Miksei vähän löysä muna kelpaa?
Kun keltuainen ei ole täysin kova, siinä on enemmän makua. Rasva leviää suuhun kunnolla eikä muna ole kuiva ja mauton.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Siinä piilee lievä salmonellariski.
Suomessa on kyllä tosi pieni riski.
Kyllä se vaan on niin että munan pitää olla kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä tosi pieni riski.
Sitäpä juuri. Kuka nyt pientä ja löysää haluaisi? :o
Mulle uppoo vähän löysä muna paremmin kuin ihan kova muna.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koristekanoja jotka saivat salmonellatartunnan minulta.
7.30-8min muna on paras. Keltuainen on kiinteää, mutta oranssin värinen. Jos menee keltaiseksi asti maistuu samalta miltä pieru haisee. Vähän löysempi muna on myös jees jos on hyvin tuoreita munia.
Olen syöyt jo vuosia päivittäin 3 munaa aamuisin.
Voi kelpais! Koitan aina sanoa turhan isomunaiselle miehelleni, että voisko miettiä jotain ikävää/ löysentä vähäsen. Harvoin onnistuu :/
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin että munan pitää olla kova.
Jos on liian kivikova niin voi sattua,esim. vaihde voi mennä vahingossa väärään silmään.
Munani kovettuu parasta aikaa. Taidan ottaa sen pois kattilasta muutaman minuutin päästä.
Löysä kananmuna on jotenkin etovaa, en pysty syömään.
Siitä ei saa kunnollisia viipaleita, ei veitsellä eikä leikkurilla.
Vierailija kirjoitti:
Löysempää munaa on vaikeampi ainakin saada pyllyyn kun pyllyreikä pistää vastaan ja on tiukka. Näin olen nähnyt videoista. Minulla ei ole asiasta kokemusta, koska naiset ei anna sellasille vähän kiltemmille miehille pyllyä. Tuntuu olevan varattu vain pahoille pojille se reikä!
Tämä :,(
Muna löysänä suuhun jotta mahtuu edes puolet.
Hah, heti tämän keskustelun luettuani ilmestyi tuohon ylös mainos jostain tajunnanräjäyttävästä vempeleestä. :D