Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi rakas, joka ei enää pidä yhteyttä.

Vierailija
23.07.2008 |

Tilanne suunnilleen se, ettemme ole jutelleet puhelimessa perjantain jälkeen kertaakaan. Tekstaria laittanut tänä aikana 3 kertaa. On mökillä edellisen parisuhteen lasten kanssa. Lapset eivät vielä tiedä minusta, mutta heille olisi kyllä tarkoitus kertoa pikkuhiljaa. Myös exänsä ei tiedä vielä minusta ja luonnollisesti hänelle kerrottava ensin.

Olen joka pv laittanut jotain tekstaria, jossa olen lähinnä kysellyt kuulumisia tai tekstannut vaan että on ikävä jne.

Olen myös tehnyt selväksi, että hän voi soittaa minulle silloin kun pystyy, minä en soita hänelle nyt kun on siellä mökillä.

Kannattaako minun tänään laittaa viestiä lainkaan vaan annanko hänen ottaa seuraavan kerran yhteyttä minuun? En halua hänen kuvittelevan että olisin hänelle vihainen/katkera siitä ettei pidä yhteyttä, koska tiedän että se saattaa olla hänelle hankalaa, mutta alkaa mietityttää onko sittenkin tässä takana jotain ihan muuta.

Pidän miehestä kovasti ja hän pitää minusta kovasti. Olemme kuin toisillemme luodut.

Pari vk sitten sovittiin että kerrotaan exille. Minä kerroin omalleni, mutta hän ei vielä ole saanut kerrottua omalleen (mutkikas juttu kyllä). Tiedän ettei hänellä ole enää tunteita exää kohtaan, mutta exällä on häntä kohtaan tunteita.

Nyt mietityttää olisiko exä kuitenkin mennyt mökille heidän luokseen ja siksi ei pidä yhteyttä. Toivon ettei näin ole, sillä odotan hänen olevan tässäkin avoin minulle. Kuten minä olisin hänelle ja silloin asia olisi ok.

Mutta laitanko viestiä vai en? Mitäs sanotte parisuhde-expertit?

-vlp

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakkaasi vastaa ennemin tai myöhemmin ja syykin selviää, lisäviesteistä ei tässäkohtaa ole mitään iloa...

Vierailija
22/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole niin takertuva ja tarvitseva ja epätoivoinen. Eikö sinulla ole muuta elämää? Suosittelen että annat hänelle varsinkin lasten kanssa tilaa myöhemminkin, ja keskity siihen että pidät sen oman muun elämäsi vireänä ja todellisena kaikkina aikoina suhteessanne. Jos epäilet neuvoani niin laitapa ylös ja tarkista vaikkapa sellaisen 3 v. kuluttua. Luulen että olet siihen mennessä samaa mieltä, toivottavasti vaan et katuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että exä ottaa pultit tästä on odotettavissa. Ei ole päässyt koskaan erosta ylitse, vaikka itse erosikin. Mies itse sanoi näin ja osaa sitä odottaa.

Jännittää miten vielä käykään. On niin minulle luotu mies, etten kyllä taisteluitta hänestä luovu.

En nyt pidä häneen yhteyttä sitten lainkaan. Odottelen hänen yhteydenottoaan.

Jos olisi joku aiemmista miehistäni, en itseasiassa olisi huolissani lainkaan. Mutta tämä mies on tähän mennessä soitellut vähintään joka toinen pv (tai minä hänelle tietenkin välillä) ja joka pv kirjoitellut tekst. tai meiliä. Nyt tämä hiljaisuus on outoa. Etenkin kun siihen ei voi liittyä mitään työkiireitä.

-vlp

Vierailija
24/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei pidä yhteyttä? Sillä on nyt varmaan parempaakin tekemistä kuin näprätä kännykkää, siis olla omien lastensa kanssa. En minäkään mökillä usein edes muista puhelimen olemassaoloa.

Vierailija
25/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle rupeais satamaan ahdistuneita viestejä että mikset ole pitänyt yhteyttä jos olen laittanut tekstarin joka toinen päivä.

Vierailija
26/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä voi alkaa ahdistaa... Minäkään en muuten ymmärrä, miksi niille exille pitää varta vasten kertoa suhteestanne. oletteko jotenkin tilivelvollisia heille?

Vierailija
27/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies haluaa keskittyä nyt lapsiinsa kun kerrankin on tilaisuus. Siis oletan että mies on etä.

Vierailija
28/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä terkkuja ja muistutusta yhteisestä viikonlopusta jne. Sellaista alkuhuuman viestintää.

Kuten sanottu, en olisi tippaakaan huolissani, ellei mies tätä ennen olisi ilmoitellut itsestään aika paljon useammin. Juuri tarkistin ja 2kk aikana HÄN on lähettänyt n 70 tekstiviestiä minulle. Helppo tsekata, koska olen ohjannut ne suoraan omaan kansioonsa.

Ei varmaan tilivelvollisia, mutta jotenkin se nyt kuuluu asiaan kertoa heille parisuhteesta, koska kuitenkin vietetään toistemme lasten kanssa aikaa jatkossa aika paljon. Olemme itseasiassa tavanneet toistemme lapsia, lapset vaan eivät vielä tiedä itse seurustelusta mitään.

Miksiköhän puolustelen tässä seurusteluani teille?

Jokatapauksessa tämä mies on minulle tärkeä, enkä nimenomaan halua häntä karkottaa. Uskon neuvoanne ja jätän viesteilyt kokonaan kunnes ottaa yhteyttä minuun.

