Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan p*ska, en saa ikinä vakituista paikkas töissä

Vierailija
15.06.2019 |

Ottaa päähän olla niin huono työntekijä, etten saa ikinä vakituista paikkaa. Kelpaan kyllä sijaisuuksiin, mutta en vakituiseksi työntekijäksi. Ärsyttää nyt kesälläkin, kun kaikki muut lomailevat, mutta minulla menee taas koko kesä töissä.

Luetelkaa tänne kaikkia vikoja, mitä minussa arvelette olevan, niin yritän muuttua. Kiitos.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin surkea, että otsikkokin menee päin honkia.

Vierailija
2/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sama. Tuntuu, että missä on kusisimmat paikat niin sinne joudun. Työnkuva vaihtuu vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus tekee mestarin, sinnikkäästi yrität ja opit virheistä.

Vierailija
4/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeudut muuttuviin tilanteisiin, olet joustava työajoissa, tulet hyvin toimeen erilaisissa ryhmissä. Olet vähän näkymätön ja rauhallinen puurtaja josta kellään ei ole oikein mitään sanottavaa, ei ainakaan negatiivista. Olet täydellinen sijainen.

Vierailija
5/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Enkä minäkään keksi mitä vikaa minussa on.

Vierailija
6/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopeudut muuttuviin tilanteisiin, olet joustava työajoissa, tulet hyvin toimeen erilaisissa ryhmissä. Olet vähän näkymätön ja rauhallinen puurtaja josta kellään ei ole oikein mitään sanottavaa, ei ainakaan negatiivista. Olet täydellinen sijainen.

Tämä oli kaunis viesti. 

Voi kun joku sanoisi tuon ääneen töissäkin.

Vierailija
7/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri minut. Olisiko tilanteeseen vielä järkeviä neuvoja?

Ajattelen, että epätäsmällistä, joustamatonta, riitaa haastavaa huonoa tiimityöskentelijää ei palkattaisi vakituiseksi yhtään mieluummin, mutta olenko ihan pihalla työelämän vaatimuksista?

-nro 5-

Vierailija
8/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet tehnyt pätkää? Mulla meni 5 vuotta ennen kuin sain viran (sama työnantaja).

Vierailija
9/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri minut. Olisiko tilanteeseen vielä järkeviä neuvoja?

Ajattelen, että epätäsmällistä, joustamatonta, riitaa haastavaa huonoa tiimityöskentelijää ei palkattaisi vakituiseksi yhtään mieluummin, mutta olenko ihan pihalla työelämän vaatimuksista?

-nro 5-

Ei mulla ainakaan, samojen pohdintojen kanssa painin :)

Pitäisi opetella jokin erityistaito joka juuri kolahtaisi rekrytoijaan, mutta se mikä kolahtaisi taas vaihtelee aina paikan mukaan.

Yritän ajatella, että eihän sitä tarvitse kuin yhden vakityön saada ja pakko sen on joskus osua kohdalle.

Vierailija
10/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kuvauksen tunnistan itsestäni, mutta koen kyllä silti olevani ihan täysin p**** työntekijä ja ihminen. En ole ikinä kuullut kenenkään kehuvan minua. Sijaisena on pakko olla joustava ja suostua kaikkeen. En uskalla kieltäytyäkään mistään, koska pelkään sijaisuuksien loppuvan.

Vierailija
11/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa oo mitään vikaa. Nykyään rekrytointi on pelkkää suhteilla junailua.

Vierailija
12/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet tehnyt pätkää? Mulla meni 5 vuotta ennen kuin sain viran (sama työnantaja).

Minulla meni myös lähes tuon verran. Pari vuotta sijaisuuksia ei ole vielä mitään :D

Vierailija
13/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli 5 vuotta.

Mukavaa, että sait vakituisen paikan. Meilläkin on moni ollut monta vuotta sijaisena ennen vakinaistamista, mutta omalla kohdallani olen jo luopunut toivosta. Ap

Vierailija
14/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 7-8 vuotta riippuen siitä, miten se lasketaan. Ap

Vierailija
15/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ihan normi että nuoria, sekä miehiä että naisia, ei vakinaisteta. Tämä on sitä tasa-arvokehitystä. Nykyään meinaan melkein kaikki isät pitää isyysvapaan, joten nuoret miehet ovat yhtä huonossa asemassa kuin naiset. 

Vierailija
16/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se johtuu pelkästään lasten saamisen riskistä, koska työkavereissani on kyllä äitejä ja heillä on vakituiset paikat. Joku muu syy täytyy olla. Olen kyllä miettinyt itsekin, että olen ikäni takia liian suuri riski, mutta en usko sen olevan ainoa syy. Ap

Vierailija
17/28 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aina ollut samassa työpaikassa niin hae muualta vakipaikkaa.

Vierailija
18/28 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä katsonut muita työpaikkoja, mutta ei ole oikein paljon muita vaihtoehtoja ainakaan tältä alalta.

Haluaisin tosissani tietää, onko minussa jotain vikaa työntekijänä, ettei sen takia vakinaisteta. En kai kuitenkaan voi olla täysin urpo, kun töitä riittää silti.

Ap

Vierailija
19/28 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä katsonut muita työpaikkoja, mutta ei ole oikein paljon muita vaihtoehtoja ainakaan tältä alalta.

Haluaisin tosissani tietää, onko minussa jotain vikaa työntekijänä, ettei sen takia vakinaisteta. En kai kuitenkaan voi olla täysin urpo, kun töitä riittää silti.

Ap

Etkö voi tiedustella asiaa pomoltasi?

Vierailija
20/28 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelkaa insinööriksi amkssa. Insinööreille on tarjolla vakipaikkoja 3t€ kk alkupalkalla.