Missä on Hussein Al-Tae?!
Kommentit (29)
Kansanedustajuudesta ei voi erota ilman pätevää syytä ...
Kyllä siellä Iranissakin pitää välillä käydä kun kerran nostaa sieltä palkkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on niin sinisilmäisiä ja uskovat kaiken mitä kauniin hymyn kera kerrotaan. Esin Husseinin väitetyistä opinnoista Puolassa ja Englannissa ei ole mitään merkkejä, hänen nimeään ei löydy kertomiensa koulujen luetteloista ei opiskelijoina eikä tutkinnon suorittaneina.
Herätkää ja vaatikaa todisteita, älkää luottako sokeasti kaikkeen kuulemaanne!436
Se on nimenomaan niin että suomalainen uskoo noita kaiken maailman kunta kintejä ja taikamatto arabeja, mutta sitten olette epäluuloisia ja rásisteja virolaisia ja muita itä eurooppalaisia kohtaan.
Tästä on jo sana kirinyt.
Piilossa kiven alla saikkaa veronmaksajain kustannuksella ja tutkii "vihollistensa" fb- ja instatilejä - seuraa mua somessa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on niin sinisilmäisiä ja uskovat kaiken mitä kauniin hymyn kera kerrotaan. Esin Husseinin väitetyistä opinnoista Puolassa ja Englannissa ei ole mitään merkkejä, hänen nimeään ei löydy kertomiensa koulujen luetteloista ei opiskelijoina eikä tutkinnon suorittaneina.
Herätkää ja vaatikaa todisteita, älkää luottako sokeasti kaikkeen kuulemaanne!436
Se on nimenomaan niin että suomalainen uskoo noita kaiken maailman kunta kintejä ja taikamatto arabeja, mutta sitten olette epäluuloisia ja rásisteja virolaisia ja muita itä eurooppalaisia kohtaan.
Tästä on jo sana kirinyt.
Totta! Eta pravda.
Vierailija kirjoitti:
Piilossa kiven alla saikkaa veronmaksajain kustannuksella ja tutkii "vihollistensa" fb- ja instatilejä - seuraa mua somessa! :D
Ison kiven alla, mutta puurokuppia ei ole suomalainen emo tuonut kiven viereen. Kebabia ja lampaan silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Rinteen eli Herra Rinnen suosituksesta. Ja näkkälä tekee samoin.
Tuskin Hussein juurikaan meidän veronmaksajien rahoja tarvitsee, saa omasta maastaan noin kymmenen tuhannen euron kuukausipalkkaa...
"sairastamassa"