Linna- shampoo
Linna -shampoota ja hoitoainetta ei kannata käyttää. Pesin niillä eilen illalla täällä mökillä ja nyt on pää kipeä ja huono olo.
Kommentit (16)
No en ole,ei täällä eilen paistanut illalla lämpimästi aurinko ja pääkipu tuli jo aamuyöstä.
Olen käyttänyt Linna-shampoota aika paljonkin. Linna-hoitoainetta en ole kokeillut, en ole muutenkaan hoitoaineiden ystävä.
Sitä se olen minäkin koittanut muijalle tolkuttaa että en minä juovuksissa tai krapulassa ole vaan se on Linna shampoon syytä aina.
Joitko jotain pesun jälkeen? Vaukuttaa kankaiselta.
Itse käytän ko. shampoota aina silloin ja tällöin. Hakkaa monet shampoot.
Join vain 1 oluen, 5.5 lonkkua, yhden drinksun ja n. 0.5dl salmaria. Ja yhden sidukan. En usko että krapula on, epäilen vahvasti että puheet Linna-shampoon vaarallisuudesta on totta. Sisko sanoi että jossain on lukwnut sen aiheuttavan syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Join vain 1 oluen, 5.5 lonkkua, yhden drinksun ja n. 0.5dl salmaria. Ja yhden sidukan. En usko että krapula on, epäilen vahvasti että puheet Linna-shampoon vaarallisuudesta on totta. Sisko sanoi että jossain on lukwnut sen aiheuttavan syöpää.
Siis kaksi tölkkiä 5.5 pros lonkkua.
Pieni korjaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni korjaus.
Niinpä - äskön se oli vielä viisi ja puoli lonkeroa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni korjaus.
Kaksi tölkkiä ei vielä riitä korjaamiseen. Pitää ottaa vähintään neljä, mutta ei mielellään enemmän kuin kuusi koska se menee taas ryyppäämisen puolelle eikä korjaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni korjaus.
Niinpä - äskön se oli vielä viisi ja puoli lonkeroa....
Totuus lienee se että siellä on pämpätty niin että huppu heiluu ja nyt syytellään jotain shampoota kun on tukka kipeä.
No empä tiedä tuota. Taidan tehdä reklamaation tuosta shampoosta. Mies lähti hakemaan mulle kylältä lätyn, se kuulemma auttaa jos tukka sairastaa 🤔
Muista vastaisuudessa käyttää Linna shampoota maltillisemmin niin ei ole aamulla tukka niin kipeä.
Paha kun ensi vkl on juhannus ja tullaan taas tänne mökille. Pitäiskö ottaa omat shampoot mukaan? En kyllä enää pese tuolla Linna-shampoolla kun siitä ei ole muuta kuin harmia, tukka tulee kipeeksi ja harmaantuu.
Oletko ollut liikaa auringossa?