Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaavatko miehet hellyyttä ja rakkautta

Vierailija
14.06.2019 |

kuten naiset?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sanoi, että seksi on hellyyttä.

No onhan se sitä suurimmaksi osaksi.

Vierailija
22/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat, mutta kuitenkin kaipaavat enemmän seksiä. Jos miehen pitää valita parisuhde, jossa on hellyyttä ja rakkautta, mutta ei seksiä, tai parisuhde, jossa on seksiä, mutta ei hellyyttä ja rakkautta, suurin osa miehistä valitsee jälkimmäisen.

Mua ahdistaa tällaiset jutut. Onko kaikki miehet oikeasti jotain eläimiä?

On ja niin on naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa kaivata, kun ei ole koskaan kokenut sellaista.

Vierailija
24/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat, mutta kuitenkin kaipaavat enemmän seksiä. Jos miehen pitää valita parisuhde, jossa on hellyyttä ja rakkautta, mutta ei seksiä, tai parisuhde, jossa on seksiä, mutta ei hellyyttä ja rakkautta, suurin osa miehistä valitsee jälkimmäisen.

Mua ahdistaa tällaiset jutut. Onko kaikki miehet oikeasti jotain eläimiä?

Kaikki ihmiset on eläimiä.

Yleistäen: suhde hellyyteen ja seksiin on miehillä erilainen kuin naisilla. Lähestulkoon vastakkainen.

Tästä eroavaisuudesta tulee monelle parille vuosien varrella ongelmia.

Vierailija
25/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mun ex inhosi läheisyyttä ja hellyyttä. Ei halunnut nukkua samassa sängyssä/huoneessa. Inhosi koskettamista. Seksi oli ok.

Nykyään elelee tyytyväisenä yksin. Välillä ilm pokaa baarista jonkun panon.

Vierailija
26/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Näistä kahdesta vaihtoehdosta valitsisin ehdottomasti hellyyden ja rakkauden ilman seksiä. Aina.

Olen nainen.

Vierailija
27/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen.

Vierailija
28/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva päästä naisen syliin imemään tissiä.

Vierailija
29/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Näistä kahdesta vaihtoehdosta valitsisin ehdottomasti hellyyden ja rakkauden ilman seksiä. Aina.

Olen nainen.

Miksi täällä palstalla sitten aina käsketään ottamaan ero, jos seksi on loppunut?

Ihmettelen kovasti.

Vierailija
30/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ainakin halaa, pussaa, hipsuttaa ja pitää kädestä ihan oma-aloitteisesti. Sohvalla saattaa tulla pötköttämään niin että pää on sylissäni, jolloin hipsuttelen hiuksia tai silittelen muuten vaan. Usein nukahtaa siihen. Kyllä miehetkin kaipaa kosketusta ja hellyyttä, ihan ilman aikomusta seksiin.

Nukkumaan mennessä usein ottaa minut kainaloon, mutta joskus halaan myös häntä "lusikassa". Sanoo, että siinä on hyvä olla ja nukahtaa yleensä äkkiä :)

Vierailija
31/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, penikselleen.

Vierailija
32/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan ihmisiä. Kosketus, halaaminen jne silitteky ovat tarve siin missä syöminenkin.

Vierailija
33/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään kaikki miehet eivät ole samanlaisia.

Vierailija
34/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tietenkään tarvitse, tarvitsemme vaan rakkaudettomuutta ja hakkaamista. ;D

Vierailija
35/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus on hellyyttä muuten se on mennyttä sitä pitää hoivataaa

Vierailija
36/41 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, vaan kassien tyhjennystä ja erilaisia toosia. Jos muuta väittää, valehtelee. ”Rakastavat” miehet tyytyvät.

Vierailija
37/41 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan joku kylmä nainen oli täällä suuttuneena kun poikaystävä oli sanonut että nukkui joka yö exän kanssa lusikassa. Tuo nainen ei halunnut että häneen kosketaan sängyssä muuten kuin seksin yhteydessä.

Vierailija
38/41 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, koska en ole kumpaakaan koskaan kokenut - en ainakaan ns. romanttisessa mielessä. Luulen silti, että meillä miehilläkin on sisäänrakennettuna jonkinasteinen kaipaus kosketukseen, hellyyteen ja rakkauteen. Toisilla tuo kaipaus on vahvempaa kuin toisilla, mutta kyllä se siellä kaikilla on. En osaa myöskään sanoa miten suuri osa tuosta kaipauksesta on nimenomaan geenien, hormonien ja aivokemian aiheuttamaa ja miten suuri osa on esimerkiksi populäärikulttuurin mukanaan tuomaa oletusta siitä miten ihmiselämän pitäisi mennä. En minäkään esimerkiksi ole koskaan tanssinut hitaita naisen kanssa tai herännyt rakkaan ihmisen vierestä, mutta kun luen noista jutuista tai näen niitä television ruudulta niin kyllähän ne vaikuttavat mukavilta asioilta ja sellaisilta mitkä olisi kiva joskus kokea. 

Et ole koskaan kokenut? Tuskin siis osaat sanoa mitä miehet haluavat? Ei tämä ole oikeasti otettava mielipide.

Vierailija
39/41 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei kaipaa. Ei seksiä eikä hellyyttä.

Raskasta.

Vierailija
40/41 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve täällä on erottaa hellyys ja seksi? Aikuisten parisuhteessa on luonnollisra että hellyydessä on pieni eroottinen pohjavire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän