lappu ja pyydä siirtämään auto?
Jätin lapun, katsotaan miltä huomenna näyttää...
Tekstari 16500 Kenen auto. Sitten selvität puhelinnumeron ja viestiä tai puhelu.
Ja pyyhkijänsulan alle viestilappu.
Jätä vieraspaikalle.