Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hetero: onko sinulla seksikokemuksia saman sukupuolen kanssa?

Vierailija
14.06.2019 |

Olen hetero ja olen kokenut halua kokeilla panna erästä tuttuani... Oloni on hämmentynyt, koska olen aina ajatellut olevani täysin hetero. Miten päädyit tilanteeseen ja miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäine oleellinen tieto tässä on vastaajan sukupuoli.

Vierailija
2/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tilaisuuksia olisi kyllä tähänkin ollut, mutta ei kyllä kiinnosta yhtään. Mikään naisissa ei kiihota minua. Harmi, koska olisihan se nyt kivaa elää toisen naisen kanssa.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut suihin muutamalta rekkamieheltä taukopaikalla. 

Hetero perheen isä M46

Vierailija
4/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. En normaalisti viehäty tai fantasioi toisista miehistä, mutta yllätyksekseni ryhmäseksitilanteessa toisen miehen koskettelu tuntui aivan luontevalta. Harrastimme seksiä mielestäni oikein hyvän näköisen kaveripariskunnan kanssa, ja se tilanteen tunnelma karisti kyllä hyvin estoja. Kahden kesken kaljoitellessamme tai muuten yhteistä aikaa viettäessämme en kyllä tunne mitään vetoa tätä miestä kohtaan.

Vierailija
5/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju, johon ilmoittautuvat kaikki, jotka eivät ymmärrä homon/lesbon, bi-seksuaalin tai heteron eroja? Jään odottelemaan lisää ilmoittautujia.

Vierailija
6/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule. M40

Vierailija
7/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen ollut sängyssä naisen kanssa. Pienessä humalassa niin vaan pääsi käymään. Menisin uudestaankin. Fantasioin usein myös seksistä naisen kanssa, mieluisin ajatus olisi kimppa 2n+m. En kuitenkaan koe olevani bi-seksuaali, esim. suhde naisen kanssa ei tunnu millään tasolla realistiselta ajatukselta. En oikein osaa selittää, miksi näin, vaikka usein olen asiaa pohdiskellut.

Vierailija
8/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen ollut sängyssä naisen kanssa. Pienessä humalassa niin vaan pääsi käymään. Menisin uudestaankin. Fantasioin usein myös seksistä naisen kanssa, mieluisin ajatus olisi kimppa 2n+m. En kuitenkaan koe olevani bi-seksuaali, esim. suhde naisen kanssa ei tunnu millään tasolla realistiselta ajatukselta. En oikein osaa selittää, miksi näin, vaikka usein olen asiaa pohdiskellut.

Johtuu ihan siitä, että ihmisen seksuaalisuus on joustavaa ja monisyistä, ja nuo kategoriat ("homo", "hetero") ovat täysin keksittyjä.

Vierailija
9/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän useita naisia joita kiinnostaisi kokeilla edes kerran olla naisen kanssa. Ja identifioituvat silti heteroiksi eikä mikään sen vakavampi kiinnosta. Ovat vain avoinmielisiä, kai. Itse olen bi enkä tiedä miltä tuntuu olla hetero joka ajattelee tuollaista :D

Vierailija
10/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin hetero jos noin olisi päässyt käymään.

Vierailija
11/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa luuranko kaapissa -ketjussahan joku heteromies oli pannut siskonsa miestä humalassa.

Vierailija
12/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen hetero.

Vierailija
13/34 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oli aika railakasta aikaa elämästäni, oltiin nuoria (teini-ikäisiä) ja "puhkeamassa kukkaan". Porukka jossa liikuin oli aika vapautunutta ja vastuutonta... No tiivistettynä yksi biseksuaali kaverini teki aloitteen kännissä, olin kännissä ja en perääntynyt. Olihan meillä tapana naida ristiin rastiin, joten käännetään tämäkin kortti. Oli kyllä kamalaa säheltämistä, en kostunut yhtään, kaverini oli enemmäm pihalla kuin yksikään miespuolinen panoni ikinä, noin 5 min päästä luovutimme... Mutta oli ainakin hauska juttu kerrottavaksi eteen päin, että "kokeiltu on".

Pidän itseäni kyllä umpiheterona koska en ole ikinä pitänyt yhtään naista seksuaalisesti kiinnostavana. Miehiin taas ihastun aika helposti. En siis ole ollut ikinä yhtään kiinnostunut naisista siinä mielessä, että voisin kuvitella rakastuvani naiseen enkä edes seksimielessä ole erikseen haaveillut seksistä tai edes halaamisesta naisen kanssa. Olen kyllä asialle avoin, miettinyt että kun tuohonkin suostuin niim jos olisinkin bi. Mutta kun ei vaan edes maskuliinisempi nainen kiinnosta.

No nykyisin olen ihan monogamisessa suhteessa mieheni kanssa ja parantelen haavojani. Kyllä koen, että annoin hyväksikäyttää itseäni monelta taholta nuorena, mutta kaikesta oppii. Semmosta. :)

Vierailija
14/34 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi on käynyt kahdenkesken useammankin kaverin kanssa. Kun nyt on satuttu saunomaan tai käymään suihkussa samaan aikaan. Sellasta viatonta ja sanatonta hauskaa.

m32

Vierailija
15/34 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Kerran kaverini paljasti ihastuksen minua kohtaan ja välimme vähän viilenivät sen jälkeen. :/

N24

Vierailija
16/34 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen yrittänyt joskus ymmärtää, mikä naisissa miehiä viehättää, mutta ei ole onnistunut. Simppelisti, en tunne lainkaan vetoa naisia kohtaan.

Vierailija
17/34 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen yrittänyt joskus ymmärtää, mikä naisissa miehiä viehättää, mutta ei ole onnistunut. Simppelisti, en tunne lainkaan vetoa naisia kohtaan.

Ällöttää ajatuskin... en vaan pysty. En myöskään yleensä luota naisiin, vaikka olen nainen.

Vierailija
18/34 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja olen mies. Jos joku mies olisi nuori ja ulkonäöllisesti hyvin femiininen äänen lisäksi ja en olisi vetänyt käteen pariin viikkoon voi olla pieni mahdollisuus, että imettäisin munaani tai vetäisin pyllyyn.

Mutta älä koskaan tule lässyttämään mulle mitään että olen homo koska en ole. Kuten sanoin pitäisi olla hyvin feminiinen sen miehen. Joku trappi vai mitä hemmetti ne on.

Vierailija
19/34 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoitumista ei lasketa, eihän?

Vierailija
20/34 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uutisia jokaiselle kaapista tulleelle heterolle tässä ketjussa...