-vlp

Vierailija
29/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällöstä riippumatta. Ehkä miehellä on ollut aikaisemmin enemmän aikaa, nyt hän on kiireinen lastensa kanssa. Ihan ymmärrettävää.

Vierailija
30/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuvaa, jos haluaa suhteen alkuhuumassa pitää yhteyttä enemmän kuin tekstarilla joka toinen päivä. Ei hyvää päivää!

Onpa teilläkin hienot suhteet, jos suhteen alussa ollaan kuin kaverit kun kiihko pitäis olla suurimmillaan...

Vierailija
31/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kolmas minuutti.

Ei kun perun sanani. On se siitä kiinni, se tappais kiihkon välittömästi, että toinen olis kuin iilimato.

Vierailija
32/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kolmas minuutti.

Ei kun perun sanani. On se siitä kiinni, se tappais kiihkon välittömästi, että toinen olis kuin iilimato.

Vierailija
33/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisellä sitä saattaa olla ihan oikeesti koko päivä yhtä härdelliä, että tekstarin ehtii lukea ja siihen vastaa lyhyesti, mutta ei istuta koko ajan koneella tai puhelin kädessä että jos vaikka kulta laittaisi jotain.

Jos ap on nuori ja lapseton niin hänellä on aikaa odotella puheluita, ja voi kahden tunnin hiljaisuus tuntua ikuisuudelta. Siinä ajassa ehtii juuri saada ruuan tehtyä ja vahtia ettei kuopus ryntää syötyään suoraan laiturille. Noin esimerkkinä.

Vierailija
34/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä nyt kiireisinkin vanhempi ehtii yhden puhelun päivässä soittaa, edes lyhyen, ja jos ujostelee kuherrella lasten kuullen niin puhuu vaikka sitten vähän peitellysti.

Jos ei moneen päivään kuulu niin minun miehen kyseessä ollen ainakin tarkoittaa että hänellä on kivaa eikä ole minua ikävä. Mikä minusta on ihan tervettä, suotavaa ja normaalia. Takertuvammassa suhteessa (kuten minulla eksän kanssa) se tarkoitti sitä että hän oli ihastunut toiseen ja vältteli puhumasta minulle, kun huono omatunto paistoi äänestä.

Voit tietysti päättää itse kumpaa tyyppiä mies on. Ai niin, ethän voi tietää kun olette tunteneet 2 kk (!). Joten sitä pitäisi sitten vaan luottaa.

Vierailija
35/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen rauhassa viettää aikaa lastensa kanssa!

Vierailija
36/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ikävä rakastaan (niinkuin TIETYSTI pitää olla, jos suhde aluillaan!!) niin tottakai soittelee esim. lasten mentyä nukkumaan. Kenelläkään nyt niin kiire ole :D

Tuskinpa mies on kovin rakastunut jollei tunne tarvetta pitää enempää yhteyttä. Niin se vaan menee!

Vierailija
37/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex on siellä mukana et voi asialle mitään. Jos heidän ero on ollut vaikea voi olla ongelmia tulossa jatkossakin.

Kiinnostaa tietää kuinka kauan teidän eroistanne exiin on?

Oliko suhteenne syy eroihinne?

Voi olla että mies ei uskalla vielä kertoa peläten mitä siitä seuraa, kenties lasten tapaamisten rajoittamista tai jotain muuta ikävää.

Voi olla niinkin että he palaavat vielä yhteen näitäkin on nähty. Yhteiset lapset saa tekemään yhteen palaamisia.

Aika näyttää miten teidän suhteenne käy. Mieti tarkkaan haluatko uusioperheen sillä nämä lapset on myös osa elämääsi jos teidän suhteenne etenee. Uusioperheissä on ongelmia.

Lisäksi kaikilla on taipumusta värittää menneisyyttään itselleen edullisempaan suuntaan. Kysy itseltäsi onko ruusunpunaiset lasit silmilläsi. Alkuhuumassa sitä ei nää toisen huonoja puolia vaan vasta myöhemmin.

Miksi miehen puoliso halusi hänestä aikoinaan eron. Mieti sitä. Kukaan ei halua erota jos siihen ei ole hyvää syytä.

Olikohan eron syy miehen uskottomuus?

Vierailija
38/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mies on kovin rakastunut jollei tunne tarvetta pitää enempää yhteyttä. Niin se vaan menee!

Jahas, se ei lähettänyt mulle eilen tekstaria eikä soittanut. Se ei siis ole rakastunut. Byäää, tää suhde täytyy lopettaa tähän.

Vierailija
39/39 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt useampi vaihtoehto:

- mies on lasten kanssa mökillä eikä ehdi pitää yhteyttä tai ei halua ottaa tekstailuaikaa lapsilta pois. Ottaa sitten yhteyttä kun palaavat.

- ex-vaimo on mökillä myös eikä mies voi pitää yhteyttä

- miehellä on kierrossa useampi nainen ja aikaa menee yhteydenpitoon muiden kanssa (näin on ollut jo aiemmin, mutta silloin aikaa eivät ole olleet rajoittamassa lapset. On ollut mahdollisuus tekstailla rauhassa kaikkien naisten kanssa)

- mies on edelleen yhdessä vaimonsa kanssa

- mies ei ole ap:sta niin kiinnostunut kuin ap hänestä eikä koe tarpeelliseksi olla yhteydessä koko ajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan