Hetero: onko sinulla seksikokemuksia saman sukupuolen kanssa?
Olen hetero ja olen kokenut halua kokeilla panna erästä tuttuani... Oloni on hämmentynyt, koska olen aina ajatellut olevani täysin hetero. Miten päädyit tilanteeseen ja miksi?
Kommentit (34)
100% Hetero kirjoitti:
Ei ole ja olen mies. Jos joku mies olisi nuori ja ulkonäöllisesti hyvin femiininen äänen lisäksi ja en olisi vetänyt käteen pariin viikkoon voi olla pieni mahdollisuus, että imettäisin munaani tai vetäisin pyllyyn.
Mutta älä koskaan tule lässyttämään mulle mitään että olen homo koska en ole. Kuten sanoin pitäisi olla hyvin feminiinen sen miehen. Joku trappi vai mitä hemmetti ne on.
normiheterot saa tällä sateenkaaripalstalla alapeukkuja. surullista men pidämme suomen syntyvyydestä sentään kiinni
Sori vaan mutta mahdoton yhtälö olla hetero ja sekstannut saman sukupuolen kanssa, ellei se toinen pakottanu. Mikä siinä on niin vaikea myöntää, ettei todellakaan ole hetero? Säälittävää itsepetosta
Niin. En voi olla hetero koska olen sekstaillut sekä naisten että miesten kanssa. Parisuhteita on ollut ainoastaan naisten kanssa mutta so what olen bi.
Olen kerran munaa nuollut.
Tuli todistettua että olen hetero. Ei tullut kiksejä. Aika tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Käsi on käynyt kahdenkesken useammankin kaverin kanssa. Kun nyt on satuttu saunomaan tai käymään suihkussa samaan aikaan. Sellasta viatonta ja sanatonta hauskaa.
m32
Tää vaikuttaa kiinnostavalta. Kiinnostais nähdä toistenkin erektiot ja runkkamista. :)
Olen pääsääntöisesti hetero, koska miehet vaan kiinnostaa paljon enemmän, en hakeutuisi naisen kanssa tietoisesti intiimiin kanssakäymiseen ja olen kyllä nuoruudessa suudellut naisten kanssa (kuten nuoret naiset tapaavat joskus tehdä miesten katsellessa...), eikä se aiheuttanut mitään säväreitä. Tässä keväällä kuitenkin ajauduin 2n+1m -tilanteeseen yhden pariskunnan kanssa ja siellä ei sitten ollut mitään rajoja, kuka kosketteli ketä. Eikä se toisen naisen koskettelu ollutkaan ollenkaan vastenmielistä, paitsi en halunnut työntää kättäni häneen, hänen pyytäessään fistausta, no onneksi mies suostui mielellään. :) Siinä hänen rintojaan ja pehmeitä muotojaan hyväillessäni jotenkin ymmärsin, miksi naisen vartalo tuntuu miehestä kiihottavalta... En silti usko ajautuvani tähän uudelleen, mutta "never say never".
En ymmärrä mitä eroa on sillä jos saa suuseksiä samalta tai eri sukupuolelta. Ihan samalta tuntuu miehen ja naisen suu ja kieli. Jos et tiedä toisen sukupuolta, et voi huomata eroa.
Toisaalta, olen itse bi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä eroa on sillä jos saa suuseksiä samalta tai eri sukupuolelta. Ihan samalta tuntuu miehen ja naisen suu ja kieli. Jos et tiedä toisen sukupuolta, et voi huomata eroa.
Toisaalta, olen itse bi.
En mä muista toki osaa sanoa, mutta itselleni on seksikumppanissa jopa muitakin kriteerejä kuin se, että hänellä on suu ja kieli.
Vierailija kirjoitti:
Käsi on käynyt kahdenkesken useammankin kaverin kanssa. Kun nyt on satuttu saunomaan tai käymään suihkussa samaan aikaan. Sellasta viatonta ja sanatonta hauskaa.
m32
Vähän samanlaista kokemusta. Ja ihan sama mulle millaiseksi kukakin mieltää suuntautumisensa. Kuten sanottua, niin tuollainen kaverin kanssa runkkailu on vain viatonta hauskaa ei sen ihmeempää. Se on sitten eri asia minkä sukupuolen kanssa ihmiset haluaa suhteita muodostaa.
Jos olisi enemmän kokemuksia olisin bi.
Ei, en olisi hetero jos olisi kokemusta myös samasta sukupuolesta kuin itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule. M40
Näin minäkin periaatteessa ajattelen, mutta sitten jos olisi se tilanne että olisi jokin kimppajuttu pariskuntien kesken, niin mistä sen tietää jos vaikka tilanne vaan vie mukanaan. Eli ei sitä koskaan pidä sanoa ei, oikein millekään!
M50
Yhtä telakoitumista ei lasketa ja kymmenes nollaa laskurin.