25-40v nainen: lisää tähän ketjuun emoji, joka kuvaa fiiliksiäsi silloin, kun joku sanoo sinua milffiksi
Antaa tulla! Toivottavasti yp ei poista tätä ainakaan ihan heti.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kukaan sanonu :(
Mutta jos sanoisi?
AP
25 vuotiaana olisin pitänyt sanojaa idioottina, 40 vuotiaana olisin varmaan ihmetellyt suuresti kun olin viimesilläni raskaana/synnyttänyt juuri.
Vierailija kirjoitti:
25 vuotiaana olisin pitänyt sanojaa idioottina, 40 vuotiaana olisin varmaan ihmetellyt suuresti kun olin viimesilläni raskaana/synnyttänyt juuri.
Raskaanakinolevia vongataan. Ei ne tajuu.
:-D
Olisi kivaa olla alakerran jäbän mielestä milffi. Ainakin hän on katsellut rintojani pitkään kun nähtiin. Täältä sais kyytiä. Varsinkin kun näyttää siltä, ettei sillä ole kuin satunnaisia hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa olla alakerran jäbän mielestä milffi. Ainakin hän on katsellut rintojani pitkään kun nähtiin. Täältä sais kyytiä. Varsinkin kun näyttää siltä, ettei sillä ole kuin satunnaisia hoitoja.
Oletko koskaan koittanut vihjailla sille? Entisessä asuinpaikassani nuorempana hommailtiin naapurin milffiladyn kanssa kun hän ensin sai rohkeutta alkaa flirttailla ja vihjailla. Minä en nuorena ja hölmönä edes olisi tajunnut että sellainen seksipommi voisi haluta jotain nuoren miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan koittanut vihjailla sille? Entisessä asuinpaikassani nuorempana hommailtiin naapurin milffiladyn kanssa kun hän ensin sai rohkeutta alkaa flirttailla ja vihjailla. Minä en nuorena ja hölmönä edes olisi tajunnut että sellainen seksipommi voisi haluta jotain nuoren miehen kanssa.
Ehkäpä pitää kysellä ruuvimeisseliä lainaan. ;-P
t.Yläkerrasta päivää
On sanottu, no ihan kiva että kelpaisi. En kuitenkaan innostu näistä jolpeista mitenkään, minulla on oma mies ja hyvä parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä pitää kysellä ruuvimeisseliä lainaan. ;-P
t.Yläkerrasta päivää
Kannattaa tosiaan mennä pyytämään meisseliä jos siltä tuntuu.
Onko sellaista emojia joka taputtaa ekaluokkalaista päähän sääliväästi?
Ei oo kukaan sanonu :(