Kaipaavatko miehet hellyyttä ja rakkautta
Kommentit (41)
Tottakai vai miksi luulet että yksinäisellä miehellä on surullinen katse ja tummat silmänalut kun ei saa unta rakkauden puutteen takia?
Kaipaan hellyyttä jalkovälialueelle.
Totta kai! Tai ainakin miä kaipaan.
Melkein sanoisin, että miehet ovat enemmän hellyydenkipeitä kuin naiset. Ainakin ne, joihin olen itse tutustunut.
Muistakaa vaimot tämä!
Jos ei kotoa saa, etsitään muualta.
Miehet kaipaavat seksiä, valtaa ja haluavat kontrolloida. Eipä siihen mikään hellyys kuulu.
Tieteski :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa vaimot tämä!
Jos ei kotoa saa, etsitään muualta.
Eikö kannattaisi etsiä sopiva puoliso sen sijaan että lähtee vieraisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hellyyttä jalkovälialueelle.
Ihme alapeukutuksia. Saa kai ihminen tuotakin kaivata.
Kaipaan minäkin, mutta ennen kaikkea rakkautta ja hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kaipaavat seksiä, valtaa ja haluavat kontrolloida. Eipä siihen mikään hellyys kuulu.
Ihmisestä itsestään kertoo myös jotain se millaisessa seurassa viihtyy.
En tiedä, koska en ole kumpaakaan koskaan kokenut - en ainakaan ns. romanttisessa mielessä. Luulen silti, että meillä miehilläkin on sisäänrakennettuna jonkinasteinen kaipaus kosketukseen, hellyyteen ja rakkauteen. Toisilla tuo kaipaus on vahvempaa kuin toisilla, mutta kyllä se siellä kaikilla on. En osaa myöskään sanoa miten suuri osa tuosta kaipauksesta on nimenomaan geenien, hormonien ja aivokemian aiheuttamaa ja miten suuri osa on esimerkiksi populäärikulttuurin mukanaan tuomaa oletusta siitä miten ihmiselämän pitäisi mennä. En minäkään esimerkiksi ole koskaan tanssinut hitaita naisen kanssa tai herännyt rakkaan ihmisen vierestä, mutta kun luen noista jutuista tai näen niitä television ruudulta niin kyllähän ne vaikuttavat mukavilta asioilta ja sellaisilta mitkä olisi kiva joskus kokea.
Kaipaavat, mutta kuitenkin kaipaavat enemmän seksiä. Jos miehen pitää valita parisuhde, jossa on hellyyttä ja rakkautta, mutta ei seksiä, tai parisuhde, jossa on seksiä, mutta ei hellyyttä ja rakkautta, suurin osa miehistä valitsee jälkimmäisen.
Minun mieheni sanoi, että seksi on hellyyttä.
Hellyys on sama asia kuin seksi tai johtaa seksiin eli kaipaavat.
Varsinkin niska on sellainen, että jos sieltä silität ja suutelet hellästi niin lupaan olla sinun ikuisesti.
M25
Vierailija kirjoitti:
Kaipaavat, mutta kuitenkin kaipaavat enemmän seksiä. Jos miehen pitää valita parisuhde, jossa on hellyyttä ja rakkautta, mutta ei seksiä, tai parisuhde, jossa on seksiä, mutta ei hellyyttä ja rakkautta, suurin osa miehistä valitsee jälkimmäisen.
Mua ahdistaa tällaiset jutut. Onko kaikki miehet oikeasti jotain eläimiä?
Kyllä kaipaavat.