Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miesystävän, koska en jaksanut hänen teini-ikäistä tytärtään

Vierailija
15.06.2019 |

Suhteemme oli vasta alussa, mutta tiesin, että tämä kuvio tulisi ahdistamaan minua jatkossa paljon. Tytär oli hemmoteltu. Hän komenteli jatkuvasti isäänsä ja muita sisaruksiaan. Isä passasi häntä, teki ruoka-annokset valmiiksi ja välillä vei ne hänen huoneeseensa, koska tytär ei pystynyt syömään muiden seurassa. Meinasin aluksi, että puutun itse tilanteeseen, mutta ajattelin, että siitä olisi tullut vain itselleni harmia. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin jättää tuo kuvio. Mies tekee kyllä karhunpalveluksen tyttärelleen. Lähinnä säälittää tytär, koska hänestä huomaa, ettei hänellä ole hyvä olla itsensä kanssa.

Onko muilla tällaisia outoja syitä, miksi olette laittaneet eron vireille?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ole mikään outo syy. Miksi kestää väkisin tilannetta joka on kestämätön.

Vierailija
2/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ole mikään outo syy. Miksi kestää väkisin tilannetta joka on kestämätön.

No lähinnä ajattelin, että kaikissa suhteissa on jotain vikaa. Tässä oli tämä. Ei ole siis täydellistä suhdetta. mutta ehkäpä tämä oi melko iso taakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette vaan tapailleet ilman oerhekuvioita? Mikä kiire on aina ne lapset sotkea siihen parisuhteeseen?

Vierailija
4/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette vaan tapailleet ilman oerhekuvioita? Mikä kiire on aina ne lapset sotkea siihen parisuhteeseen?

Minä olen ihan tyytyväväinen että sotkettiin lapset kuvioihin. Näin tilanteen ja nyt voin etsiä uuden miehen. Itse haaveilen kuitenkin vielä omistakin lapsista.

Vierailija
5/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh,tunnen tällaisen tapauksen.Pitkä avoliitto loppui kuin seinään kun miehen pissistytär muutti sinne.

Vierailija
6/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuviossa on häviäjä myös itse isä: tuskin monikaan nainen kestää tuollaista tytärtä.

Mutta nössö mies taitaa olla kasvatustyyistä päätellen, joten ei taida olla kovin haluttua seuraa pariutumismarkkinoilla.

Vierailija
7/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näistä hemmotelluista lapsista tulee isona?

Vierailija
8/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä uusperhekuvioita. Heti suhteen alussa tutustutetaan vieras ihminen lapsille. Tyyppi käy piipahtamassa ja toteamassa, ettei tää ookkaan mun juttu.

Ihan sairasta lasten vinkkelistä. Ihme, että kasvavat kieroon, kun tämän viikon "mauste" pyörähti pätemässä.

Aikuiset voi seurustellakin! Tapaavat kaksin ilman lapsia.

Jos vakavampaa on vailla, ei sotke lasten päitä.

Juujuu, lapset sopeutuu... Muka. :D se hedelmä kannetaan vasta, kun nämä uusperhe lapset alkavat perhettä perustamaan.

Ei mikään ihme, että Suomessa menee huonosti.

Vierailija
9/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näistä hemmotelluista lapsista tulee isona?

Uusperheiden vanhempia, mallia by parents.

Vierailija
10/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse taas kaikkia uusperheitä niputtaa kuten tämä yksi kommentoija. Kyllä suurin osa ihmisistä, myös eronneista, on ihan täyspäisiä.

Tuommoista selkärangatonta vanhemmuutta on varmasti mahdoton omassa kodissa katsoa joten ap teki järkiratkaisun.

Vierailija
11/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekin kertoo jo isästä jos heti seurustelun jälkeen esitellään uusi nainen muksuillle...

Vierailija
12/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan sua, mutta mietin jos olisit ollut oikeasti ihastunut jo kunnolla siihen mieheen niin olisitko antanut mennä hyvän suhteen ohi jonkun hemmotellun teinin vuoksi. Teini-ikäinen ei montaa vuotta enää kotona asu ja sen aikaa olisitte voineet asua omissa osoitteissanne.

Vierailija
13/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tavallaan sua, mutta mietin jos olisit ollut oikeasti ihastunut jo kunnolla siihen mieheen niin olisitko antanut mennä hyvän suhteen ohi jonkun hemmotellun teinin vuoksi. Teini-ikäinen ei montaa vuotta enää kotona asu ja sen aikaa olisitte voineet asua omissa osoitteissanne.

Nämä lellivauvat saattavat asua kotona pitkäänkin. Ja vaikka eivät asukaan, niin maailma pyörii muuton jälkeenkin heidän ympärilllään. Nimimerkillä kokemusta on. Järkevä ratkaisu. Sitäpaitsi ei ole hyvää isämatksua tuollainen...

Vierailija
14/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sekin kertoo jo isästä jos heti seurustelun jälkeen esitellään uusi nainen muksuillle...

Minun mielestäni se kertoo vielä enemmän jos aikuinen ihminen piilottelee uutta seurustelukumppaniaan.

Vierailija
15/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täähän on just se hyvä systeemi. "Tässä on Tiina. Erottiin just viime viikolla. Kato nyt kunnolla, on viimeinen kerta kun tapaatte."

Vierailija
16/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, muitakin syitä tietysti oli. Mutta jotenkin tuo heidän välinen suhde oli melko sietämätön ja ahdistava. Olin kyllä ihastunut kovastikin. Ilmeisesti en tarpeeksi.

Vierailija
17/22 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin skenaario tässä on, että teini oireilee vanhempien eroa ja iskän uutta kumppania, joka ei hänestä pidä. Teineillä ei ole kykyä käsitellä välttämättä näitä tilanteita ja toimivat noin. Näistäkin nuorista kasvaa yleensä ihan täysipäisiä aikuisia.

Vierailija
18/22 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on lapsiensa palvelija

Vierailija
19/22 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni palvelee lapsiaan. Huolehtii terveellistä ruokaa pöytään, patistaa ulos, pelaa lautapelejä, keskustelee. Ja minä se vasta palvelenkin. Pesen pyykkiä ja siivoan, kuuntelen soittoläksyt. Onneksi lapset ovat yhteisiä, joten kukaan ei vedä hernettä nenään siitä että he ovat tärkeimpiä.

Vierailija
20/22 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen insesti-iskä. Läheisriippuvainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä