Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko suhteessa 50-55v miehen kanssa? Kerro millaista se on?

Vierailija
14.06.2019 |

Millaista arkenne on? Onko teillä paljon ikäeroa?
Onko mies urautunut omiin tapoihinsa, tekeekö spontaanisti mitään?
Millaista seksi on - ja onko sitä usein?
Innostuuko uudesta?

Onko jo vaivoja: erektiohäiriöitä, sairauksia, kuorsaako?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 51, minä 33.

Mies on ihana, rauhallinen mutta aktiivinen, ei mustasukkainen kuten nuoremmat miehet joiden kanssa olen seurustellut. Lapsia meillä ei ole - sitä en tiedä miten mies jaksaisi niin ison muutoksen kun on aina tottunut asumaan yksin tai aikuisen kanssa. 

Parasta on ehdottomasti tietynlainen kypsyys. Jos olen joskus pahalla tuulella niin mies ei hermostu itse vaan osaa antaa minulle tilaa ja yleensä hetken päästä lepyttelee jotenkin.

Vierailija
42/86 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon salaa ihastunut 54v mieheen,joka naimisissa,mutta en tiedä hänestä oikein muuta kuin että on komea ja sellainen jota haluaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähään te tyydytte. Ei kummoista🤭

Vierailija
44/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä 6 v, mies oli 51 kun erottiin. Vuosien varrella hänelle alkoi tulla kaikenlaista vaivaa, korkea kolesteroli ja verenpaine, selkäkremppaa sekä e-ongelmat, lääkäriin ei halunnut mennä. Alkoi kiukuttelemaan ja suuttumaan herkästi, viimeiset vuodet lähinnä välttelin hänen seuraansa, ettei olisi taas kilahtanut jostain. Vihasi työtään (jota tekee edelleen) ja oli minulle katkera, koska olin pidemmälle kouluttautunut ja tienasin enemmän. Mitään ei halunnut kanssani tehdä, minnekään ei lähteä eikä huomioinut minua syntymäpäivä- tai joululahjoilla. 

Alkoi ukkoutumaan, ei enää peseytynyt kunnolla, kulki likaisissa vaatteissa. Alkoholia alkoi myös kulumaan reippaasti ja humalassa oli vihainen ja väkivaltainen (mm. rikkoi tavaroita tai iski nyrkkiä seiniin). Onneksi ymmärsin päättää suhteen, harmittaa, että katselin niinkin pitkään.

Vierailija
45/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 52 ja minä 30. Mies ei halunnut muuta kuin seksiä. Itse olisin halunnut muuttaa yhteen. Toisaalta hyvä, ettei muutettu kun mies oli aika vaikea ja kiukutteleva. 

Vierailija
46/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villiä seksiä, mies 55.

Sitä minäkin tarjoan naisille. T. Jännämies 50

Vierailija
47/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 56, minä vuoden nuorempi. Yhdessä 10+. .

kuorsaa, ei ole suoranaisia erektiohäiriöitä, mutta seksiä kerran viikossa. On sydänongelmia, tutkimukset käynnissä. Tekee asioita spontaanisti, jos on rahaa, mutta jos ei ole, niin sohva kutsuu. 

Vierailija
48/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 52 ja minä 30. Mies ei halunnut muuta kuin seksiä. Itse olisin halunnut muuttaa yhteen. Toisaalta hyvä, ettei muutettu kun mies oli aika vaikea ja kiukutteleva. 

Tottakai puutteessa oleva kiukuttelee.

Vierailija
49/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista arkenne on? Onko teillä paljon ikäeroa?

"Onko mies urautunut omiin tapoihinsa, tekeekö spontaanisti mitään?

Millaista seksi on - ja onko sitä usein?

Innostuuko uudesta?

Onko jo vaivoja: erektiohäiriöitä, sairauksia, kuorsaako?"

Tavallista elämää työssä ja kotona. Reilu vuosi. Kyllä on urautunut tapoihinsa mutta osaa välillä yllättää myös spottaanisuudella. Seksi on ihanaa, mutta vähän harvakseltaan sitä on nykyisin. Kuorsaa ja välillä sairastaakin. Ei erektiohäiriöitä jotka olisi ongelmaksi muodostunut.

Vierailija
50/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa kuolemaansa. Harmaantuu ja mikä tämä keltainen väri on? Vanhentuu silmissä kuten minäkin ja se tavallaan pelottaa, tuo viidenkympin nopea maatuminen. Ei ollut 40-vuotiaana mitään rupsahdusta, mutta nyt se tulee nopeutettuna.

Vierailija
51/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai puutteessa oleva kiukuttelee.

Minä sitä seksiä halusin, hän ei. 

Vierailija
52/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuosta kokemusta vain imperfektissä. Mies on jo 75.

Vierailija
53/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 58 vuotiaan miehen kans. Kaikki kohdallaan. On perhekeskeinen, toiset huomioon ottava, rakastava mies. Ei pelkää kotitöitä. 5 vuotta meillä on ikäeroa. 

Vierailija
54/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen, kiinnostunut asioista. Seuraa politiikkaa, kehittää itseään omalla alallaan. Pukeutuu hyvin, huolehtii kunnostaan ja puhtaudestaan. Tuoksuu aina hyvälle!

Rakastaa ruuanlaittoa ja vieraiden kestitsemistä. Laittaa kotia ja pihaa kuntoon. Rakastaa matkustamista kuten minäkin.

Ja jaksaa olla kiinnostunut minusta. Arjessa, ajatuksistani ja tunteistani, seksuaalisista tarpeistani.

Kuorsaa vähemmän kuin minä:)

kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
55/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähään te tyydytte. Ei kummoista🤭

Joo ei se kummoista kyllä olekaan yli viisikymppinen naisen kanssa.

Vierailija
56/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä oli hauska lukea, jatkakaa.

M/52

Vierailija
57/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 53, minä pari vuotta vanhempi. 

Pitää itsestään huolta ja harrastaa aktiivisesti kuntoliikuntaa, alkoholia käyttää vähän. Tällä reseptillä painokin pysynyt kurissa.

Eikä ole mitenkään erityisen jämähtänyt. Tietenkin on omia tapoja ja mieltymyksiä mutta lähtee kyllä mukaan jos minä ehdotan jotain uutta ja joskus keksii itsekin jotain uutta. On myös ennakkoluuloton eikä luokittele mitään naisten tai miesten jutuiksi. Tykkää keskustella kaikista asioista maan ja tavaan välillä ja on utelias uudelle tiedolle.

Seksi kiinnostaa miestä edelleen varsin paljon, enemmän vielä kuin minua. Mutta on kyllä hyvin huomioiva sängyssä ja huolehtii minun nautinnostani aina. Seksiä meillä keskimäärin kerran kuussa. 

Vierailija
58/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä meillä keskimäärin kerran kuussa. "

Piti olla karran viikossa :)

Kerran kuussa olisi kyllä tosi vähän.

Vierailija
59/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas sitä seksin määrää ja laatua. Naisen unelma.

Vierailija
60/86 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 4v.Erosin siitä jokin aika sitte.Arki oli tasasta,mutta toimi.Ei tehnyt mitään spontaanisti.Seksi oli hyvää,mutta se olis halunnu koko ajan.Ei innostu mistään uudesta.Ei ollu erektiohäiriöitä.Ongelmana jatkuva erektio.(seksiriippuvuus).Kuorsasi tosi paljon ja kovaa.

Jauza 😬.