Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miesystävän, koska en jaksanut hänen teini-ikäistä tytärtään

Vierailija
15.06.2019 |

Suhteemme oli vasta alussa, mutta tiesin, että tämä kuvio tulisi ahdistamaan minua jatkossa paljon. Tytär oli hemmoteltu. Hän komenteli jatkuvasti isäänsä ja muita sisaruksiaan. Isä passasi häntä, teki ruoka-annokset valmiiksi ja välillä vei ne hänen huoneeseensa, koska tytär ei pystynyt syömään muiden seurassa. Meinasin aluksi, että puutun itse tilanteeseen, mutta ajattelin, että siitä olisi tullut vain itselleni harmia. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin jättää tuo kuvio. Mies tekee kyllä karhunpalveluksen tyttärelleen. Lähinnä säälittää tytär, koska hänestä huomaa, ettei hänellä ole hyvä olla itsensä kanssa.

Onko muilla tällaisia outoja syitä, miksi olette laittaneet eron vireille?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisin skenaario tässä on, että teini oireilee vanhempien eroa ja iskän uutta kumppania, joka ei hänestä pidä. Teineillä ei ole kykyä käsitellä välttämättä näitä tilanteita ja toimivat noin. Näistäkin nuorista kasvaa yleensä ihan täysipäisiä aikuisia.

Näinhän se on tervejärkiselle isälle lapset ovat AINA enemmän kuin uusi p.llu.

Vierailija
22/22 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on lapsiensa palvelija

Minunkin mieheni palvelee lapsiaan. Huolehtii terveellistä ruokaa pöytään, patistaa ulos, pelaa lautapelejä, keskustelee. Ja minä se vasta palvelenkin. Pesen pyykkiä ja siivoan, kuuntelen soittoläksyt. Onneksi lapset ovat yhteisiä, joten kukaan ei vedä hernettä nenään siitä että he ovat tärkeimpiä.

Ja sitten kun hankitaan se pakollinen ankkurilapsi uusperheeseen, sitä miehen pitäisi palvoa kuin kuuta taivaalla ja unohtaa entisen liiton lapset. Omituisia vaatimuksia näillä perheeseen tunkeutujilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän